Daar zeg je wat inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:38 schreef Poezewoes het volgende:
En dan nog plek eens in de twee manden, de twee tijdelijke paspoort houders.
jurkje is leuk, maar paar maten te kleinquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over reet gesproken, ze loop bijna in haar blote reet met dat jurkje dat telkens omhoog zakt.
Het is geen jurkje om in te werken. Ze heeft het de hele dag al aan. Kweenie hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jurkje is leuk, maar paar maten te klein
ja geen kijk zoquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is geen jurkje om in te werken. Ze heeft het de hele dag al aan. Kweenie hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kennen ze fiets nog inruilen voor een tandem?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kennen ze fiets nog inruilen voor een tandem?
Nah, ha die lieve warme vrouw nu echt geen tijd voor die arme man die ze zelf Utopia heeft binnengehaald?quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
het is deef niet gelukt om christel te ontmoeten afgelopen weken.
snel SL
Zal ook wel niet. Chris had zich even 'opgesloten' in haar huis om te landenquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
het is deef niet gelukt om christel te ontmoeten afgelopen weken.
snel SL
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is gewoon straf omdat ze zelf geen televisie maken.
Aah oke, daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zal ook wel niet. Chris had zich even 'opgesloten' in haar huis om te landen
Zo klonk het verhaal van Dave niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
Alleen nacht opvang, de rest moeten ze de hele dag oprotten?
Ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Aah oke, daar kan ik mij iets bij voorstellen
Vooralsnog ja, maar het vervolg script zal wel zijn dat ze daar ook gewoon overdag zijn want dit schiet natuurlijk niet op...quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
Alleen nacht opvang, de rest moeten ze de hele dag oprotten?
Of voor elke zwerver een inwoner naar huisquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:44 schreef Alocanda het volgende:
Gooi nog maar 1 of 2 zwervers erin en de diva mag plaats maken om haar bed af te staan.
Dat de zwervers zelf mogen kiezen? Ik ben voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of voor elke zwerver een inwoner naar huis
Dacht wel te horen dat hij van 9.00 tot 18.00 elders was, zijn eigen daginvulling moest regelen net als in de nachtopvang.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo klonk het verhaal van Dave niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |