Jammer dat mijn best zo weinig is welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, daar gaat het om
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel vaste users zijn er eigenlijk nog over, de spoeling wordt steeds dunner
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie wegquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja ik heb nog ijsjes in de vriezer, ff ijsje eten
Mis je hans alquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij haha
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer dat mijn best zo weinig is wel
Haha dat komt echt niet daardoor hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie weg
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account postquote:
Daar ga ik al jaren van uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohiquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
Gewoon altijd chocolade hier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ijs met verse aardbeien pak
Ja ik zit nu eerst nog ff op Niro te geilen want die zat te fappen en Zac liep binnen maar hij ging gewoon door dus jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker geilen op Zac
Ik was ermee begonnen maar na 30 min in slaap gevallen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vriendin kwam erachter dat hij op fok zit
Echt welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat komt echt niet daardoor hoor![]()
Heb je je nieuwe al besteld?
Had je hem misschien ook een negen moeten geven ipv een zevenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, vond het altijd wel leuk als hij er was
Eh oké als jij opgewonden raakt van fappende mannen, doe je dingquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zit nu eerst nog ff op Niro te geilen want die zat te fappen en Zac liep binnen maar hij ging gewoon door dus ja
Lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je hem misschien ook een negen moeten geven ipv een zeven
Laat me gewoon in mn waarde ja thxquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh oké als jij opgewonden raakt van fappende mannen, doe je ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |