Natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zou er ooit een vrouw hierdoor zijn getriggered?
Hangt af wie de eigenaar is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zou er ooit een vrouw hierdoor zijn getriggered?
Binnen een beginnende relatie kan het wel eens leuk en spannend zijn afhankelijk van de vrouw maar verder is het niet iets om veel rond te sturenquote:
Noem je jouw vagina zo?quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:25 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Ik stuur altijd een foto van syfilis terug.
Geen probleem met sexting, maar ongevraagd is gewoon idioot. Ik denk dat het gewoon is om de boodschap te zenden: kijk, ik ben een lul!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Sammytoch het volgende:
Oprechte vraag: waarom sturen mannen dickpics? Ik ben er echt niewsgierig naar. Veel vrouwen zijn er niet heel blij mee, toch gebeurt het best vaak. Kan toch niet allemaal met negatieve bedoelingen zijn dacht ik zo. Heb jij er weleens een gestuurd of doe je het vaker? Op wat voor reactie hoop je dan?
dat type man is zelfde als een kat. die komt thuis met een muis of vogeltje en laat deze vol trots zien op je deurmat.. heb je er iets aan? nee. heb je het graag? nee. toch is die kat er trots op...quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Sammytoch het volgende:
Oprechte vraag: waarom sturen mannen dickpics? Ik ben er echt niewsgierig naar. Veel vrouwen zijn er niet heel blij mee, toch gebeurt het best vaak. Kan toch niet allemaal met negatieve bedoelingen zijn dacht ik zo. Heb jij er weleens een gestuurd of doe je het vaker? Op wat voor reactie hoop je dan?
Hé, een puber met veel fantasie! Wat schattig!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:34 schreef Bestuiver het volgende:
Een lelijke kleine lul hebben![]()
![]()
Vrouwen hebben altijd positief gereageerd op mijn dickpics, meestal volgt er een nude van henzelf en dan is het daarna snel tijd voor seks.
Hoe dat zo? Is hier onder mannen dan onderling overleg over?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:56 schreef Solid-Snake het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die happen anders zou niemand het doen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:50 schreef DemonRage het volgende:
Ik zie een gat in de markt met snapchatfilters voor piemels.
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:33 schreef Bestuiver het volgende:
Denken dat vrouwen niet geil worden van een goede dickpic zoals hieronder
Hè gadver. Een kaal gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is niets meer dan een groot net uitwerpen. Stuur 30 vrouwen een dickpic en er zal vast wel eentje happen.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is hier onder mannen dan onderling overleg over?
Dat is jullie veronderstelling dus, en geen feitquote:Op zondag 26 mei 2019 12:10 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is niets meer dan een groot net uitwerpen. Stuur 30 vrouwen een dickpic en er zal vast wel eentje happen.
Ik zeg ook niet dat het een feit is.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat is jullie veronderstelling dus, en geen feit
En hopeloos.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Mannen die dat doen zijn altijd vies.
Hopeloos ja, geen enkele normale kerel die dat soort pics stuurtquote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En hopeloos.
En dan van over jezelf roepen dat je een grote lul hebt een giga veel neukt
Picquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:39 schreef very het volgende:
Mijn dickpick (welke op verzoek is gemaakt) hangt bij een oud neukertje aan de muur, ingelijst en wel. Maar goed, het was dan ook wel een fotografisch hoogstandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |