Moet van zich zelf dacht ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij had gezegd dat hij er zes keer op moest. Maar dan hoop ik dat hij er halverwege de eerste klim al vanaf moet stappen
Het duurt me te langquote:
Nee die 6 keer heeft hij in z'n eigen overmoed geroepen. Naar mijn weten is 1 keer voldoende.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij had gezegd dat hij er zes keer op moest. Maar dan hoop ik dat hij er halverwege de eerste klim al vanaf moet stappen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee die 6 keer heeft hij in z'n eigen overmoed geroepen. Naar mijn weten is 1 keer voldoende.
Zo gefocust om Merel en Jessie af te branden als ze een foutje kan vinden. Dat is voortaan haar levenstaak.quote:
Hier zijn ze sinds vorige week al mee bezig.En er is nog niets geregeld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Het maffia koppel bespreekt wat ze al hebben en nog moeten doen voor het jaar feest
Jessie vraagt of de aggeraat voldoende is.
Merel heeft er geen verstand van.
[ afbeelding ]
Omdat ze er zelf ook niets voor hoeven te doen denk ik, word allemaal geregeld, maar dit is ff interessant doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier zijn ze sinds vorige week al mee bezig.En er is nog niets geregeld.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Jessie: hakken met die knopen.![]()
Onze intelligente voorman.
En als een ander wil helpen is alles al in kannen en kruiken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Raar, want die man van de markt heeft duidelijk gezegd dat er 2 nodig zijn. Ook raar dat dit soort dingen nog besteld moeten worden, net als dranghekken. Dat heeft Merel op de dag van de markt met die man overlegd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Het maffia koppel bespreekt wat ze al hebben en nog moeten doen voor het jaar feest
Jessie vraagt of de aggeraat voldoende is.
Merel heeft er geen verstand van.
[ afbeelding ]
dit dus ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die dranghekken hebben ze het ook al dagen over.quote:
Al vanaf de markt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die dranghekken hebben ze het ook al dagen over.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is een naar Ivan verwijzend gebbetje
Grote bek over Myl dat die zich overal mee bemoeid heeft hij toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Al vanaf de markt.Jessie was nog beledigd dat ze hem niet bij het gesprek geroepen had.
En wéér een idee naar de klote geholpen. Geen wonder dat steeds meer bewoners zich nergens meer mee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Verse friet, is weer een andere leverancier zegt Merel
ALcohol ijsje moet weer via Chris
Maikel vond het leuk om alcohol zelf te maken
Jessie wil dat niet natuurlijk, die wil ze kopen
Met nadruk op lijktquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Heeft Ikbal het nanny mcfee effect op His? Ze lijkt minder lelijk.
Noemt Jessie haar nu ook dom of doet hij dat alléén maar bij de andere meiden?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel weet niet meer of ze alles definitief heeft besproken
Ja, de lol om dingen te ondernemen neemt daardoor wel af.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wéér een idee naar de klote geholpen. Geen wonder dat steeds meer bewoners zich nergens meer mee gaan bemoeien.
Hij moet niets hij wilt dit zelf en hoopt dat hij het kan. Ik denk dat hij die 6 x niet haalt maar zeker wel 3 of 4xquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat moet toch niet, dat kan of begrijp ik het verkeerd?
Die is bezig om die schapenkop te versierenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly is erg handtastelijk, zou iemand eens bij haar moeten doen
Ik denk dat Merel dan mee moet gaan doen met de acteerlessen...quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de lol om dingen te ondernemen neemt daardoor wel af.
Shelly bij Maikel over helpen met boodschappen en dat Merel er op tegen is
En wie nog meer, Jessie zegt
Verwonderlijk, zegt Maikel
Aaaaah, lief van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Brandon en vast andere lieve kijkertjes. Oh ja zijn tweelingzusje
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote bek over Myl dat die zich overal mee bemoeid heeft hij toch?
Maar zelf wil hij wel overal bij betrokken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |