quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer zover, er moet kleding gekocht worden.1x per jaar op een hol door de kledingzaak en dan maar hopen dat er iets van je gading tussen hangt.
Dat zal niet makkelijk worden als alles eruit ziet zoals de sokken in die tent.![]()
[ afbeelding ]
Door Tonja ontworpen.
Ja, dank je.quote:
2 pluspunten gevondenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank je.1 troost, de directrice is wel een lekker wijf fraaie vrouw en is niet ongezellig. Toffe koffiehoek hebben ze er ook.
Directrice van een kledingzaak?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dank je.1 troost, de directrice is wel een lekker wijf fraaie vrouw en is niet ongezellig. Toffe koffiehoek hebben ze er ook.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal vanmiddag extra op de pluspunten letten.
Dat is dan weer geen pluspunt. Vragen of ze het koud heeft omdat haar tepels door d'r blouse heen priemen bracht ook bitter weinig teweeg. Ben je eens vriendelijk, krijg je dat.quote:
Upload naar Imgur, openen in nieuw tabblad, link hier in img tags zetten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt een filmpje gepost!Hoe kreeg je dat voor elkaar? Normaal wil FOK! dat niet.
Mooi werk hoor.
Dank je!quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
@:Voxs ik zie nu je schilderijen. Wat prachtig
Ik had het in KPD moeten zettenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Voxs, is dat jouw kont in dat filmpje?
Ik heb het vooral verdomd leuk geschilderdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee hoor. Dat hebben jouw ouders destijds verdomd leuk geknutseld.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het vooral verdomd leuk geschilderd
Het begint wel een herhaling van zetten te worden ja. Niet alleen op dat gebied.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:39 schreef Voxs het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor onsmakelijkheden : posten hoe je stoelgang is etc. Half KLB staat er soms ook vol mee.
FTFYquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal vanmiddag extra op de pluspunten tetten.
Misschien denken ze " die 40+ ers houden wel van langspeelplaten met diepe krassen"quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het begint wel een herhaling van zetten te worden ja. Niet alleen op dat gebied.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eerst nog even schijten en dan weg.![]()
Fijne middag!
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien denken ze " die 40+ ers houden wel van langspeelplaten met diepe krassen"
regeneratie, hč?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.
Ik begrijp dat je het niet begrijptquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepen
Ik begrijp alles verkeerd. Mario is daarom ook al boos op mijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepen
Mario is er gewoonlijk wel vlot overheenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp alles verkeerd. Mario is daarom ook al boos op mij
Nou, hij zei dat ik hem altijd zat te treiterenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Mario is er gewoonlijk wel vlot overheen
Ik zal hem zeggen dat je tegen hem niet anders doet dan tegen de rest hierquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ik hem altijd zat te treiteren![]()
Wel bijzonder dat hij dat woord kent, trouwens.
quote:
Dat ik iedereen zit te treiteren?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal hem zeggen dat je tegen hem niet anders doet dan tegen de rest hier
Ik denk dat hij de subtiele Nederlandse nuance gewoon mistquote:
Ben van die bankschroef om mijn hoofd afquote:
Dat is wel een mooie eigenschap.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef pullup het volgende:
In ieder geval blijft Mario nooit lang boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |