Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms moeten gewoon even de lijnen worden uitgezet.
Dont blame the messenger.
Gastquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?
GOEDEMORGENquote:
Goed verhaal Evertquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.
Niemand moet haar hier.
Het enige wat ze te melden heeft is goedemorgen.
En toen werd je als racist bestempelt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Had wel binnenpretje, collega uit Somaliland pakte vanmorgen een witte snicker, ik zeg ben je bang dat je in je vingers bijt of wat? haha
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.
Niemand moet haar hier.
Het enige wat ze te melden heeft is goedemorgen.
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerd
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
Nou dan is het tijd dat ik hier m'n gezicht maar weer eens laat zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ben vandaag in de mood dat ik mensen en hun tekortkomingen grappig vind, wat een fijn gevoel
heb je cocktails bijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou dan is het tijd dat ik hier m'n gezicht maar weer eens laat zien.
Nee, sorryquote:
lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, sorryzit gewoon lekker met een witte wijn in de tuin na een dag bikkelhard tuinieren.
Zal de volgende keer voor je grappige bui cocktails voorzien.
Ik heb trouwens geen flauw idee waar dit over gaat.
Dit gesprek neemt een verrassende wending zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker
nee ik ook niet dus denk dat het ook nergens over gaat hoho
Send nudesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verrassende wending zo.
Wel van korte duur want moet even een douxhe pakken. Over half uurtje staat taxi aan de deur
Wil je dat ik tegen een ban aanloop ofzoquote:
oh wat danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Even bijkomen van zware dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |