En ze bakt er totaal niks vanquote:
De presentatie van Shelly gaat volkomen de mist in.quote:
Het is ook totaal niet leuk...quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zitten er ook met een zure kop op die stoel.
Soms vraag je het je af hequote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Het is een wonder dat dit programma nog steeds door gaat.
Knippen en plakken doet wonderenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
In het Fransquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
Shelly aan het oefenen als presentatrice voor ESF 2020
Het is best raar dat jij dit zegt als modquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom? Ik ben ook gewoon een user die haar mening geeft. Ik vind het momenteel echt waardeloos hoe het daar allemaal gaat. En ik ben niet in dienst van John de Mol.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best raar dat jij dit zegt als mod
die vragen hebben sjellie en gerrit bedacht....quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Mylene is slimmer dan de regie ( die de vragen heeft opgsteld )
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die vragen hebben sjellie en gerrit bedacht....
Het zal wel maar je bent vaker negatiefquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben ook gewoon een user die haar mening geeft. Ik vind het momenteel echt waardeloos hoe het daar allemaal gaat. En ik ben niet in dienst van John de Mol.
Oh jij hebt je check nog niet ontvangen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben ook gewoon een user die haar mening geeft. Ik vind het momenteel echt waardeloos hoe het daar allemaal gaat. En ik ben niet in dienst van John de Mol.
Moeilijk hé, Commentaar Op Streams?quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal wel maar je bent vaker negatief
quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Moeilijk hé, Commentaar Op Streams?
Klopt. Omdat ik het ook steeds slechter ga vinden. Heel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal wel maar je bent vaker negatief
Dan hoor je misschien geen mod meer te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Omdat ik het ook steeds slechter ga vinden. Heel jammer.
Ojee, moet ze nu douchen of kan dit ook nog wel met zo'n ranzig make-up doekie verwijderd worden?quote:
Wat een onzin. Ga eens COSsenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hoor je misschien geen mod meer te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |