abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187089994
Een 45-jarige vrouw kan nog altijd makkelijker aan seks en relaties komen dan een 25-jarige man. Simpelweg een van de grote voordelen van vrouw zijn.
  zondag 26 mei 2019 @ 14:33:42 #77
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_187097879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 23:23 schreef Bestuiver het volgende:
Een 45-jarige vrouw kan nog altijd makkelijker aan seks en relaties komen dan een 25-jarige man. Simpelweg een van de grote voordelen van vrouw zijn.
Ja en daar weet jij alles van als sex machine zijnde :+
pi_187100014
Als ik naar de vrouwen kijk waarmee ik op de middelbare school zat dan vind ik dat ze nogal heel snel flink zijn afgetakeld. De mannen weet ik niet echt maar ja. Volgens mij gaan vrouwen er sneller onaantrekkelijk uitzien omdat na hun 40ste de kans op gezonde kinderen snel minder groot wordt. Vanuit evolutionair oogpunt gezien is het dan logisch dat vrouwen sneller minder knap worden dan mannen (die altijd nog kunnen blijven bezwangeren).

Dus ja je stelling in de OP lijkt me erg logisch/correct in de praktijk, ook al ken ik hem als vrouwen verouderen als azijn en mannen als wijn maar oke

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2019 16:18:09 ]
  maandag 27 mei 2019 @ 08:59:47 #79
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_187110780
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 21:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Blijft bizar hoe mensen zoals jij het hebben van een andere mening als grote psychische problemen brandmerken. Iedereen heeft psychische problemen tenzij je overal geluk in hebt of geen negatieve gevoelens kent, dat is het leven. Maar ik heb officieel geen psychiatrische aandoening, als dat was wat je suggereert.
Dat je het zelf niet ziet is echt alarmerend. Ik hoop dat je hulp krijgt, serieus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_187232552
Mannen worden kaal, het lelijkste wat je kan overkomen. Zat oudere vrouwen die prachtig zijn.
Ditto.
pi_187232581
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 05:41 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Zat oudere vrouwen die prachtig zijn.
Lekker fappen op de stoma van opoe :')
metal up your ass
pi_187233581
Maakt weinig uit, is deels eigen input. Kleding, tandarts, make up, scheren enz enz enz uiterlijke verzorging doet veel maar ook voeding, iemand die rookt, drinkt en van alles gebruikt gaat sneller door het verouder proces dan iemand die dat niet doet. Maar ook gebeurtenissen. leed en ellende kan iemand tekenen.
Uiteraard hebben we dan ook nog de genen, sommige mensen hebben gewoon bepaalde gezichtsopbouw waardoor veroudering sneller opvalt, denk aan hangende oogleden enz enz enz.
pi_187243420
Het voordeel van oudere vrouwen is wel dat ze over het algemeen die problemen rondom seks die ze als 20-jarige hadden kwijt zijn. Hoe ouder een vrouw, hoe geiler ze in bed is, naar mijn ervaring. Vrouwen hebben toch een zekere chroom en het kan jaren kosten om daaroverheen te komen.

Het uiterlijk, tsja, daar moet je een beetje overheen leren kijken. Vrouwen worden er inderdaad vaak niet mooier op.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_187249836
Af en toe kom ik er weer een tegen, een vrouw van rond de 40 die ik ook nog heb gekend als twintiger in de studententijd, en elke keer schrik ik me weer te pletter van hoe afgetakeld ze inmiddels zijn vergeleken met vroeger toen ze nog wel lekker waren.

Aan de andere kant, mannen takelen ook af en vrouwen oordelen daar ook over, 38-jarige chick zei paar jaar geleden dat ik op Tinder monopolie heb enkel en alleen omdat ik op mijn leeftijd nog wel haar heb.

Damn!, sowieso zijn er qua uiterlijk meer lelijke dan knappe mensen op aarde, en veel knappe mensen worden lelijk op latere leeftijd! 😄
pi_187250686
Sommigen worden mooi oud, anderen minder. Ken vrouwen van 50 die er prima uitzien.
pi_187275636
Ik word elk jaar weer een beetje knapper inderdaad
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 19 juni 2019 @ 13:02:18 #87
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_187501088
- Edit -

[ Bericht 88% gewijzigd door Zihuatanejo op 19-06-2019 13:12:41 ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_187501605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 00:49 schreef Aristai het volgende:
Af en toe kom ik er weer een tegen, een vrouw van rond de 40 die ik ook nog heb gekend als twintiger in de studententijd, en elke keer schrik ik me weer te pletter van hoe afgetakeld ze inmiddels zijn vergeleken met vroeger toen ze nog wel lekker waren.

Aan de andere kant, mannen takelen ook af en vrouwen oordelen daar ook over, 38-jarige chick zei paar jaar geleden dat ik op Tinder monopolie heb enkel en alleen omdat ik op mijn leeftijd nog wel haar heb.

Damn!, sowieso zijn er qua uiterlijk meer lelijke dan knappe mensen op aarde, en veel knappe mensen worden lelijk op latere leeftijd! 😄
De schoen wringt bij zelfzorg. Aan bepaalde eigenschappen zoals hoe lang iemand is, kunnen ze zelf ook niks aan doen. Dat geeft niet, het betekent ook niet dat ze wat dan ook zijn.

Echter kan zelfzorg veel uitmaken, niet alleen hoe ze eruit zien. Maar ook hoe ze zich voelen, gezondheid, enz. Het gaat veel breder zeg maar. Echter verwaarlozen mensen hun eigen lichaam.

Bijv. de beweegnorm van 30 min per dag waarbij je gaat zweten en waarbij het hartslag omhoog gaat. Wie probeert dit? We hebben het geeneens over wie de norm behaalt.

Of 250g groente en 2 stuks fruit per dag eten. Wie probeert dit? Ook hier hebben we geeneens over hoeveel % van de bevolking het behaalt.

Veel ligt in de handen van mensen zelf.
pi_187508485
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 13:33 schreef Yiwei het volgende:

[..]

De schoen wringt bij zelfzorg. Aan bepaalde eigenschappen zoals hoe lang iemand is, kunnen ze zelf ook niks aan doen. Dat geeft niet, het betekent ook niet dat ze wat dan ook zijn.

Echter kan zelfzorg veel uitmaken, niet alleen hoe ze eruit zien. Maar ook hoe ze zich voelen, gezondheid, enz. Het gaat veel breder zeg maar. Echter verwaarlozen mensen hun eigen lichaam.

Bijv. de beweegnorm van 30 min per dag waarbij je gaat zweten en waarbij het hartslag omhoog gaat. Wie probeert dit? We hebben het geeneens over wie de norm behaalt.

Of 250g groente en 2 stuks fruit per dag eten. Wie probeert dit? Ook hier hebben we geeneens over hoeveel % van de bevolking het behaalt.

Veel ligt in de handen van mensen zelf.
Dit ook inderdaad. Veel vrouwen zijn zon aanbidster en het valt overduidelijk op hoeveel schade ze daarmee veroorzaken aan hun uiterlijk, helemaal als ze ook nog roken/gerookt hebben. Want ze zonnen vaak ook niet goed, gaan alleen maar op het strand liggen en zoeken dan nooit de schaduw op. Verbranden dan 3x en dat doen dan vanaf soms hun 12e al. Op hun 30ste zien ze er al als 40 jaar uit, vergeleken met de vrouwen die niet op het strand bakken of (vanwege welke reden dan ook) weinig buiten komen. Die zien er op hun 30ste prima uit en houden dit vaak vol tot soms 38/40 jaar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 19 juni 2019 @ 20:35:46 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187508525
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit ook inderdaad. Veel vrouwen zijn zon aanbidster en het valt overduidelijk op hoeveel schade ze daarmee veroorzaken aan hun uiterlijk, helemaal als ze ook nog roken/gerookt hebben. Want ze zonnen vaak ook niet goed, gaan alleen maar op het strand liggen en zoeken dan nooit de schaduw op. Verbranden dan 3x en dat doen dan vanaf soms hun 12e al. Op hun 30ste zien ze er al als 40 jaar uit, vergeleken met de vrouwen die niet op het strand bakken of (vanwege welke reden dan ook) weinig buiten komen. Die zien er op hun 30ste prima uit en houden dit vaak vol tot soms 38/40 jaar.
En na de 38/40, hoppaaaaa oudddd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187508825
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij is zo gaan liggen bakken wel een beetje passé. Zo'n zonvakantietokkiehuid is tegenwoordig ook minder een schoonheidsideaal.
pi_187511326
Ik word steeds lekkerder inderdaad.
  Moderator woensdag 19 juni 2019 @ 22:54:00 #93
441859 crew  Lenny77
pi_187511792
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:35 schreef Molo het volgende:

[..]

En na de 38/40, hoppaaaaa oudddd
:'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187519395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:

[..]

Is niet relevant in deze casus tenzij hetgeen je zegt niet eveneens opgaat voor Arabische mannen.
de tering wat een boel bijwoorden in deze zin
Google is your friend, abuse your friends
pi_187519404
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:'(
Vele mannen vinden vrouwen op die leeftijd juist heel geil, dus maak je geen zorgen :+
pi_187523597
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij is zo gaan liggen bakken wel een beetje passé. Zo'n zonvakantietokkiehuid is tegenwoordig ook minder een schoonheidsideaal.
Ik kom ze anders nog te vaak tegen :'(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 22:14:03 #97
441859 crew  Lenny77
pi_187528371
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vele mannen vinden vrouwen op die leeftijd juist heel geil, dus maak je geen zorgen :+
*O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')