quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
Iemand als Baudet zou dit land totaal de vernieling injagen. Net zoals die verschrikkelijke Farage. Deze clowns gaan WO III veroorzaken.
Dit doet niks met de kiezers van Baudet hoor. Die zijn blind trouwquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Confetti het volgende:
Ik moet toegeven.
Rutte is hem nu het laatste kwartier aan het afmaken. Het blijft een groots politicus.
Godverdomme.
en daar hoeft hij ook weinig moeite voor te doen, Baudet zet zichzelf voor schutquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Confetti het volgende:
Ik moet toegeven.
Rutte is hem nu het laatste kwartier aan het afmaken. Het blijft een groots politicus.
Godverdomme.
Jezus Leeftquote:
WO III is nu al gaande met het Europese 4e Rijk. Merkel voorop genot.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
Iemand als Baudet zou dit land totaal de vernieling injagen. Net zoals die verschrikkelijke Farage. Deze clowns gaan WO III veroorzaken.
Is politiek al uitgespeeld, heeft geen waarde meer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Zorro het volgende:
Waarom zegt Baudet niet: Wat er fout gaat met immigratie stond onder het kopje "overig"?
Ik ben wapenverkoper en daarom stem ik op FVDquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
De treinen staan al klaarquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
Laat gaan joh. Lekker man.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
Ziedend.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Martinello het volgende:
Vreemde fantasietjes heb jij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Koers houden met Rutte. Rechtstreeks die kont in sowww
Heb dat ook al eerder gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Confetti het volgende:
Ik moet toegeven.
Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |