Naja ik hoop dat jij ook biologie op de middelbare school hebt gehad. Wij zijn ook niets anders dan dieren. Dieren met als doel voortplanting, hoewel dat tegenwoordig steeds meer opzij geschoven wordt voor andere zaken. Vanuit je instinct voelt een man zich aangetrokken tot een vruchtbare vrouw die kan zorgen voor zijn kroost. Kenmerken zijn dan volle borsten, baarheupen, lief etc.. een vrouw kijkt op haar beurt weer naar een man die haar gezin kan onderhouden en kan beschermen. Kenmerken zijn dan groot, sterk, goede baan etc...quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geloofwaardig maar niet heus als je er geen bron bij hebt dat aantoont dat ook een mening of persoonlijke voorkeur vastligt in het dna en niet een kwestie is van heersende opvattingen.
Maar als dat zomaar kan dan ligt het dus in mijn dna om hier boos over te zijn en daarom geen man te willen.
Ik moet wel toegeven dat ik heel wat vaker een "George Clooney" tegen kom op straat dan een gerijpte dame die er nog prima uit ziet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ook heb ik het idee dat mensen die volmondig instemmen met dit spreekwoord vaak George Clooney vergelijken met Ingrid van verderop in de straat.
Hmm ik echt totaal niet, maar is misschien net waar je op focust.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:57 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik heel wat vaker een "George Clooney" tegen kom op straat dan een gerijpte dame die er nog prima uit ziet.
Als leeftijd erbij wordt gehaald lijkt het ingewikkelder. Immers als mensen naar het straatbeeld kijken, dan weten velen intuitief dat anderen er sowieso beter uitziet door gezond te eten en te sporten. Het is niet dat er niks aan te doen valt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:29 schreef Hexagon het volgende:
Loop op een zaterdagmiddag door de stad en je ziet genoeg ouwe dikke kale lelijke kerels dus nee mannen kunnen evengoed lelijk oud worden.
Net als er ook voldoende vrouwen zijn die ondanks tekenen van ouder worden aantrekkelijk blijven
Ja misschien, Waar ik over val is niet dat men oudere mannen aantrekkelijk vind maar de oneerlijkheid dat het ene geslacht langer aantrekkelijk zou zijn dan het andere.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:57 schreef verbijstering het volgende:
Ik denk dat het hem er meer in zit dat het schoonheids ideaal voor mannen en vrouwen niet hetzelfde is. Bij vrouwen wordt dat door de media vaak gezet op jonge vrouwen zo in de 20. Terwijl het bij mannen vaak rond de 40 zit. Immers zijn jongetjes eerder een afknapper dan aantrekkelijk. En daardoor verschuift ook het ouder worden beeld 20 jaar later.
Ben blij dat je dit eerlijk toegeeft. Want beoordeeld worden op uiterlijk is maar voor ongeveer 25% van je leven gunstig blijkt maar weer uit dit topic en daarna al niet meer en überhaupt niet als je "lelijk" geboren bent. Daarnaast is het alleen op seksueel gebied gunstig, (waarbij vrouwen ook nog eens de gedomineerde partij zijn die vaker minder veilig is) tenzij je echt gelooft dat mensen vanwege hun uiterlijk topfuncties krijgen of rijk worden, terwijl je dan gewoon echt extreem mooi moet zijn en ook dat een houdbaarheidsdatum heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Vrouwen krijgen gemiddeld genomen eerder rimpels dan mannen. Mannen halen het op latere leeftijd weer in. In die zin zit er enige waarheid in het gezegde. Tenminste als je ervan uitgaat dat tekenen van ouderdom een negatief effect op de aantrekkelijkheid hebben.
Verder is het in mijn optiek grotendeels gebaseerd op het seksistische idee dat vrouwen vooral goed zijn voor hun uiterlijk en mannen vooral voor hun innerlijk en hun financiële succes. Bij een hogere leeftijd kunnen mannen zich beter kleden, rijden een mooiere auto, wonen mooier en al die zaken creëren een innerlijke rust die aantrekkelijker over kunnen komen. Maar of ze echt beter rijpen als je ze langs dezelfde meetlat legt valt te betwijfelen.
Ook heb ik het idee dat mensen die volmondig instemmen met dit spreekwoord vaak George Clooney vergelijken met Ingrid van verderop in de straat. Als ik het gemiddelde 50-jarige stel in Nederland zie dan zie ik geen gerijpt pak melk naast een gerijpte fles wijn lopen, maar eerder twee overrijpe avocado's. Dan zijn er voldoende voorbeelden van mannen die er erg goed uit zijn gaan/blijven zien met de jaren, maar voor vrouwen net zo goed. En dan denk ik niet eens zozeer aan bekende figuren waarbij plastische chirurgie nogal vaak een rol speelt, maar ook gewoon wat je soms voorbij ziet lopen of in je omgeving tegenkomt.
Zijn aseksuelen/homoseksuelen dan geen (menselijke)dieren?quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:48 schreef Roces18 het volgende:
Naja ik hoop dat jij ook biologie op de middelbare school hebt gehad. Wij zijn ook niets anders dan dieren. Dieren met als doel voortplanting, hoewel dat tegenwoordig steeds meer opzij geschoven wordt voor andere zaken. Vanuit je instinct voelt een man zich aangetrokken tot een vruchtbare vrouw die kan zorgen voor zijn kroost. Kenmerken zijn dan volle borsten, baarheupen, lief etc.. een vrouw kijkt op haar beurt weer naar een man die haar gezin kan onderhouden en kan beschermen. Kenmerken zijn dan groot, sterk, goede baan etc...
Biologie 101
Nee hoor, is helemaal niet breedgedragen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is een breed gedragen sentiment anders zou 't gezegde niet zo'n grote bekendheid genieten.
In de incel/MGTOW en aanverwante gemeenschappen is het begrip 'The Wall' een bekend fenomeen. Een vrouw die in haar jeugd promiscue gedrag vertoont maar zodra het verval inzet en er minder interesse is voor d'r wil gaan settelen en veelal voor bètas die ze voorheen niet overwoog gaat vanwege financiële redenen.
Ga een incel musical uitbrengen of zo. Ik kan hetzelfde zeggen over bij de stacey's minder populaire mannen die zodra ze geen 8-10 kunnen krijgen settelen voor een 5 die ze alleen neuken voor ervaring onder vals voorwensdel dat ze verliefd zijn in de hoop snel een level hoger te komenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
Is een breed gedragen sentiment anders zou 't gezegde niet zo'n grote bekendheid genieten.
In de incel/MGTOW en aanverwante gemeenschappen is het begrip 'The Wall' een bekend fenomeen. Een vrouw die in haar jeugd promiscue gedrag vertoont maar zodra het verval inzet en er minder interesse is voor d'r wil gaan settelen en veelal voor bètas die ze voorheen niet overwoog gaat vanwege financiële redenen.
er zijn zat dieren die homofiel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja misschien, Waar ik over val is niet dat men oudere mannen aantrekkelijk vind maar de oneerlijkheid dat het ene geslacht langer aantrekkelijk zou zijn dan het andere.
[..]
Ben blij dat je dit eerlijk toegeeft. Want beoordeeld worden op uiterlijk is maar voor ongeveer 25% van je leven gunstig blijkt maar weer uit dit topic en daarna al niet meer en überhaupt niet als je "lelijk" geboren bent. Daarnaast is het alleen op seksueel gebied gunstig, (waarbij vrouwen ook nog eens de gedomineerde partij zijn die vaker minder veilig is) tenzij je echt gelooft dat mensen vanwege hun uiterlijk topfuncties krijgen of rijk worden, terwijl je dan gewoon echt extreem mooi moet zijn en ook dat een houdbaarheidsdatum heeft.
[..]
Zijn aseksuelen/homoseksuelen dan geen (menselijke)dieren?
Die mensen kijken neer op vrouwen, natuurlijk gaan ze zichzelf (aka mannensoort) ophemelen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Jouw mening is een psychologische aandoeningquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:02 schreef Roces18 het volgende:
er zijn zat dieren die homofiel zijn
aseksueel is eerder een psychologische aandoening
Wat heeft dat laatste er nou weer mee te maken? Raar dat vrouwen gebruikt worden en afhankelijk zijn als doel in hun leven beschouwen, maar als je zelf niet eist dat vrouwen zich ontwikkelen om ze te willen gebruiken kun je daar moeilijk denigrerend over gaan zitten doen zonder hypocriet over te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Grems het volgende:
Zodra de vruchtbaarheidspiek erop zit gaat het vrij snel bergafwaarts. Nu komt dat bij veel vrouwen ook wel omdat ze zich, vanwege de premiumwaarde van hun jonge vagina, stoppen met ontwikkelen uit gebrek aan noodzaak.
Raar dat je vrouwen ziet als willoze wezens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Jouw mening is een psychologische aandoening
[..]
Wat heeft dat laatste er nou weer mee te maken? Raar dat vrouwen gebruikt worden en afhankelijk zijn als doel in hun leven beschouwen, maar als je zelf niet eist dat vrouwen zich ontwikkelen om ze te willen gebruiken kun je daar moeilijk denigrerend over gaan zitten doen zonder hypocriet over te komen.
Ik vind dit raar maar waar een schitterende post!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef Jopie78 het volgende:
Wie weet wat zo’n larf allemaal aan mineralen en energie uit zo’n vrouw trekt. Als man hoef je alleen maar je zaad te verspreiden in extase, als vrouw leeft er eerst iets in je en dan van je. Kan nooit goed voor je zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 06:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit raar maar waar een schitterende post!
Nee, maar het feit dat er nog geen feilloze leugendetector bestaat en dat om aantrekkelijk gevonden te worden door mannen we vaak zwak en liever niet machtig over moeten komen heeft weinig met eigen wil te maken . Daarnaast: ga Roces18 aanspreken en laat mij met rust. Hij ziet ieder mens als een willoos slachtoffer van biologische voorprogrammering maar dat zag je natuurlijk wel weer door de vingers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef Grems het volgende:
Raar dat je vrouwen ziet als willoze wezens.
Blijft bizar dat mensen zoals jij met overduidelijk grote psychische problemen anderen van advies willen voorzien.... niet best.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat er nog geen feilloze leugendetector bestaat en dat om aantrekkelijk gevonden te worden door mannen we vaak zwak en liever niet machtig over moeten komen heeft weinig met eigen wil te maken . Daarnaast: ga Roces18 aanspreken en laat mij met rust. Hij ziet ieder mens als een willoos slachtoffer van biologische voorprogrammering maar dat zag je natuurlijk wel weer door de vingers.
Blijft bizar hoe mensen zoals jij het hebben van een andere mening als grote psychische problemen brandmerken. Iedereen heeft psychische problemen tenzij je overal geluk in hebt of geen negatieve gevoelens kent, dat is het leven. Maar ik heb officieel geen psychiatrische aandoening, als dat was wat je suggereert.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Blijft bizar dat mensen zoals jij met overduidelijk grote psychische problemen anderen van advies willen voorzien.... niet best.
Nee, je liep voor de lol in de GGZquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe mensen zoals jij het hebben van een andere mening als grote psychische problemen brandmerken. Iedereen heeft psychische problemen tenzij je overal geluk in hebt of geen negatieve gevoelens kent, dat is het leven. Maar ik heb officieel geen psychiatrische aandoening, als dat was wat je suggereert.
Precies wat ik dacht jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft bizar dat mensen zoals jij met overduidelijk grote psychische problemen anderen van advies willen voorzien.... niet best.
Dus als ik kritiek heb op de GGZ moet ik mijn mond houden maar als de psychiater en psycholoog concludeerden dat ik inderdaad voor spek en bonen daar liep omdat ik niets mankeer heb jij wel meer recht van spreken dan hen natuurlijk!quote:
Als je werkelijk denkt/vindt wat je hier op FOK allemaal neerzet dan mankeert er een hele hoop aan je. Daar hoef ik geen psycholoog/psychiater voor te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dus als ik kritiek heb op de GGZ moet ik mijn mond houden maar als de psychiater en psycholoog concludeerden dat ik inderdaad voor spek en bonen daar liep omdat ik niets mankeer heb jij wel meer recht van spreken dan hen natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |