mooie, beeldende vergelijkingquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Solotovski het volgende:
Loopt erbij alsof ie staalwol onder z'n oksels heeft haha
Echt een schwalbe van een die oudere vrouw hoor, val dan direct hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-haalt-snoeihard-uit
Hahaha zie hem wijs lopen hahaha
haha jezus duidelijk champigons league die manquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-haalt-snoeihard-uit
Hahaha zie hem wijs lopen hahaha
Hahahahquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jezus duidelijk champigons league die man
ga jij naar baku?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een schwalbe van een die oudere vrouw hoor, val dan direct haha
Prima, moest tussendoor even de honden uitlatenquote:
Nee ben je malquote:
Zo'n klein rondjequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima, moest tussendoor even de honden uitlaten
En de niet fapfilm die jij zit te kijken
Dat jochie uit the sixth sense zit erinquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima, moest tussendoor even de honden uitlaten
En de niet fapfilm die jij zit te kijken
hahaha staat in dat hele baku geen hotel en de reis duurt 14 uur, snelste route is met een of andere nachtbus/rreimt door verweggistan van paar uurquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ben je mal
Lekker 5.000 kaarten ofzo verkocht in een stadion van 60k en volgens mij hebben ze daar ook problemen om die kaarten te slijten
op wie gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar mijn team laat het wel afweten hoor.
Ja. En niet op Brusselmansquote:
jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.clitjes.nl/ gebruikten jullie dit vroeger ook
Ja fucking kansloos echt niet normaal, maar goed winst is het enige dat telt en nu heb je waarschijnlijk geen last van een matige uit-vorm hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha staat in dat hele baku geen hotel en de reis duurt 14 uur, snelste route is met een of andere nachtbus/rreimt door verweggistan van paar uur
Kan me niet eens een jochie herinneren en heb die film nog geen week geleden gezienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jochie uit the sixth sense zit erin
Dat interesseert me niet zo veel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je voor megastallen zeker
GP werd daar gehoudenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had nog nooit van baku gehoord
echtquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Niemand gelooft ditquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Tedquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me niet eens een jochie herinneren en heb die film nog geen week geleden gezien
Haaahaaaaaatjesquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohi
Hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piratenpartij is die links?
Oh die dudequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Ted
Mehquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op haar kun je wel rukken denk ik
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.quote:
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.
Dat is wat overdreven...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.
Maar ik mis de gulden wel.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft af en toe helemaal niet, niet nadenken maar doen, gaat me prima af.
Wajo zieke plafonddienstquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi, net de een na laatste koffie gepakt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Had wel binnenpretje, collega uit Somaliland pakte vanmorgen een witte snicker, ik zeg ben je bang dat je in je vingers bijt of wat? haha
dat kan niet eensquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder twee keer koffie in de ochtend verander ik in een witte mensenhaai.
je hoeft me geen maat te noemen en ik denk dat het probleem meer bij haags ligtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Idd maat
Fem moet gewoon opflikkeren
Waarom dit nou weer?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Idd maat
Fem moet gewoon opflikkeren
En bij Vk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft me geen maat te noemen en ik denk dat het probleem meer bij haags ligt
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.quote:
Nou nou nou zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.
Niemand moet haar hier.
Het enige wat ze te melden heeft is goedemorgen.
Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms moeten gewoon even de lijnen worden uitgezet.
Dont blame the messenger.
Gastquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?
GOEDEMORGENquote:
Goed verhaal Evertquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand moet haar hier.
En toen werd je als racist bestempelt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Had wel binnenpretje, collega uit Somaliland pakte vanmorgen een witte snicker, ik zeg ben je bang dat je in je vingers bijt of wat? haha
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand moet haar hier.
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerd
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
Nou dan is het tijd dat ik hier m'n gezicht maar weer eens laat zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ben vandaag in de mood dat ik mensen en hun tekortkomingen grappig vind, wat een fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |