abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:10:16 #201
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187042200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:03 schreef QuarterBack het volgende:
Nu nog de witte overall voor de Maximalisten die geld inbrengen
Witte boorden criminaliteit.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_187042201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, gisteren tijdens de vergadering was toch b esloten tussen 9 en 16 uur van het terrein af?
Heeft His daarna in de wandelgang teruggedraaid, hij mocht het zelf weten
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:10:50 #203
388664 crew  Dotteke
pi_187042206
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:09 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ik vind het echt grappig, maar eigenlijk is het heel sneu.

Een beetje - the wave achtig......eng, eigenlijk.
Schuimpjes zien graag dat Jessie zijn mede utopianen voor lul zet en ze aan het werk zet. Gaan ze weer kaartjes verkopen voor het evenement
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:11:42 #204
388664 crew  Dotteke
pi_187042213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:10 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

Heeft His daarna in de wandelgang teruggedraaid, hij mocht het zelf weten
O, dat valt me dan al weer mee. Ook erg nuttig die vergaderingen als afspraken daar gemaakt al zo snel niet meer nageleefd worden :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187042214
Leukste zijn de mensen in oranje tuinbroeken die alsnog geen zak doen
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:12:23 #206
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_187042219
De Amerikaanse geschiedenisleraar Ben Ross is in 1967 werkzaam op de Cubberly High School in Palo Alto. Tijdens de lessen over de Tweede Wereldoorlog vraagt een student hem hoe het kan dat het Duitse volk zo vol overgave achter Hitler aan kon lopen. Ross moet het antwoord schuldig blijven. Hij begint daarom met een project genaamd The Wave. Doel is een goede werkhouding en gemeenschapsgevoel binnen de groep.

Het project is een groot succes, al snel is de hele school onder invloed van 'The Wave'. Na een paar weken wordt de sfeer grimmiger. De groep heeft een mysterieuze leider, niet bekend aan de leden van 'The Wave'. Het duurt niet lang voordat de beweging zelf, en niet de gestelde doelen het doel van 'The Wave' worden. Tegenstanders van 'The Wave' worden geïntimideerd, bedreigd en zelfs gemolesteerd. Kluisjes van tegenstanders worden beklad met woorden als ENEMY.

Ross raakt de controle over de groep kwijt en besluit dat er een einde aan gemaakt moet worden. Hij roept daarom de groep bijeen in de sporthal van de school. De leden hebben ondertussen allemaal een soort uniform, een lichtblauwe blouse met een armband met het logo van "The Wave", een cirkel met twee blauwe golven. Er zijn ook jongens die de beveiliging op zich hebben genomen (vergelijkbaar met Hitlers Sturmabteilung).

Op de bijeenkomst laat Ross voor het eerst een film van de leider zien. Het is een toespraak van Hitler. Vele studenten barsten in tranen uit. Ross legt uit dat de wil van de groep nooit individuele rechten kan en mag aantasten. Hij vertelt dat het experiment het antwoord is op de vraag hoe het kan dat mensen zo vol overgave meededen en meewerkten aan het Derde Rijk van Hitler.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 mei 2019 @ 09:12:28 #207
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_187042220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
Eigenlijk zijn het tuinbroeken toch, geen overall's?
Voor zwangere vrouwen.
Bajes overal .... staat lekker hip ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:13:13 #208
388664 crew  Dotteke
pi_187042227
Hiske is helemaal pfoefffffffffffffffffffff ze grote verandering, ze is helemaal pfffooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeee
Zoiets hebben we al eerder gehad, zegt ze toen waren het hesjes, nu zijn het tuinbroeken

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187042241
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:12 schreef Bestweldonker het volgende:
De Amerikaanse geschiedenisleraar Ben Ross is in 1967 werkzaam op de Cubberly High School in Palo Alto. Tijdens de lessen over de Tweede Wereldoorlog vraagt een student hem hoe het kan dat het Duitse volk zo vol overgave achter Hitler aan kon lopen. Ross moet het antwoord schuldig blijven. Hij begint daarom met een project genaamd The Wave. Doel is een goede werkhouding en gemeenschapsgevoel binnen de groep.

Het project is een groot succes, al snel is de hele school onder invloed van 'The Wave'. Na een paar weken wordt de sfeer grimmiger. De groep heeft een mysterieuze leider, niet bekend aan de leden van 'The Wave'. Het duurt niet lang voordat de beweging zelf, en niet de gestelde doelen het doel van 'The Wave' worden. Tegenstanders van 'The Wave' worden geïntimideerd, bedreigd en zelfs gemolesteerd. Kluisjes van tegenstanders worden beklad met woorden als ENEMY.

Ross raakt de controle over de groep kwijt en besluit dat er een einde aan gemaakt moet worden. Hij roept daarom de groep bijeen in de sporthal van de school. De leden hebben ondertussen allemaal een soort uniform, een lichtblauwe blouse met een armband met het logo van "The Wave", een cirkel met twee blauwe golven. Er zijn ook jongens die de beveiliging op zich hebben genomen (vergelijkbaar met Hitlers Sturmabteilung).

Op de bijeenkomst laat Ross voor het eerst een film van de leider zien. Het is een toespraak van Hitler. Vele studenten barsten in tranen uit. Ross legt uit dat de wil van de groep nooit individuele rechten kan en mag aantasten. Hij vertelt dat het experiment het antwoord is op de vraag hoe het kan dat mensen zo vol overgave meededen en meewerkten aan het Derde Rijk van Hitler.
wow
Make trouble not war
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:15:17 #210
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187042251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 08:51 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat crimineel op bij jessie. Heeft hij een strafblad. Heeft hij vastgezeten. Of is het een nieuwe bijnaam voor hem na snotkoker enzo
Nee hoor, het blijft een snotsnuiver, maar hij is nog zoveel meer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:15:27 #211
388664 crew  Dotteke
pi_187042253
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:16:38 #212
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_187042263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

wow
Ja ja, pas maar op, dat je je niet tegen de grote leider afzet, dat kan zo maar eens verkeerd voor je aflopen.

Erik - We hebben allemaal een taakstraf.

Maar voorlopig lopen alle makken schapen in het oranje....
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_187042266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Hiske is helemaal pfoefffffffffffffffffffff ze grote verandering, ze is helemaal pfffooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeee
Zoiets hebben we al eerder gehad, zegt ze toen waren het hesjes, nu zijn het tuinbroeken

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:12 schreef Bestweldonker het volgende:
De Amerikaanse geschiedenisleraar Ben Ross is in 1967 werkzaam op de Cubberly High School in Palo Alto. Tijdens de lessen over de Tweede Wereldoorlog vraagt een student hem hoe het kan dat het Duitse volk zo vol overgave achter Hitler aan kon lopen. Ross moet het antwoord schuldig blijven. Hij begint daarom met een project genaamd The Wave. Doel is een goede werkhouding en gemeenschapsgevoel binnen de groep.

Het project is een groot succes, al snel is de hele school onder invloed van 'The Wave'. Na een paar weken wordt de sfeer grimmiger. De groep heeft een mysterieuze leider, niet bekend aan de leden van 'The Wave'. Het duurt niet lang voordat de beweging zelf, en niet de gestelde doelen het doel van 'The Wave' worden. Tegenstanders van 'The Wave' worden geïntimideerd, bedreigd en zelfs gemolesteerd. Kluisjes van tegenstanders worden beklad met woorden als ENEMY.

Ross raakt de controle over de groep kwijt en besluit dat er een einde aan gemaakt moet worden. Hij roept daarom de groep bijeen in de sporthal van de school. De leden hebben ondertussen allemaal een soort uniform, een lichtblauwe blouse met een armband met het logo van "The Wave", een cirkel met twee blauwe golven. Er zijn ook jongens die de beveiliging op zich hebben genomen (vergelijkbaar met Hitlers Sturmabteilung).

Op de bijeenkomst laat Ross voor het eerst een film van de leider zien. Het is een toespraak van Hitler. Vele studenten barsten in tranen uit. Ross legt uit dat de wil van de groep nooit individuele rechten kan en mag aantasten. Hij vertelt dat het experiment het antwoord is op de vraag hoe het kan dat mensen zo vol overgave meededen en meewerkten aan het Derde Rijk van Hitler.
Mooi experiment, er zijn nog vele van dat soort machtsmisbruik spellen gespeeld, en ze tonen allemaal aan dat diegene die de Macht eenmaal hebben die ook gaan misbruiken ,
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:18:20 #214
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_187042275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:17 schreef QuarterBack het volgende:

[..]

[..]

Mooi experiment, er zijn nog vele van dat soort machtsmisbruik spellen gespeeld, en ze tonen allemaal aan dat de Macht eenmaal hebben die ook gaan misbruiken ,
Alle macht corrumpeert! :Y
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:18:26 #215
388664 crew  Dotteke
pi_187042277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, het blijft een snotsnuiver, maar hij is nog zoveel meer.
Jessie is ook een Narcist, dictator, crimineel, drilmajoor, seksueel gefrustreerd mannetje
Erik is een dronkenlap
Kay is een schurftkop jankerd, piepert, etc etc
Ger een tampon, platsschedel
Adje een egoist
En zo hebben alle Utopianen wel bijnamen.
Alleen als het over Jessie gaat moet je verantwoording afleggen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:18:47 #216
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187042280
Nog geen bericht van de FHM is goed bericht?.. :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 mei 2019 @ 09:19:37 #217
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_187042290
'Voor ons is het ook heel belangrijk *slik*
om wat te doen voor een ander'

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_187042292
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:12 #219
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187042293
--

[ Bericht 56% gewijzigd door ThunderBitch op 23-05-2019 09:25:43 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_187042294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:12 schreef Bestweldonker het volgende:
De Amerikaanse geschiedenisleraar Ben Ross is in 1967 werkzaam op de Cubberly High School in Palo Alto. Tijdens de lessen over de Tweede Wereldoorlog vraagt een student hem hoe het kan dat het Duitse volk zo vol overgave achter Hitler aan kon lopen. Ross moet het antwoord schuldig blijven. Hij begint daarom met een project genaamd The Wave. Doel is een goede werkhouding en gemeenschapsgevoel binnen de groep.

Het project is een groot succes, al snel is de hele school onder invloed van 'The Wave'. Na een paar weken wordt de sfeer grimmiger. De groep heeft een mysterieuze leider, niet bekend aan de leden van 'The Wave'. Het duurt niet lang voordat de beweging zelf, en niet de gestelde doelen het doel van 'The Wave' worden. Tegenstanders van 'The Wave' worden geïntimideerd, bedreigd en zelfs gemolesteerd. Kluisjes van tegenstanders worden beklad met woorden als ENEMY.

Ross raakt de controle over de groep kwijt en besluit dat er een einde aan gemaakt moet worden. Hij roept daarom de groep bijeen in de sporthal van de school. De leden hebben ondertussen allemaal een soort uniform, een lichtblauwe blouse met een armband met het logo van "The Wave", een cirkel met twee blauwe golven. Er zijn ook jongens die de beveiliging op zich hebben genomen (vergelijkbaar met Hitlers Sturmabteilung).

Op de bijeenkomst laat Ross voor het eerst een film van de leider zien. Het is een toespraak van Hitler. Vele studenten barsten in tranen uit. Ross legt uit dat de wil van de groep nooit individuele rechten kan en mag aantasten. Hij vertelt dat het experiment het antwoord is op de vraag hoe het kan dat mensen zo vol overgave meededen en meewerkten aan het Derde Rijk van Hitler.
Het gaat misschien te ver, om het te vergelijken. Jessie is daar trouwens niet geschikt voor..Hij ziet het als zijn 'eigen kindje', om zelf er beter van te worden en niet als sociaal experiment..Maar het heeft zeker raakvlakken
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:19 #221
388664 crew  Dotteke
pi_187042296
O ik bal heeft een fiets gekregen, hij voelt zich schuldig
His zegt dat ze dat betaald hebben van het geld dat ze gekregen hebben door de verkoop van het schilderij
Waarom geven ze die man dingen, hij heeft geld genoeg?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:47 #222
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_187042301
Dill durft nu ook Merel aan te spreken, omdat ze geen oranje pakje aan heeft, vraagt hij of ze NIET gaat werken vandaag. :)
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_187042309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
O ik bal heeft een fiets gekregen, hij voelt zich schuldig
His zegt dat ze dat betaald hebben van het geld dat ze gekregen hebben door de verkoop van het schilderij
Waarom geven ze die man dingen, hij heeft geld genoeg?
Ze willen 'm gebruiken als fietskoerier, HIJ mag eruit en erin wanneer 'ie wil namelijk
pi_187042311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:09 schreef snetje het volgende:

[..]

Dat dus...
Hij z3i er ook bij dat hij het misschien vandaag aan zou doen maar daarna niet meer.
pi_187042326
Ik hou van Jessies humor, that's it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')