quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:48 schreef Harlekien het volgende:
Hoe kan je deze relatie trouwens een sleur noemen?
Nee, keihard!! Werken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
je bedoeld gewoon werken en zo zoals de meeste mensen?
Geloof dat TS nu wel doorheeft dat het niet heeft gewerkt :pquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je roept voer de troll niet en 3 seconden later ga je weer verder met voeden.
Ja goed punt, moest de tweede opmerking makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Je roept voer de troll niet en 3 seconden later ga je weer verder met voeden.
Het begin was goed. Dus die is druk bezig een nieuw account te maken en oefent nog even op de antwoordenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat TS nu wel doorheeft dat het niet heeft gewerkt :p
Gaat gebeuren ook want ik heb je vriend een link naar dit topic gestuurd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:08 schreef Struikelen het volgende:
[..]
totaal niet waar.
Ik zou eindigen in een kamertje van 3 bij 3, want ik wil niet wonen in een dorp en ook dan eindig ik in een aftandse woning.
Ik zou keihard moeten werken (5x8) om een hoge huur te betalen voor een slechte woning en zou veel minder geld over houden.
Ik zou mijn vrijheid om te ondernemen opgeven omdat ik 9-5 moet werken en nu heb ik de vrijheid om te doen wat ik wil.
Ik zou helemaal op mezelf aangewezen zijn want alle mensen die ik ken zijn veel via hem. De paar vriendinnen die ik heb wonen overal ergens anders.
Mijn familie woont in een andere stad. Ik wil niet naar die stad.
Kortom ik zou alleen zijn en eindigen in een slechte woning met een baan zonder vrijheid
Ah, zoals bijna elk ander mens bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:08 schreef Struikelen het volgende:
[..]
totaal niet waar.
Ik zou eindigen in een kamertje van 3 bij 3, want ik wil niet wonen in een dorp en ook dan eindig ik in een aftandse woning.
Ik zou keihard moeten werken (5x8) om een hoge huur te betalen voor een slechte woning en zou veel minder geld over houden.
Ik zou mijn vrijheid om te ondernemen opgeven omdat ik 9-5 moet werken en nu heb ik de vrijheid om te doen wat ik wil.
Ik zou helemaal op mezelf aangewezen zijn want alle mensen die ik ken zijn veel via hem. De paar vriendinnen die ik heb wonen overal ergens anders.
Mijn familie woont in een andere stad. Ik wil niet naar die stad.
Kortom ik zou alleen zijn en eindigen in een slechte woning met een baan zonder vrijheid
Sure. Hoe kan je iemand herkennen waarbij er geen info beschikbaar is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat gebeuren ook want ik heb je vriend een link naar dit topic gestuurd.
Ik ken hem en hij is een goede gast dus hij verdient beter...
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje maar?
Denk dat het wel klaar is tussen jullie.
Ja, werken voor je geld is natuurlijk een totaal vreemd concept voor een golddigger.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:08 schreef Struikelen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
Simpel, geld vragen voor het batsen. Weg sleur en hallo echte vrijheid, want financieel onafhankelijk
Beste Godshand, het spijt me dit moeten zeggen, maar onze relatie is verworden tot een sleur. Altijd maar die nadruk op mijn lange teksten, ook als ik het eens anders probeer te doen. Ik ervaar zo gewoonweg geen voldoening meer en wil ik het bij deze dan ook uitmaken. Veel plezier met je mooie huis en je carrière, ik zal het missen..quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Godshand het volgende:
[..]wel erg korte reactie, S_M, ben dat niet gewend van jou.
En zeker niet dat je suggereert dat ze een hoer is/moet worden...
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beste Godshand, het spijt me dit moeten zeggen, maar onze relatie is verworden tot een sleur. Altijd maar die nadruk op mijn lange teksten, ook als ik het eens anders probeer te doen. Ik ervaar zo gewoonweg geen voldoening meer en wil ik het bij deze dan ook uitmaken. Veel plezier met je mooie huis en je carrière, ik zal het missen..
Gr.Gr. Single Mary
Asjeblieft ts, een praktijkvoorbeeldje.
Heyquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beste Godshand, het spijt me dit moeten zeggen, maar onze relatie is verworden tot een sleur. Altijd maar die nadruk op mijn lange teksten, ook als ik het eens anders probeer te doen. Ik ervaar zo gewoonweg geen voldoening meer en wil ik het bij deze dan ook uitmaken. Veel plezier met je mooie huis en je carrière, ik zal het missen..
Gr.Gr. Single Mary
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gr.Gr. Single Mary
Nee ik wil ook bij hem blijven maar er moet wel wat veranderen. Ik maak geen verwijten meer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:23 schreef Jopie78 het volgende:
Gek verhaal.
Je hebt feitelijk de beslissing al genomen om bij hem te blijven tot je jezelf kan bedruipen.
Dan zou ik zo snel mogelijk alle gedachten over zijn zoenen negeren. Haal je plezier uit anderen en laat dit zo lang mogelijk door etteren.
Geloof niet dat er verder een waardeoordeel bij hoeft. Hoop dat die jongen snel een andere vriendin vindt. Die vreet zichzelf al maanden op uit schaamte en ellende, terwijl jij hem verwijten blijft maken en zelf zwaar de overtreffende trap bent.
Denk dat ik mezelf dan liever in een kamer van 3x3 gestopt had en mezelf en hem een nieuwe kans op een solide leven had gegund..
En wie denk je dat er wat moet gaan veranderen? Hij?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee ik wil ook bij hem blijven maar er moet wel wat veranderen. Ik maak geen verwijten meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |