Sisu en dodoria

Voorbij en op UD, ik hoop voor jullie dat jullie je rust nog mogen blijven behouden en dat de baby's volgens hun tempo bepalen wanneer ze er klaar voor zijn.
Kleurdoos 20 weken

en taxi op de helft

Mellow, het is echt heerlijk. Ben vandaag nog even met de laatste dingen bezig geweest. Mijn werk is heel leuk, maar ik zie het na 12 jaar bij deze werkgever even als een lange werkonderbreking. Stuk rust voor mijzelf, nieuwe dingen in het leven en daar gewoon echt de tijd voor willen nemen. Het langste wat ik ooit vrij ben geweest is 3 weken vakantie.
Dus ik heb vandaag het volgende gedaan:
- Uit alle werkgerelateerde appgroepen gegaan met een lief berichtje.
- Mijn broodtrommel gevuld met werkpasjes, wat houdbare dadelrepen die nog goed zijn tijdens de 1e werkweek. Borstvoedingsthee erin gestopt. Paracetamol, want je weet maar nooit (en heb ik altijd mee op werk voor het geval dat). Een briefje, wat waar ook alweer ligt, wat moet er mee en alle inloggegevens en wachtwoorden erop gezet. En een kleine motivatie voor mezelf, dat het goed komt en ik hopelijk straks mag kolven en dat mag zien als een momentje op werk, maar wel voor mijn kind. Eigenlijk moet er ook nog een stuk chocolade in vind ik

.
- Broodtrommel ligt op een voor mij logische plek, maar zo dat ik hem niet dagelijks tegen kom. Uit het zicht, maar volgens mijn normale patroon.
Haarpatronen zijn herkenbaar trouwens. Hoofdhaar is gigantisch mooi, veel, vol en glanzend. Alle stomme overbeharing is er amper nog. Wel een wintervachtje op mjn buik gekweekt
Dus hoofd en lijf kan nu volledig over in laatste weken-modus

Ono, tof zeg. Hoe was Parijs met peuter? Ik ga er niet van uit dat mijn zwager en schoonzusje daar over 2 jaar nog zullen wonen, maar ik ben wel nieuwsgierig wat je dan op een dag daar kan doen