Ja ik heb het nu eigenlijk ook gewoon over thuis, ongeacht de relatie overigensquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de relatie en het huis waar ik lig.
Ben gewoon eerlijk snoesquote:
Meestal wel rechts trouwens, met mijn neus richting het plafond dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik heb het nu eigenlijk ook gewoon over thuis, ongeacht de relatie overigens
Heb je geen Roy donders glitterhuispakquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik lig altijd in foetishouding op bed in mijn pikachu-onesie
Ik in een panterprint boxershort en een nerd T-shirt, keisexy.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik lig altijd in foetishouding op bed in mijn pikachu-onesie
pics? is voor wetenschappelijk onderzoekquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in een panterprint boxershort en een nerd T-shirt, keisexy.
jawel maar die kreukt als ik erin ga slapen, vind ik zondequote:Op donderdag 23 mei 2019 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je geen Roy donders glitterhuispak
Ik kan niet op mn rug slapenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal wel rechts trouwens, met mijn neus richting het plafond dan.
Snap ik, welke kleur heb jijquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pics? is voor wetenschappelijk onderzoek
[..]
jawel maar die kreukt als ik erin ga slapen, vind ik zonde
He Trollie, waarom nieuw account?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pics? is voor wetenschappelijk onderzoek
[..]
jawel maar die kreukt als ik erin ga slapen, vind ik zonde
de gemiddelde user is voor Trollscience wat de aap voor de mens is, iets om om te lachen of een pijnlijke vernedering. ik heb mijn weg van worm tot Trollscience gemaakt, maar veel in mij is nog steeds worm, en veel in Trollscience was/is nog de gemiddelde user. maar aanschouw! CharlesKinbote, de betekenis van de aarde. Trollscience is iets wat overwonnen moet wordenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Trollie, waarom nieuw account?
roze (:quote:
Sexyquote:
Als dit alle keuzes zijn die je hebtquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
Dood hier, kan net zo goed gaan slapen gvd
Ik lees genoeg hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dit alle keuzes zijn die je hebt![]()
Lees eens een boek of zo, even je leesvaardigheid op pijl houden.
The invention of wingsquote:
Ja nou ja, is wel vanuit twee vrouwelijke oogpunten geschreven, maar het verhaal is wel heel mooi, al durf ik niet te zeggen of het voor een man ook lekker leestquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd wel wat, ook goed te lezen voor een man?
Fictief tegen een historische achtergrond heeft wel wat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou ja, is wel vanuit twee vrouwelijke oogpunten geschreven, maar het verhaal is wel heel mooi, al durf ik niet te zeggen of het voor een man ook lekker leest
Je bent te jong om rechts te stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
Achteraf liever op VVD gestemd dan, was die engnek tenminste niet de grootste geworden.
Onzinnige opmerking.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent te jong om rechts te stemmen.
Wie rechts voor zijn 40e stemt is een bekrompen mens, wie nog steeds links stemt op zijn 40e is naïef.
oké churchillquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent te jong om rechts te stemmen.
Wie rechts voor zijn 40e stemt is een bekrompen mens, wie nog steeds links stemt op zijn 40e is naïef.
Dat is een mythe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt van een erg slimme Britse held.
Beetje oorlogsgek maar wel een prima volksmenner.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een mythe.
Overigens was Churchill een waardeloze blunderaar.
toen hij india kapotgenocideerde en mussolini preesquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oorlogsgek maar wel een prima volksmenner.
Duizenden mensen de dood ingejaagd met zijn idiote zelfoverschatting en belabberde tactisch inzicht. Maar wel typisch een held voor slecht geïnformeerde types als jij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje oorlogsgek maar wel een prima volksmenner.
Ben jij in het echt ook zo flamingquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
toen hij india kapotgenocideerde en mussolini prees![]()
slayyyy
als mensen dat soort onzin uitkramen wel jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo flaming
https://www.wereldoorlog1(...)ipoli/index.html#036quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In elk geval 302.000 in Gallipoli.
Love itquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als mensen dat soort onzin uitkramen wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |