Ik heb wat aanpassingen gedaan, maar het zou mooi zijn om een vers plaatje te hebben, gewoon omdat dingen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb wat aanpassingen gedaan, maar het zou mooi zijn om een vers plaatje te hebben, gewoon omdat dingen.
Zoiets.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb wat aanpassingen gedaan, maar het zou mooi zijn om een vers plaatje te hebben, gewoon omdat dingen.
Ik denk omdat De Graafschap en daarna Sparta het hoogst geplaatst zijn van de vier ploegen. En ik denk dat deze ploegen op primetime de meeste TV-kijkers zullen gaan trekkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom spelen RKC en GAE beide keren om 18:30?
Klinkt logisch.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk omdat De Graafschap en daarna Sparta het hoogst geplaatst zijn van de vier ploegen. En ik denk dat deze ploegen op primetime de meeste TV-kijkers zullen gaan trekken
Heldquote:
Wel een bijzonder fenomeen toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is toch in het Go Ahead stadion. waar ze op een scherm meekijken. ?
RKC is ook gewoon een tweede Excelsior, daarom juich ik ook voor Kowet (al zullen die volgend jaar wel weer een armoedig elftal hebben).quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Laat RKC maar wegblijven. Zo'n tamme sfeer bij een van de belangrijkste wedstrijden voor RKC in vijf jaar..
Zijn dit seizoen ook heel wisselvallig geweest in de competitie, GAE. Ik bedoel; een Bakx, Van der Venne, Verheijdt..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RKC is ook gewoon een tweede Excelsior, daarom juich ik ook voor Kowet (al zullen die volgend jaar wel weer een armoedig elftal hebben).
Als ze in de Eredivisie gaan spelen gunt Overmars zijn oude club misschien nog wat spelers op huurbasis.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn dit seizoen ook heel wisselvallig geweest in de competitie, GAE. Ik bedoel; een Bakx, Van der Venne, Verheijdt..
Spierings en Hansson zouden wel zeker in de basis staan bij GAE.
Ik denk dat Ajax ze toch liever bij een 'betere' club ziet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze in de Eredivisie gaan spelen gunt Overmars zijn oude club misschien nog wat spelers op huurbasis.
Spelers van ongeveer dat niveau zou ik lekker bij Jong laten ballenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze in de Eredivisie gaan spelen gunt Overmars zijn oude club misschien nog wat spelers op huurbasis.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ze toch liever bij een 'betere' club ziet.
Spelers als De Wit, Noa Lang, Nunnely kunnen daar best heen gestuurd worden, die zou ik niet snel verhuren aan een club als Heerenveen of Groningen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spelers van ongeveer dat niveau zou ik lekker bij Jong laten ballen
Dani de Wit komt van een andere vrouw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die rooie is echt familie van Beugelsdijk hè
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dani de Wit komt van een andere vrouw.
emmenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:17 schreef FlyingEagle het volgende:
Deze clubs gaan geen toevoeging zijn voor de eredivisie
Met Perez of zonder? Op zijn Insta zie ik dat hij in Kaapstad zit/zat.quote:
Geen idee, ik zag alleen de promo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Perez of zonder? Op zijn Insta zie ik dat hij in Kaapstad zit/zat.
Vorige week zeiden ze metquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Perez of zonder? Op zijn Insta zie ik dat hij in Kaapstad zit/zat.
Misschien dat het eerder is opgenomen.quote:
Hallo maat. Ik twijfel na mijn patat van gisteren, mijn 2 big macs van vanmiddag om zo nog 2 kapsalons te bestellen of brocolli rijst en kip te maken.quote:
Twee Big Macs?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik twijfel na mijn patat van gisteren, mijn 2 big macs van vanmiddag om zo nog 2 kapsalons te bestellen of brocolli rijst en kip te maken.
Wat zou jij doen in dit geval?
Smerig zwak stuk vreten dat je er bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik twijfel na mijn patat van gisteren, mijn 2 big macs van vanmiddag om zo nog 2 kapsalons te bestellen of brocolli rijst en kip te maken.
Wat zou jij doen in dit geval?
Het waren zelfs van die grotere varianten. Die hebben ze tegenwoordig blijkbaar. Ik kom nooit bij de Mac.quote:
Blijkbaar wel hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het waren zelfs van die grotere varianten. Die hebben ze tegenwoordig blijkbaar. Ik kom nooit bij de Mac.
Woest.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
Straks de Copa-finale kjken op een 1pixel streampje omdat het lelijke klote FOX alleen de finalerechten opkoopt.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow er was verslag vanuit het Olympiastadion in Berlijn en ik keek op de klok en het was 19:33
Wat een toeval
Verwacht je wat anders van een ploeg uit de Keuken Kampioen Divisie dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een intens matig elftal lijkt GAE te hebben zeg.
In dit elftal lijkt echt geen individuele kwaliteit te zitten of zo. Geen steekpass, niets. Dat hebben genoeg ploegen wel, hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verwacht je wat anders van een ploeg uit de Keuken Kampioen Divisie dan?
Plus de terugkeer van de IJsselderby.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:15 schreef EasyLife het volgende:
Als Emmen fan hoop ik dat GAE het gaat halen, altijd leuk onderling.
Heb daar ook regelmatig in het uitvak gezeten, ook in het thuisvak trouwens, met klasgenoten tegen Zw(olle).
Ik ben ooit met de trein naar GAE - Zwolle geweest vanuit Emmen. Moest me bij elke straathoek verantwoorden haha.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Plus de terugkeer van de IJsselderby.![]()
Het heeft in ieder geval meer dan RKC.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
Is GAE een voetballende ploeg? Ik hoor het Veldmate zeggen.
Als club heeft GAE zeker 100.000 keer meer; maar qua voetbal kan ik weinig interessants ontdekken in het spel van Go Ahead.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:26 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval meer dan RKC.
Ja das wel jammer nu.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als club heeft GAE zeker 100.000 keer meer; maar qua voetbal kan ik weinig interessants ontdekken in het spel van Go Ahead.
Tja, maar die ploegen in de Eerste Divisie (en ook promovendi) veranderen elk seizoen dusdanig van spelers dat het bij promotie wel een stuk beter zou kunnen uitpakken, op voetballend vlak. Deze wedstrijd was het helemaal niets nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als club heeft GAE zeker 100.000 keer meer; maar qua voetbal kan ik weinig interessants ontdekken in het spel van Go Ahead.
Ook zo, maar ze moeten eerst maar dinsdag zien te winnen. Vind dit nog best een tricky uitslag voor GAE.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, maar die ploegen in de Eerste Divisie (en ook promovendi) veranderen elk seizoen dusdanig van spelers dat het bij promotie wel een stuk beter zou kunnen uitpakken, op voetballend vlak. Deze wedstrijd was het helemaal niets nee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lars Veldwijk op de Afrika Cup voelt heel raar.
SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAMquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit soort "humor" weer volgend seizoen.
Humor voor 10-jarigen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
We krijgen Drizzt ook weer terug volgend seizoenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We krijgen Drizzt ook weer terug volgend seizoen
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziedend.quote:
En woest.quote:
Gelukkig moeten ze daar 11 nieuwe spelers halen wil dat wat worden in het nieuwe seizoen. Dus de lach hier Twente uit-reeks blijft gelukkig bestaanquote:
Die blijft voor eeuwig bestaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze daar 11 nieuwe spelers halen wil dat wat worden in het nieuwe seizoen. Dus de lach hier Twente uit-reeks blijft gelukkig bestaan
Dit lijkt me een formaliteit? Of is Valencia op een goede dag opgewassen tegen het Catalaanse geweld?quote:
Ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze daar 11 nieuwe spelers halen wil dat wat worden in het nieuwe seizoen. Dus de lach hier Twente uit-reeks blijft gelukkig bestaan
Tedje haalt vast wel weer een paar degelijke spelers. Dus dat lachen zal, ben ik bang, wel meevallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Barça zonder Ous, Suarez geeft genoeg reden tot kans voor Valencia. In Camp Nou had Valencia (Barça toen zonder Alba) moeten winnen maar bleef het 2-2.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit lijkt me een formaliteit? Of is Valencia op een goede dag opgewassen tegen het Catalaanse geweld?
Verdwaalde Twente supporter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is daar bezig met dat vuurwerk joh
Denk dat Galatasaray kampioen is geworden ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is daar bezig met dat vuurwerk joh
Dat was vorige week al volgens mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat Galatasaray kampioen is geworden ofzo
Maar dan gaat dat helemaal niet opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vorige week al volgens mij.
MvG had ik even overgeslagen, de rest van de avond muv Wright is idd wel prima voor een tweede schermpjequote:
Ik lees vanavond wel wie zijn armen moet breken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MvG had ik even overgeslagen, de rest van de avond muv Wright is idd wel prima voor een tweede schermpje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees vanavond wel wie zijn armen moet breken.
@ZwevendToetsenbordquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=oagslZnLRX4
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
@GGMMquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
@Sjaak_Swartquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Penantie
De Graafschap blijft dus behouden.
Dat issie ook voor Sparta.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lars Veldwijk wordt in beeld gebracht alsof het Messi is
Wat een dom en ranzig varken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:30 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar spel je dat consequent verkeerd.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Tering.
@:onlogisch @:maxi-mus
WANBELEIDquote:Op maandag 27 mei 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Hm, dinsdag geen studioanalyses bij de wedstrijden. Dat zal vast komen door de play-offs voor Europees voetbal.
18:30 Go Ahead Eagles v RKC Waalwijk - FOX Sports 2
20:45 De Graafschap v Sparta Rotterdam - FOX Sports 3
BESTUUR TEGEN DE MUUR!quote:
Godverdomme.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Hm, dinsdag geen studioanalyses bij de wedstrijden. Dat zal vast komen door de play-offs voor Europees voetbal.
18:30 Go Ahead Eagles v RKC Waalwijk - FOX Sports 2
20:45 De Graafschap v Sparta Rotterdam - FOX Sports 3
quote:
Is blijkbaar gewoon op het open kanaal van FOX (lol). Lekker duidelijk allemaal.quote:
Ja dat lijkt me logisch, geloof niet dat Keukenkampioen in een ander land ook de competitiesponsor is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:04 schreef Platinumgoat het volgende:
Het enige land ter wereld waar de nummer 8 uit de KKD gewoon kan promoveren naar de Eredivisie!
In Engeland nog de nummer 6. Dat is pakweg Top Oss in de KKD.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:04 schreef Platinumgoat het volgende:
Het enige land ter wereld waar de nummer 8 uit de KKD gewoon kan promoveren naar de Eredivisie!
In de Serie B staat de nummer 7 ook in de playoff-finale.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Engeland nog de nummer 6. Dat is pakweg Top Oss in de KKD.
NEE.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de Gold Cup?
Ik hoor net dat we moeten JUICHEN voor Curaçao.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de Gold Cup?
Dat weiger ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we moeten JUICHEN voor Curaçao.
Hoe kan je voor een sfeerloze club die speelt in een halfvolle fietsenstalling zijn, terwijl je ook mogelijk 17 wedstrijden met een afgeladen Adelaarshorst kunt krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik was er wel in geïnteresseerd.
Ik ken RKC nog uit de tijd dat ik topshots spaarde.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je voor een sfeerloze club die speelt in een halfvolle fietsenstalling zijn, terwijl je ook mogelijk 17 wedstrijden met een afgeladen Adelaarshorst kunt krijgen?
Nooit volwassen geworden dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken RKC nog uit de tijd dat ik topshots spaarde.
Geel-blauw genot, maar dat komt omdat ik zelf bij HVV '24 heb gevoetbaldquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:32 schreef fetX het volgende:
Ik vind het shirt van RKC gewoon best wel mooi.
Hoe kan dat nou, ik vind geel een afschuwelijke kleur![]()
Ik ben in de war.
Topshotsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onverstandig. Wat heeft de Eredivisie aan RKC? Er gebeurt niets, er is geen sfeer, niets; niemand maalt er om als ze degraderen. Als GAE degradeert, dan doen ze het wel in volle rumoer. Daar hebben we veel meer aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onverstandig. Wat heeft de Eredivisie aan RKC? Er gebeurt niets, er is geen sfeer, niets; niemand maalt er om als ze degraderen. Als GAE degradeert, dan doen ze het wel in volle rumoer. Daar hebben we veel meer aan.
Bij RKC denk ik aan kermismuziek en de werken van Sander Duits. Everlasting memories.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:40 schreef fetX het volgende:
Bij RKC moet ik altijd denken aan Vertonghen met die goal toen hij de bal terug wilde geven
En aan De Badmeester Joachimquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:40 schreef fetX het volgende:
Bij RKC moet ik altijd denken aan Vertonghen met die goal toen hij de bal terug wilde geven
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:40 schreef fetX het volgende:
Ingefluisterd, lijkt me.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst zegt ie het is niks en vervolgens een penalty?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:46 schreef Caland het volgende:
Denk je de meest walgelijke awayday van het seizoen kwijt te zijn krijg je de één na walgelijkste ervoor terug
Ik aan Rick Hoogendorp. GAE heeft nooit zo'n legendarische spits in zijn gelederen gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij RKC denk ik aan kermismuziek en de werken van Sander Duits. Everlasting memories.
Niet met Marnix Kolder hé, niet met Marnix Kolder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik aan Rick Hoogendorp. GAE heeft nooit zo'n legendarische spits in zijn gelederen gehad.
GAE is echt prachtig, heel het stadion zit vol met tokkies.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Uitgescholden worden door bejaarden bij je blessurebehandeling
Niet met Ozcan Akyol, hé.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:56 schreef fetX het volgende:
Tja. Welke debiel woont er dan ook in Deventer.
Prima binnenstad.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:56 schreef fetX het volgende:
Tja. Welke debiel woont er dan ook in Deventer.
Marnixgod Koldergenotquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet met Marnix Kolder hé, niet met Marnix Kolder.
quote:
WAARDELOOSquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
We moeten ons op gaan maken voor een terugkeer van RKC.
Ik zou nergens vanuit gaan. Playoffs zijn KNOTSGEK.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Spierings is wel een fijne speler, wellicht kunnen ze Hansson weer huren van Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Na 120 minuten GAE aanschouwen kom ik tot de conclusie dat alleen God GAE aan een wonder kan helpen vandaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou nergens vanuit gaan. Playoffs zijn KNOTSGEK.
Tegen Den Bosch was het ook al bizar slechtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na 120 minuten GAE aanschouwen kom ik tot de conclusie dat alleen God GAE aan een wonder kan helpen vandaag.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook jongens!(hopelijk zorgt dit voor positieve reacties)
Blijft een grijze club waar ik niet van denk: "Goh, weinig buitenlands voetbal dan kijken we maar even naar RKC".quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spierings is wel een fijne speler, wellicht kunnen ze Hansson weer huren van Feyenoord.
Wat enorm gezellig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Hmm oke.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Dat niet nee, maar Eagles ga ik ook niet naar kijken. (ik kijk vrijwel alleen Ajax 90 minuten eigenlijk)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijft een grijze club waar ik niet van denk: "Goh, weinig buitenlands voetbal dan kijken we maar even naar RKC".
Clubs als GAE, Cambuur en De Graafschap maken het nog een beetje leuk als een wedstrijd kut is. Kijk naar Cambuur v De Graafschap vorige week.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar Eagles ga ik ook niet naar kijken. (ik kijk vrijwel alleen Ajax 90 minuten eigenlijk)
Ja als het ergens over gaat is het nog wel leuk maar een willekeurig competitieduel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clubs als GAE, Cambuur en De Graafschap maken het nog een beetje leuk als een wedstrijd kut is. Kijk naar Cambuur v De Graafschap vorige week.
Is dat erger dan een mild kriebelhoestje of niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:05 schreef GGMM het volgende:
Bedankt jongens.
(en krijg een snottebel caland)
Zelfs bij een belangrijk playoff-duel was er 0,0 sfeer bij RKC..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als het ergens over gaat is het nog wel leuk maar een willekeurig competitieduel.
Zeg jij het maar, jij bent de ziekte expert.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat erger dan een mild kriebelhoestje of niet?
Het leeft er niet echt nee maar daar kunnen de spelers weinig aan doen. Grim en zijn ploeg leveren prima werk af dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs bij een belangrijk playoff-duel was er 0,0 sfeer bij RKC..
Wow, jij loopt 30 seconden voor op mijn tvquote:
Volgend seizoen gewoon gras.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer, ik had liever GAE.
RKC heeft kunstgras toch
Ja, zo kan ik ook alles kapotnuanceren. Excelsior heeft het vijf seizoenen ook leuk gedaan in de Eredivisie, daarvoor heb ik ze volledig lopen verdedigen; maar uiteindelijk hebben ze geen lasting impact of zo gehad. Veel iconische momenten van Excelsior zijn me niet bijgebleven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het leeft er niet echt nee maar daar kunnen de spelers weinig aan doen. Grim en zijn ploeg leveren prima werk af dit seizoen.
Ze gaan over naar gras mbv de Frenkie miljoenen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
Wel jammer, ik had liever GAE.
RKC heeft kunstgras toch
Frenkie redt het Nederlandse voetbal gewoon evenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan over naar gras mbv de Frenkie miljoenen.
Toch heb ik liever dat soort clubs op basis van goed beleid dan een club omdat ze zulke leuke fans hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook alles kapotnuanceren. Excelsior heeft het vijf seizoenen ook leuk gedaan in de Eredivisie, daarvoor heb ik ze volledig lopen verdedigen; maar uiteindelijk hebben ze geen lasting impact of zo gehad. Veel iconische momenten van Excelsior zijn me niet bijgebleven.
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
3 doelpunten tegen krijgen nadat je 2-0 voorstaat overkomt maar weinig clubs.
Deze post heb ik genote.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
Gelachen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |