SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden in de images zijn lokale tijd, dus daar nog even opletten svp. Groetjes, KoffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
Wat, Japan en Qatar?Verder genoten van de voorbeschouwing, puik werk. Ik ga dit met plezier volgen.
![]()
Inmiddels is de programmering van volgende maand bekend. Vanaf 14 juni aanstaande zullen de wedstrijden van de Copa America bij ons te zien zijn. Deze wedstrijden worden uitgezonden op kanaal 4, 5 en 6.quote:![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels is de programmering van volgende maand bekend. Vanaf 14 juni aanstaande zullen de wedstrijden van de Copa America bij ons te zien zijn. Deze wedstrijden worden uitgezonden op kanaal 4, 5 en 6.
Thanks,kon het nergens vinden.
Van pakket wisselen dan maar.![]()
Japan is momenteel het beste Aziatische land maar niet in staat Qatar te verslaan (1-3, Asian Cup 2019).quote:![]()
Waarom mogen al die C landen meedoen en waarom houden ze het inmiddels zovaak?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kunnen die Zuid-Amerikaanse landen en de Noord-Amerikaanse landen niet gewoon samen een toernooi houden met 16 ploegen? Lijkt me veel interessanter dan dat ze altijd landen als Qatar en Japan moeten uitnodigen omdat ze anders niet aan genoeg ploegen komen
Oh.![]()
Neymar zojuist huilend van het veld na weer een voetblessure in een oefenduel tegen Qatar. Geen Neymar tijdens de Copa gok ik zo.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2019 02:54:35 ]![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En de bevestiging. Streep door Neymar.![]()
![]()
Dat wordt inmiddels ook wel een verhaal, die Neymar. Komt de laatste tijd eigenlijk alleen maar negatief in het nieuws. Slaan van een fan na een verloren bekerfinale, chaos in de kleedkamer volgens L'Équipe (wat dan uiteraard door PSG werd ontkend), alweer een blessure waar hij niet heel veel aan kan doen en al dagen dat gezeik over die zogenaamde verkrachting. En dan vergeet ik vast nog iets. Afgelopen nacht is er ook weer een video opgedoken van deze mevrouw en onze vriend Neymar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
En de bevestiging. Streep door Neymar.
Nee, het zit Neymar voorlopig niet mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2019 12:41:30 ]![]()
Echt triest hoe ze hem uitlokt, alleen maar omdat hij geld heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt inmiddels ook wel een verhaal, die Neymar. Komt de laatste eigenlijk alleen maar negatief in het nieuws. Slaan van een fan na een verloren bekerfinale, chaos in de kleedkamer volgens L'Équipe (wat dan uiteraard door PSG werd ontkend), alweer een blessure waar hij niet heel veel aan kan doen en al dagen dat gezeik over die zogenaamde verkrachting. En dan vergeet ik vast nog iets. Afgelopen nacht is er ook weer een video opgedoken van deze mevrouw en onze vriend Neymar.
Nee, het zit Neymar voorlopig niet mee.
Dat ze haar maar snel in een favela loslaten.![]()
![]()
Heeft Qatar niet allemaal genaturaliseerde Zuid Amerikanen?
Ik denk dat ze op die sportieve gronden zijn uitgenodigd, dat moet wel.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt inmiddels ook wel een verhaal, die Neymar. Komt de laatste tijd eigenlijk alleen maar negatief in het nieuws. Slaan van een fan na een verloren bekerfinale, chaos in de kleedkamer volgens L'Équipe (wat dan uiteraard door PSG werd ontkend), alweer een blessure waar hij niet heel veel aan kan doen en al dagen dat gezeik over die zogenaamde verkrachting. En dan vergeet ik vast nog iets. Afgelopen nacht is er ook weer een video opgedoken van deze mevrouw en onze vriend Neymar.
Nee, het zit Neymar voorlopig niet mee.En we gaan vrolijk verder.twitter:telesport twitterde op donderdag 06-06-2019 om 17:17:37Mastercard zet advertenties rond Neymar per direct stop https://t.co/euO3NlserN reageer retweet
![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Qatar niet allemaal genaturaliseerde Zuid Amerikanen?
Ik denk dat ze op die sportieve gronden zijn uitgenodigd, dat moet wel.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Vreemd toernooi eigenlijk. Soms zit er 4 jaar tussen en soms wordt het 2 jaar achter elkaar georganiseerd. En vanaf 1993 doen er steeds gastlanden mee, zoals nu weer Japan. Deelnemende landen uitgebreid van 12 naar 16.. Nee het oogt allemaal niet of het sportieve centraal staat. Nou ja, hup Messi dan maar.![]()
Ronaldo 2 - Messi 0.
Messi exposed.
Hij moet nu wel de Copa pakken anders ziet het er erg slecht uit voor die kleine.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
CONMEBOL: Libertadores finale van twee naar een wedstrijd om meer Europees te zijn (niemand zat hier op te wachten). Ook CONMEBOL: finale Copa America van een naar twee wedstrijden (ook hier zat niemand op te wachten).Put these foolish ambitions to rest.![]()
De finale over twee wedstrijden is wel een flopshow.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
CONMEBOL: Libertadores finale van twee naar een wedstrijd om meer Europees te zijn (niemand zat hier op te wachten). Ook CONMEBOL: finale Copa America van een naar twee wedstrijden (ook hier zat niemand op te wachten).![]()
Wel pas in 2020, wanneer er weer een Copa America is (lol). De finale van de Libertadores en Sudamericana over twee wedstrijden was briljant. Ze doen maar wat.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De finale over twee wedstrijden is wel een flopshow.Put these foolish ambitions to rest.![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)gentinie-en-braziliequote:Op woensdag 12 juni 2019 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel pas in 2020, wanneer er weer een Copa America is (lol). De finale van de Libertadores en Sudamericana over twee wedstrijden was briljant. Ze doen maar wat.
Weet je ze allemaal?![]()
Ik werk tot 23:00, daarna zal ik eens een poging wagen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)gentinie-en-brazilie
Weet je ze allemaal?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik heb de lat niet erg hoog gelegd, ik wist er maar 11.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik werk tot 23:00, daarna zal ik eens een poging wagen.![]()
20 hier, carrières verraadden een hoopquote:Op woensdag 12 juni 2019 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de lat niet erg hoog gelegd, ik wist er maar 11.![]()
Ja daar keek ik ook vooral naar, maar meeste is (ver) voor de tijd dat ik voetbal volgde.quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
20 hier, carrières verraadden een hoop![]()
Ik ook maar 18.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de lat niet erg hoog gelegd, ik wist er maar 11.![]()
quote:Stonden ook een aantal namen bij waar ik echt nog nooit van gehoord heb hoor, vooral bij Braziliëquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar keek ik ook vooral naar, maar meeste is (ver) voor de tijd dat ik voetbal volgde.![]()
![]()
Overigens vind ik Japan een prima land om uit te nodigen, voetballen vaak prima en zijn al vaker geweest. Qatar is een ander verhaal, maar ja...
Ga Mexico wel missen![]()
Ik kon niet op Adriano, Crespo, Saviola en Tevez komenquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Stonden ook een aantal namen bij waar ik echt nog nooit van gehoord heb hoor, vooral bij Brazilië.
![]()
31. Ik wist Martin Palermo niet, diepe schaamte. Wel een paar keer mazzel gehad door gewoon doorsnee namen in te vullen. Ik wilde Kily Gonzalez doen, en hop, Lucho werd goedgekeurd.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de lat niet erg hoog gelegd, ik wist er maar 11.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
31. Ik wist Martin Palermo niet, diepe schaamte. Wel een paar keer mazzel gehad door gewoon doorsnee namen in te vullen. Ik wilde Kily Gonzalez doen, en hop, Lucho werd goedgekeurd.
Lucho wist ik, maar dat mag ook wel als Marseille sympathisant![]()
Ik kwam tot 16, en toen de antwoorden verschenen zei het mij nog niet veel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je ze allemaal?Oh.![]()
Alles goed.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je ze allemaal?![]()
Het is nog steeds dezelfde coachquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht los![]()
Hopelijk is deze coach wel verstandig en verkiest ie Firminho boven Jesus![]()
Het is Firmino.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht los![]()
Hopelijk is deze coach wel verstandig en verkiest ie Firminho boven JesusOh.![]()
Jesusquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht los![]()
Hopelijk is deze coach wel verstandig en verkiest ie Firminho boven Jesus
graag op anoniem![]()
Gaat ook beginnen als ik Tite moet geloven in zijn interviews. Zelfde geldt voor Neres: die profiteert van de blessure van Neymar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:52 schreef PSVCL het volgende:
Vannacht los![]()
Hopelijk is deze coach wel verstandig en verkiest ie Firminho boven Jesus![]()
Mooi zo dan gaan we wel kijken vannacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat ook beginnen als ik Tite moet geloven in zijn interviews. Zelfde geldt voor Neres: die profiteert van de blessure van Neymar.
Geen zin in die Jesus.![]()
Alisson, Dani Alves, Marquinhos, Thiago Silva, Filipe Luís; Casemiro, Fernandinho, Philippe Coutinho; Richarlison, Roberto Firmino y David Neres.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:38 schreef wimderon het volgende:
Alisson, Dani Alves, Marquinhos, Thiago Silva, Filipe Luís; Casemiro, Fernandinho, Philippe Coutinho; Richarlison, Roberto Firmino y David Neres.![]()
Zelfs in de rust blijft ie doorlullenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zelfs als Ajacied ben ik het met je eens, David Endt![]()
![]()
Armani; Saravia, Pezzella Otamendi, Tagliafico; Lo Celso, Paredes, Guido Rodriguez; Messi, Aguero, Di Maria![]()
Everton ,linksbuiten die inviel voor Neres liet in die 10 min meer zien dan het blinde paard van ajax
[ Bericht 16% gewijzigd door PSVCL op 15-06-2019 17:25:19 ]![]()
Ik vind Japan wel een leuke toevoeging hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2019 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel pas in 2020, wanneer er weer een Copa America is (lol). De finale van de Libertadores en Sudamericana over twee wedstrijden was briljant. Ze doen maar wat.graag op anoniem![]()
Eens! Japan is ook een mooi landquote:Op woensdag 12 juni 2019 22:14 schreef hhh38 het volgende:
Overigens vind ik Japan een prima land om uit te nodigen, voetballen vaak prima en zijn al vaker geweest. Qatar is een ander verhaal, maar ja...
Ga Mexico wel missen
graag op anoniem![]()
Daar vraag je ook wel een beetje om als je dergelijke ticketprijzen hanteert. Wat zonde is, want Venezolaans voetbal is hot en zelfs op jeugdtoernooien in Chili zaten er duizenden mensen.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hij werd gelijk afgekeurd en daarna met de VAR bekeken. Wel een prima manier op zichquote:Makkelijk eerste![]()
Ziggy.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou, voor Peru en Venezuela wordt het erg belangrijk om Bolivia te verslaanPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ik ook. Helaas zijn de wedstrijden op het WK vrouwen voorbij voor vandaag, en moet ik straks gedwongen Copa America-aids kijken.quote:![]()
Knap om jezelf in een zin tegen te sprekenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook. Helaas zijn de wedstrijden op het WK vrouwen voorbij voor vandaag, en moet ik straks gedwongen Copa America-aids kijken.![]()
Ik vond 'm best grappig.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knap om jezelf in een zin tegen te spreken![]()
Messi, Dybala, Kun... daar mogen wij als Nederland alleen maar van dromen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toch stellen ze al jaren geen reet voor. Nederland maakt prima kans tegen ze.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi, Dybala, Kun... daar mogen wij als Nederland alleen maar van dromen.![]()
Argentinië heeft een omgekeerd probleem. Fantastische aanval, matig middenveld en een dramatisch achterhoede.quote:Op zondag 16 juni 2019 01:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch stellen ze al jaren geen reet voor. Nederland maakt prima kans tegen ze.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heerlijk ouderwets Zuid-Amerikaanse schopduel. Genot
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Argentinië toch...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je bent een aparte jongen.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat een debiele wissels. Kun eruit voor Suarez terwijl je moet scoren. Die coach spoort niet.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 01:48:23 ]![]()
Doei Argentinië
Lionel Scaloni: "I thought the state of the pitch was lamentable and that's the first game here, imagine what it's going to be like after three."
Lololol.![]()
Mwah, twee van de drie beste nummer drie’s gaan door en Paraguay en Qatar zijn niet bijster sterk.quote:Makkelijk eerste![]()
Tsja als je met 3-0 van Venezuela kan verliezen zat n nederlaag tegen Colombia er ook wel in eigenlijk"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 16 juni 2019 01:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:![]()
Ik heb geen extra informatie of zo en dit is puur speculatie, maar de manier waarop dat been draaide nadat Paredes erop viel gaf mij de indruk dat z'n kruisband krak zei.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was het de moeite? Vriend Muriel ernstig stuk?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Er zit een wezenlijk verschil tussen land of individu, hier trap ik niet in.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat gaat Atalanta niet leuk vinden.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen extra informatie of zo en dit is puur speculatie, maar de manier waarop dat been draaide nadat Paredes erop viel gaf mij de indruk dat z'n kruisband krak zei.![]()
@El-Stinho het oordeel is aan u.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen land of individu, hier trap ik niet in.![]()
Zoals ik ook ooit zei: ''Als ik naar individuele sporten kijk, behandel ik elke renner zonder invloed van vlaggetjes.''.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Curacao morgen pas. Ben benieuwd hoe ze zich nu verhouden tot landen als Jamaica.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij was heel slecht, maar hier zitten momenten tussen die echt nergens op slaan.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:06 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/inex_tremis/status/1140147399278628864?s=19
GenietenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ik denk niet zo zeer dat het probleem is of Argentinië nou wel of niet doorgaat. Het is er al jaren zowel op als naast het veld een gigantische chaos. Die Scaloni bakt er momenteel ook geen reet van. Het klopt op meerdere vlakken niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 04:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, twee van de drie beste nummer drie’s gaan door en Paraguay en Qatar zijn niet bijster sterk.![]()
twitter:BuscaliaSinG twitterde op zondag 16-06-2019 om 21:40:06Almirón pase fútbol total. https://t.co/gnwTOrsPs0 reageer retweet
![]()
![]()
Even goed als Paraguayquote:Op zondag 16 juni 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd hoe goed dat Qatar nu eigenlijk is.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Beter dan Argentinië.quote:Op zondag 16 juni 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel benieuwd hoe goed dat Qatar nu eigenlijk is.![]()
"Brazilië in Copa America niet voorbij Venezuela na drie afgekeurde goals"
VARgodYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Altijd tegen mijquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:38 schreef KennyPowers het volgende:
"Brazilië in Copa America niet voorbij Venezuela na drie afgekeurde goals"
VARgod![]()
![]()
Mooi, alleen Frenkie, Matthijs en Hakim weg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat die wel blijft bij Ajax![]()
![]()
Eigen team.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben die een eigen team of zijn dat ook van die genationaliseerde buitenlanders ..![]()
James die James dingen doet, dat is altijd mooi. Volgend jaar een Scudetto met Napoli, geef ik je op een briefje.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Nu draaf je weer door.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
James die James dingen doet, dat is altijd mooi. Volgend jaar een Scudetto met Napoli, geef ik je op een briefje.![]()
Zeker wel, maar ik ben wel een beetje klaar met Juve iedere keer. Laat het maar weer eens aan Napoli of Inter.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat vind je van Muriel naar Atalantaquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik ben wel een beetje klaar met Juve iedere keer. Laat het maar weer eens aan Napoli of Inter.![]()
De Argentijnse selectie heeft vooraf nog een weeshuis bezocht .
"Het breekt gewoon je hart, om die gezichtjes zonder enige hoop te zien", aldus Serginho van 6...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wordt die hele Copa nou nergens uitgezonden joh? Wat een armoede![]()
En wel elke dag 3 uur lang vrouwenvoetbal...![]()
Hier op bijna alle zenders hoorquote:Op donderdag 20 juni 2019 03:26 schreef Joran-Joran het volgende:
En wel elke dag 3 uur lang vrouwenvoetbal...Maar ik kijk al niet meer, wat een drama
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het EK onder de 21 geeft minder oog aidsquote:Op donderdag 20 juni 2019 03:26 schreef Joran-Joran het volgende:
En wel elke dag 3 uur lang vrouwenvoetbal...metal up your ass![]()
Ik kijk op unibet ;dquote:Op donderdag 20 juni 2019 03:26 schreef Joran-Joran het volgende:
En wel elke dag 3 uur lang vrouwenvoetbal...![]()
Argentinië scoort een onterechte pingel voor 1-1. Paraguay mist een makkelijke pingel voor 1-2.
De VAR is een grap op dit toernooi, maar het is wel leuk!Makkelijk eerste![]()
Gelukkig alleen de laatste 10 minuten even gekeken, maar wat een drama weer
Mooie vechtpot. Voetballend en arbitraal hield het weinig over, maar ik heb wel aandachtig gekeken. Argentinië moet nu dus winnen van Qatar, anders krijg je wel een vroege (maar op zich best grappige en vrij terechte) uitschakeling.Makkelijk eerste![]()
Ah het is ijdele hoop. Ik heb het nooit zo op Max gehad, dus dan moet Sarri er al een aardige strontpot van maken wil het spannend worden, laat staan een mogelijke wisseling van de macht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik ben wel een beetje klaar met Juve iedere keer. Laat het maar weer eens aan Napoli of Inter.![]()
Wat een zooi bij Argentinie zeg. Scaloni heeft volgens mij ook geen idee hoe het wel moet. Gewoon bijna je hele voorste linie vervangen. Meer met de moed der wanhoop dan uit tactische overwegingen.![]()
Ik wist niet dat Qatar en Japan in zuid Amerika lagen.
Wat een domme opzet.... Finale zou maar eens Qatar tegen Japan zijn![]()
![]()
Organiseer dan een toernooi met 8 ploegen ofzo![]()
![]()
De voorronde zou bestaan uit de 4 slechtste landen tijdens het WK voorronde 18.
Zo zou het kunnen zijn:
Rechtstreeks geplaatst:
Brazilië
Uruguay
Argentinië
Colombia
Peru
Chili
Play offs: (de winnaars gaan naar copa America )
Paraguay - Venezuela 3-0 // 2-1
Ecuador - Bolivia 1-0 // 0-0Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goed bezig capuchon_jongen, maar het is allang 9 uur geweest dus je lichtje moet uit.Makkelijk eerste![]()
Dat schot van Cavani
https://twitter.com/abmalmana/status/1141853995818004485?s=21
[ Bericht 44% gewijzigd door PSVCL op 21-06-2019 02:02:12 ]![]()
Jij luistert geen Spaans/Zuid-Amerikaans commentaarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 01:23 schreef chufi het volgende:
Nu Uru-JPN , commentaar van de altijd slaapverwekkende David Endt...
Eens checken of er een origineel commentaar bij zitquote:Op vrijdag 21 juni 2019 04:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij luistert geen Spaans/Zuid-Amerikaans commentaar![]()
is argentinie nou zo slecht of de rest nou zo goed?quote:Op donderdag 20 juni 2019 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zooi bij Argentinie zeg. Scaloni heeft volgens mij ook geen idee hoe het wel moet. Gewoon bijna je hele voorste linie vervangen. Meer met de moed der wanhoop dan uit tactische overwegingen.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
slecht ... ondanks Messi ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is argentinie nou zo slecht of de rest nou zo goed?
ECU-CHili 1-1 met de rust![]()
Is er dan ook nog plaats voor halve landen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wist niet dat Qatar en Japan in zuid Amerika lagen.
Wat een domme opzet.... Finale zou maar eens Qatar tegen Japan zijn![]()
![]()
Organiseer dan een toernooi met 8 ploegen ofzo![]()
![]()
De voorronde zou bestaan uit de 4 slechtste landen tijdens het WK voorronde 18.
Zo zou het kunnen zijn:
Rechtstreeks geplaatst:
Brazilië
Uruguay
Argentinië
Colombia
Peru
Chili
Play offs: (de winnaars gaan naar copa America )
Paraguay - Venezuela 3-0 // 2-1
Ecuador - Bolivia 1-0 // 0-0AZ
ALKMAAR![]()
Snel toeslaan dan anders is straks onhaalbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax die Everton maar kopen.![]()
![]()
Is hij waarschijnlijk alquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snel toeslaan dan anders is straks onhaalbaar
Oh.![]()
Dat is hij al.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snel toeslaan dan anders is straks onhaalbaarPut these foolish ambitions to rest.![]()
lekker manquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn Venezolaantjes gaan Argentinië eruit knikkeren.graag op anoniem![]()
Lautaro to the rescue, zoals wel vaker. De handdoeken kunnen er nog altijd vreselijk weinig van.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Argentinie al bezig? Geen zin om de tv aan te zetten
Duvan krijgt juist de voorkeur door hier niet opgesteld te worden.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind jij het nog te billijken dat Falcao de voorkeur krijgt boven Duvan?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Oh het is een soort B-elftal?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Duvan krijgt juist de voorkeur door hier niet opgesteld te worden.![]()
Aha.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker, het is een volledig B-elftal.![]()
En nog steeds 1-0 voorstaan. Poule B is een grap.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker, het is een volledig B-elftal.
Als dit zo blijft betekent het dat zelfs Ecuador nog door kan gaan bij winst op Japan, lol.Makkelijk eerste![]()
Yess, Peru door! Fissa!! Jammer dat ik net naar huis ga.
Trouwens, die 0-5 was vreselijk lol. Er waren Brazilianen in ons hostel. Dat werd knokken daar. Het waren niet eens Peruvianen die namens Peru knokten volgens mij, lol
Ik ga wel het toernooi afkijken denk ik. Mijn slaapritme is toch verneukt de komende week en het is best leuk tot dusver.Makkelijk eerste![]()
Ecuador en Japan speelden om een plek in de volgende ronde. Het werd gelijk en Paraguay is nu dus door met twee punten.
Makkelijk eerste![]()
Wat een god toch ons aller Suareztwitter:FutbolBible twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 06:24:54This happened last night during Uruguay vs Chile. Luis Suarez ran to the referee to tell him to book the opponent for kicking a pitch invader running on the field. This guy is absolutely mad, out of his head 😂😭 https://t.co/nlVENWq2Qj reageer retweet
Oh.![]()
Colombia chiliquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brazilie - Paraguay
Venezuela - Argentinie
Colombia - Chili
Uruguay - Perugraag op anoniem![]()
Ik kom er dus net achter dat er in 2020 wéér een Copa America is.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dan wordt het gelijk getrokken met EK of zo. Dat is het ideequote:Op woensdag 26 juni 2019 09:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er in 2020 wéér een Copa America is.
Maar ja, over 5 jaar veranderen ze het toch weer![]()
Het systeem is nog lachwekkender; nu vijf(!) poulewedstrijden over A en B.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan wordt het gelijk getrokken met EK of zo. Dat is het idee
Maar ja, over 5 jaar veranderen ze het toch weer♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Langer dan een WK met minder teams lolquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het systeem is nog lachwekkender; nu vijf(!) poulewedstrijden over A en B.
En Qatar mag ook weer meedoen zag ik![]()
Met Australië en opnieuw Qatar als gastlanden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er in 2020 wéér een Copa America is.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Australië en opnieuw Qatar als gastlanden.![]()
De Copa America die dus gespeeld gaat worden op twee verschillende continenten, maar geen Zuid-Amerika.AZ
ALKMAAR![]()
Ten Hag had al kritiek dat iemand als Tagliafico gewoon drie zomers op rij moet voetballenquote:Op woensdag 26 juni 2019 09:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er in 2020 wéér een Copa America is.![]()
Gaat echt nergens over daar in Zuid-Amerika, kunnen echt niks organiseren.Oh.![]()
Daarom zit ik er ookquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag had al kritiek dat iemand als Tagliafico gewoon drie zomers op rij moet voetballen![]()
Gaat echt nergens over daar in Zuid-Amerika, kunnen echt niks organiseren.![]()
Zie sig heheIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er in 2020 wéér een Copa America is.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
colombia en argentiniequote:Op woensdag 26 juni 2019 10:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver.![]()
De Copa America die dus gespeeld gaat worden op twee verschillende continenten, maar geen Zuid-Amerika.
en vanaf dan gaat het in lijn liggen met het EK![]()
quote:
Dus Brazilië - Argentinië in de volgende ronde?
Jammer dat Neres niet meer in de basis staat bij Brazilië dan.Oh.![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus Brazilië - Argentinië in de volgende ronde?
Jammer dat Neres niet meer in de basis staat bij Brazilië dan.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Argentinië moet eerst maar eens zien te winnen, dat wordt waarschijnlijk ook al een enorme opgave.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Neres vs. Tagliafico wel leuk gevonden jaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Daarover gesproken, ik reken vanavond weer op een Wuilker masterclass. Eerder dit jaar werd het 1-3 in Metropolitano, ik heb nu een 0-2 op de toto staan dacht ik.Put these foolish ambitions to rest.![]()
* flipsen zingt: "Vamos, vamos, Argentina! Vamos, vamos, a ganar!"
Volg de hele Copa America niet echt en volgens mij leeft het hier (Argentinië) ook bijzonder weinig...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die quotes op Venezuela door/win zijn wel heel verleidelijk. Ik pak 'm mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Daarover gesproken, ik reken vanavond weer op een Wuilker masterclass. Eerder dit jaar werd het 1-3 in Metropolitano, ik heb nu een 0-2 op de toto staan dacht ik.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Doet Japan ook mee bij de volgende copa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |