Hij gaat idd aardig af met zn kansloze onlinersquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dit een eis van Baudet. Zonder publiek zou hij helemaal zijn afgegaan.
Niet ophalen zou ook al (heel veel) schelen.quote:
twitter:fvdemocratie twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:49:40De Turkije deal was niet de belangrijkste oorzaak van het afnemen van de migratiestromen. #FVD #baudetvsrutte https://t.co/2GIMUlpy37 reageer retweet
zeker makkelijk. 80 Procent komt via het vliegtuig binnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Lol, vraag aan de VS hoe makkelijk het is om ze aan de grens tegen te houden
Nee, in POL.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:50 schreef KennyPowers het volgende:
Straks nabeschouwen bij Pauw![]()
![]()
oh wacht
Zo'n groot succes bij het VK!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:50 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
Heel slim inderdaadtevens gulden terug!
Bedanktquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
twitter:fvdemocratie twitterde op woensdag 22-05-2019 om 23:49:40De Turkije deal was niet de belangrijkste oorzaak van het afnemen van de migratiestromen. #FVD #baudetvsrutte https://t.co/2GIMUlpy37 reageer retweet
ik kan ook zo grafiekje ernaast zetten hoevaak ik kak. Ik denk dat die erg overheen komtquote:
Bron: Elsevier, super wetenschappelijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik kan ook zo grafiekje ernaast zetten hoevaak ik kak. Ik denk dat die erg overheen komt
Dat komt omdat het zomer was en winter werd. Dan komen er minder vluchtelingen. Geen causale relatie deze grafiek met dat wordt beweerd bruh.quote:
Dat weet ik wel zeker want ik zie niets anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik kan ook zo grafiekje ernaast zetten hoevaak ik kak. Ik denk dat die erg overheen komt
Die weten niet wat ze aan moeten met een hekquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vluchtelingen ook in die kampen.
Veel landen maken ook gewoon problemen, want geld en macht etc. Er komt nooit een dag zonder oorlog hoor, maak je geen illusies.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Als Amerika nou eens kapte met het bombarderen van het midden oosten hadden we dit probleem niet.
Grenshekken helpen dus niet. want na het grenshek in Hongarije zijn er bijna 50.000 bijgekomen.quote:
Nee, dan pakken ze het vliegtuig terug en gaan ze daar even op vakantie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh in de wintermaanden gaan mensen de zee niet meer over.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Bron: Elsevier, super wetenschappelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |