Hoezo is het goed?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Struikelen het volgende:
Uit elkaar is geen optie. We houden van elkaar en het is verder goed.
Zijn vreemdgang heeft alleen ervoor gezorgd dat er sprake is van een botsing tussen ons.
Het is ook dat de aantrekkingskracht van mij naar hem toe minder is. Dat komt door de zoen en ook omdat hij laks is met zijn uiterlijk. Ik sport heel veel en doe mijn best om er zo goed mogelijk uit te zien bijvoorbeeld terwijl hij het wel best vindt om een buikje te hebben. Dat boeit hem veel minder en dat vind ik jammer. Heb dat ook weleens geopperd en dan zegt hij dat ik pech heb.
En dan hier glashard volhouden dat je het met hem wil laten werken omdat je van hem houdt in plaats van dat je bang bent op straat te komen staan en je lekkere luxe leventje kwijt te raken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet heel gek nee. Dat doe je toch in een relatie als 1 persoon veel meer binnen krijgt en meer vermogen heeft? Als ik meer verdien ga ik ook wel bijdragen aan bepaalde dingen maar nu heb ik de ruimte minder.
Je houdt van de levensstandaard die je nu hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:12 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet waar. Ik ben in de war en weet wel dat ik bij hem wil blijven. Ik houd wel van hem hoewel ik nu wel even eeen moeilijke periode heb.
Ja dat doe je idd wel eens voor elkaar. Elkaar steunen door dik en dun.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet heel gek nee. Dat doe je toch in een relatie als 1 persoon veel meer binnen krijgt en meer vermogen heeft? Als ik meer verdien ga ik ook wel bijdragen aan bepaalde dingen maar nu heb ik de ruimte minder.
Gratis inwonen en lekker je eigen ding doenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook blijven ook al wil ik niet, en dan stiekem rondneuken. Klinkt win-win!
Dit is de leef.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
10k aan studieschuld kwijtgescholden, gratis inwonen én het zo draaien dat het zijn schuld is als TS vreemdgaat.Goddelijk leven.
Ik weet het niet echt meer. Ben een beetje leeg en ik heb ook zo’n leeg gevoel, kan het Niet verwoorden. Hij wil dat ik hulp ga zoeken en dat ik eerlijk ben en hem niet buiten sluit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar wat zijn nou de concrete dingen waar jullie aan gaan werken dan? Welke afspraken zijn er gemaakt?
Natuurlijk weet je het wel, blijf niet hangen in deze emoties. Wat heb je meegemaakt vroeger en hoe uit zich dat nu nog?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt meer. Ben een beetje leeg en ik heb ook zo’n leeg gevoel, kan het Niet verwoorden. Hij wil dat ik hulp ga zoeken en dat ik eerlijk ben en hem niet buiten sluit.
Hij stuurde net een app waarin hij zegt dat ik aan mezelf moet werken om dingen uit het verleden te verwerken en dat het hem niet uitmaakt wat ik heb gedaan want hij weet wat ik heb meegemaakt maar dat ik echt hulp moet gaan zoeken en hij daarbij wil helpen. Dst
Idd ik wou dat ik dat ook kon. Lekker gewoon aan kloten, neuken neuken en het met die hersenkronkels voor jezelf heerlijk goed lullen. Nee, TERECHT lullen nog beter.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
10k aan studieschuld kwijtgescholden, gratis inwonen én het zo draaien dat het zijn schuld is als TS vreemdgaat.Goddelijk leven.
Ah natuurlijk. We hebben bagage. Dat verklaart alles.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt meer. Ben een beetje leeg en ik heb ook zo’n leeg gevoel, kan het Niet verwoorden. Hij wil dat ik hulp ga zoeken en dat ik eerlijk ben en hem niet buiten sluit.
Hij stuurde net een app waarin hij zegt dat ik aan mezelf moet werken om dingen uit het verleden te verwerken en dat het hem niet uitmaakt wat ik heb gedaan want hij weet wat ik heb meegemaakt maar dat ik echt hulp moet gaan zoeken en hij daarbij wil helpen. Dst
Jamaar jongens, er is bagage. Een rugzakje. Dan mag dit allemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:32 schreef TomStall het volgende:
[..]
Idd ik wou dat ik dat ook kon. Lekker gewoon aan kloten, neuken neuken en het met die hersenkronkels voor jezelf heerlijk goed lullen. Nee, TERECHT lullen nog beter.
Ja maar met bagage mag je toch in het rond neuken en je vriend uitbuiten? Jatognietdan? Staat in het handboek.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. We hebben bagage. Dat verklaart alles.
Ik begin wel te begrijpen waarom je hem niet meer aantrekkelijk vindt. Hij lijkt net als jij vooral in de relatie te willen blijven, no matter what.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Want jullie zijn: Oost-Europees, of Noord-Afrikaans? Of ben je ingevlogen vanuit de Filipijnen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:00 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Maar het is misschien ook des Nederlands om alles fiftyfifty te willen en zo zijn wij gewoonweg niet.
Jezus. Die gast is wel zo slap dat ik snap dat je ervan opdroogt. Maar hey, hij betaalt je woonruimte enzo dus waarom zou je dat dan opgeven?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar ondersteunt. Dat vind ze leuk aan hem, betwijfel of er meer is dan dat tbh.quote:
Nee ik weet het echt ff niet meer. Ik heb een heel leeg gevoel, zo’n gevoel dat je kan hebben na een schokkende gebeurtenis. Maar in dit geval is er niets schokkends gebeurd. Wat ik gisteren hier zei meende ik ook niet helemaal en ik heb echt geen flauw idee wat ik precies nodig heb.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je het wel, blijf niet hangen in deze emoties. Wat heb je meegemaakt vroeger en hoe uit zich dat nu nog?
Wat moet er naast zijn voorkomen nog meer veranderen in jullie relatie om het beter te laten voelen?
Wat denk jij dat er nodig is om beter over jezelf te denken en te voelen?
Welke van de twee is het? Want die laatste twee gaan niet over een relatie, maar over jou.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:23 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Verlaten kan en wil ik niet. Ik hou wel van hem. Ee hebben het ook leuk. Ik kan mezelf zijn. Ik heb ook geen mensen waar ik op terug kan vallen en ik wil niet alleen zijn.
Haha nee Nederlands maar ik zie wel vaker dat stelletjes fiftyfifty doen, zelfs als ze uiteten gaan bijvoorbeeld en ik vind dat je elkaar wel kan steunen als 1 meer heeft dan de ander. Hoort er bij vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want jullie zijn: Oost-Europees, of Noord-Afrikaans? Of ben je ingevlogen vanuit de Filipijnen?
Matige uitleg meid.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:23 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee ik weet het echt ff niet meer. Ik heb een heel leeg gevoel, zo’n gevoel dat je kan hebben na een schokkende gebeurtenis. Maar in dit geval is er niets schokkends gebeurd. Wat ik gisteren hier zei meende ik ook niet helemaal en ik heb echt geen flauw idee wat ik precies nodig heb.
Ik heb wat dingen meegemaakt en dat kan zich uiten in gedrag. Misschien is het vluchten in dit soort dingen er ook 1 van. Als kind heb ik er veel hulp voor gehad, maar heeft niet geholpen. Ik heb geen vertrouwen in de hulpverlening en ik wil er ook niet meer over praten. Het heeft geen zin en het rakelt alleen maar vervelende herinneringen op. Het is teveel en ik wil het niet. Zeg ik hem. Ik ga niet praten face to face met een vreemde over vernederende of persoonlijke situaties. Ik kan sommige dingen voor mezelf niet eens uitspreken lat staan naar een vreemde.
Zijn voorkomen is niet mis mee en ik voel me schuldig dat ik dat heb gezegd. Het slaat nergens op want hij ziet er wel goed uit ik denk dat ik hem voor lief neem. (In plaats van hij mij. ) Ik vind hem niet zooo aantrekkelijk wat ik bij anderen wel kan voelen. De jongen waar ik mee vreemd ben gegaan is iemand waar alle vrouwen een zwak voor hebben. Mijn vriend is gemiddeld. Knap en aantrekkelijk maar niet intens knap en woest aantrekkelijk. De mannen waar ik mee praatte hebben dat wel. Er mist een aantrekkingskracht of seksuele klik maar dat was er eerst wel trouwens. Dat was op basis van een innerlijke connectie. Nu ebt dat weg en eerlijk gezegd weet ik niet of sporten dat verhelpt.
Dat is de uitleg.
Verlaten kan en wil ik niet. Ik hou wel van hem. Ee hebben het ook leuk. Ik kan mezelf zijn. Ik heb ook geen mensen waar ik op terug kan vallen en ik wil niet alleen zijn.
Valt wel mee. Hij is juist de stabiele factor en denkt na. Reageert met respect en begint niet te schelden, zit niet in hem, maakt hem geen slap figuur. Ik heb zo iemand ook nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jezus. Die gast is wel zo slap dat ik snap dat je ervan opdroogt. Maar hey, hij betaalt je woonruimte enzo dus waarom zou je dat dan opgeven?
vooral als je zelf minder hebt natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Haha nee Nederlands maar ik zie wel vaker dat stelletjes fiftyfifty doen, zelfs als ze uiteten gaan bijvoorbeeld en ik vind dat je elkaar wel kan steunen als 1 meer heeft dan de ander. Hoort er bij vind ik
Echt hoor de tering.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef Geerd het volgende:
Twee keer uit elkaar laten trekken en zeuren over een zoentje![]()
![]()
![]()
Ja das altijd makkelijk van de gene die het minste heeftquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:26 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Haha nee Nederlands maar ik zie wel vaker dat stelletjes fiftyfifty doen, zelfs als ze uiteten gaan bijvoorbeeld en ik vind dat je elkaar wel kan steunen als 1 meer heeft dan de ander. Hoort er bij vind ik
Ja het is toch zo, heel verhaal over dat die iemand dronken heeft gezoend en oh ja ik heb twee gozers geneukt.quote:
Maar ze zou het andersom ook doen hoor. Echt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das altijd makkelijk van de gene die het minste heeft
Geef hem dan ook wat hij verdient, eerlijkheid over alles.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:29 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij is juist de stabiele factor en denkt na. Reageert met respect en begint niet te schelden, zit niet in hem, maakt hem geen slap figuur. Ik heb zo iemand ook nodig.
Hij wil het niet weten. Laat zitten. Hij heeft al gesprekken gelezen van mij en iemand anders en dat was genoeg. Hij wil dat ik hulp zoek.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geef hem dan ook wat hij verdient, eerlijkheid over alles.
Het gaat er niet om wat hij wil, het gaat erom wat normaal en eerlijk is. Maar goed, jij blijft toch alles wel recht lullen voor jezelf, dus dit gesprek heeft totaal geen zin.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:40 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Hij wil het niet weten. Laat zitten. Hij heeft al gesprekken gelezen van mij en iemand anders en dat was genoeg. Hij wil dat ik hulp zoek.
Het heeft volgens mij geen zak met je verleden en je bagage te maken. Je wilde wat anders en hebt je laten uitwonen door twee andere kerels. Je vriend vind je wel oké, maar er is geen hartstocht meer. Maar het is wel lekker makkelijk zo, dat hij de vaste lasten betaalt en je in een leuk huis woont. Dat moet je dan allemaal opgeven en je moet het zelf zien te rooien. Ondertussen ga je huilie huilie doen dat je een moeilijk leven hebt gehad om je schuldgevoel een beetje goed te praten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:23 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee ik weet het echt ff niet meer. Ik heb een heel leeg gevoel, zo’n gevoel dat je kan hebben na een schokkende gebeurtenis. Maar in dit geval is er niets schokkends gebeurd. Wat ik gisteren hier zei meende ik ook niet helemaal en ik heb echt geen flauw idee wat ik precies nodig heb.
Ik heb wat dingen meegemaakt en dat kan zich uiten in gedrag. Misschien is het vluchten in dit soort dingen er ook 1 van. Als kind heb ik er veel hulp voor gehad, maar heeft niet geholpen. Ik heb geen vertrouwen in de hulpverlening en ik wil er ook niet meer over praten. Het heeft geen zin en het rakelt alleen maar vervelende herinneringen op. Het is teveel en ik wil het niet. Zeg ik hem. Ik ga niet praten face to face met een vreemde over vernederende of persoonlijke situaties. Ik kan sommige dingen voor mezelf niet eens uitspreken lat staan naar een vreemde.
Zijn voorkomen is niet mis mee en ik voel me schuldig dat ik dat heb gezegd. Het slaat nergens op want hij ziet er wel goed uit ik denk dat ik hem voor lief neem. (In plaats van hij mij. ) Ik vind hem niet zooo aantrekkelijk wat ik bij anderen wel kan voelen. De jongen waar ik mee vreemd ben gegaan is iemand waar alle vrouwen een zwak voor hebben. Mijn vriend is gemiddeld. Knap en aantrekkelijk maar niet intens knap en woest aantrekkelijk. De mannen waar ik mee praatte hebben dat wel. Er mist een aantrekkingskracht of seksuele klik maar dat was er eerst wel trouwens. Dat was op basis van een innerlijke connectie. Nu ebt dat weg en eerlijk gezegd weet ik niet of sporten dat verhelpt.
Dat is de uitleg.
Klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das altijd makkelijk van de gene die het minste heeft
Ja maar niet als vriend. Dat is niet eerlijk tegenover hem.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:29 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij is juist de stabiele factor en denkt na. Reageert met respect en begint niet te schelden, zit niet in hem, maakt hem geen slap figuur. Ik heb zo iemand ook nodig.
Hmm, niet helemaal mee eens (en ik ben degene die nu meer wil afdragen maar dat niet mag). Het kan ook voor een gevoel van profiteren/afhankelijkheid zorgen bij de persoon die aan de lagere kant zit namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Klopt.
Altijd naar rato.
Dan betaalt iedereen zijn fair share. Verdien je meer, betaal je ook wat meer. Verdien je minder, dan betaal je minder. Maar wel naar draagkracht.
50/50 is het domste wat je kan afspreken.
Hulp zoek? Als hij je betrapt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:40 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Hij wil het niet weten. Laat zitten. Hij heeft al gesprekken gelezen van mij en iemand anders en dat was genoeg. Hij wil dat ik hulp zoek.
Maar hoe kun je dan ergens aan werken? Als je ergens aan werkt voel je je doorgaans ook beter.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:23 schreef Struikelen het volgende:
[..]
De kinderhulpverlening verschilt denk ik wel iets van die voor volwassenen. Zeker als je je bedenkt dat er al weer wat jaartjes verstreken zijn, met alle ontwikkelingen van dien.quote:Ik heb wat dingen meegemaakt en dat kan zich uiten in gedrag. Misschien is het vluchten in dit soort dingen er ook 1 van. Als kind heb ik er veel hulp voor gehad, maar heeft niet geholpen. Ik heb geen vertrouwen in de hulpverlening en ik wil er ook niet meer over praten. Het heeft geen zin en het rakelt alleen maar vervelende herinneringen op. Het is teveel en ik wil het niet. Zeg ik hem. Ik ga niet praten face to face met een vreemde over vernederende of persoonlijke situaties. Ik kan sommige dingen voor mezelf niet eens uitspreken lat staan naar een vreemde.
Ik denk dat je gelijk hebt dat jij hem voor lief neemt ja. Waarom zou sporten ook een innerlijke connectie versterken, als jullie er verder niet aan werken? Daarom moet je ook kappen met wel te investeren in gesprekjes met andere boys, kwestie van je prioriteiten op orde hebben en ook consisten zijn in wat je doet t.o.v. wat je beweert.quote:Zijn voorkomen is niet mis mee en ik voel me schuldig dat ik dat heb gezegd. Het slaat nergens op want hij ziet er wel goed uit ik denk dat ik hem voor lief neem. (In plaats van hij mij. ) Ik vind hem niet zooo aantrekkelijk wat ik bij anderen wel kan voelen. De jongen waar ik mee vreemd ben gegaan is iemand waar alle vrouwen een zwak voor hebben. Mijn vriend is gemiddeld. Knap en aantrekkelijk maar niet intens knap en woest aantrekkelijk. De mannen waar ik mee praatte hebben dat wel. Er mist een aantrekkingskracht of seksuele klik maar dat was er eerst wel trouwens. Dat was op basis van een innerlijke connectie. Nu ebt dat weg en eerlijk gezegd weet ik niet of sporten dat verhelpt.
Eens met scrup, dit is geen echte uitleg. Net zoals dit topic ook geen goede basis geeft om aan de vermeende sleur van je relatie te kunnen werken, omdat je nogal selectieve informatie geeft. Dat geeft te denken aan je eigenlijke intentie, wat an sich niet raar is als je in de war bent. Maar je bent geen pubermeisje meer, dus als volwassen vrouw zul je wel meer verantwoording moeten nemen als je het echt meent dat je er aan wil werken. Dan moet je ook b zeggen en dat concreter kunnen maken.quote:Dat is de uitleg.
Wat is jezelf zijn dan? Dat je ontevreden en ongelukkig bent, je heil buiten je relatie zoekt en als hij aangeeft dat jij ergens aan moet werken, jij niet thuis kan geven? Waarom heb je geen andere mensen om op terug te vallen? Is dat niet ook iets om aan te werken en op de to do lijst moet? Best wel een dingetje als die vriendin weet dat je buiten de pot hebt gepist, terwijl je niet op haar terug zou kunnen vallen..quote:Verlaten kan en wil ik niet. Ik hou wel van hem. Ee hebben het ook leuk. Ik kan mezelf zijn. Ik heb ook geen mensen waar ik op terug kan vallen en ik wil niet alleen zijn.
Maar dat weet hij niet want je hebt niet verteld dat je twee keer in het buitenland uit elkaar hebt laten trekken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:19 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal mee eens (en ik ben degene die nu meer wil afdragen maar dat niet mag). Het kan ook voor een gevoel van profiteren/afhankelijkheid zorgen bij de persoon die aan de lagere kant zit namelijk.
Omdat we afspraken maken en hij niet wil dat ik een grotere share afdraagquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?In je samenlevingscontract kan je gewoon een verdeling kiezen.
50/50 is gewoon niet slim. Je subsidieert degene die minder verdient. Dat is niet de bedoeling. Naar rato betaalt iedereen naar draagkracht. Dat is gewoon eerlijk.
Dit heeft niets met 'gevoel' te maken. Als gevoel een rol zou spelen hierin, dan trouw ik wel in gemeenschap van goederen. Kijk eens hoeveel ellende daaruit kwam. Bij een samenlevingscontract of huwelijkse voorwaarden ben je veel gezeik voor. En naar rato is het meest eerlijke.
In geval van TS is wel duidelijk toch dat ze bij hem blijft omdat hij haar een stabiel leven bezorgt. Wilt ze helemaal niet opgeven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?In je samenlevingscontract kan je gewoon een verdeling kiezen.
50/50 is gewoon niet slim. Je subsidieert degene die minder verdient. Dat is niet de bedoeling. Naar rato betaalt iedereen naar draagkracht. Dat is gewoon eerlijk.
Dit heeft niets met 'gevoel' te maken. Als gevoel een rol zou spelen hierin, dan trouw ik wel in gemeenschap van goederen. Kijk eens hoeveel ellende daaruit kwam. Bij een samenlevingscontract of huwelijkse voorwaarden ben je veel gezeik voor. En naar rato is het meest eerlijke.
Prima, als je dat zo wil afspreken heb ik daar niets op tegen in te brengen natuurlijk. Het is hoe jullie het zelf willen verdelen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat we afspraken maken en hij niet wil dat ik een grotere share afdraag? En ik subsideer niets, hij betaalt dan toch juist "teveel"?
Dat zegt hij misschien ook vanuit de gedachte dat aangezien jij zo overstuur was van zijn zoen met die ander, dat het niet in hem opkomt dat jij stukken verder bent gegaan. Laat staan meer dan eens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:40 schreef Struikelen het volgende:
[..]
We raken wel een beetje offtopic zo natuurlijk, maar mijn voorstel was berekenen wat de totale lasten procentueel gezien zijn van mijn inkomen en zijn inkomen. Maar hij kan kiezen wat hij zichzelf uitkeert (zzp) en heeft daarnaast tot nu toe deze lasten zelf gedragen. Ik heb wel loondienst inkomen en dus vast, maar hij wil het graag op 50/50 houden. Ik betaal wel makkelijker/vaker een etentje bijvoorbeeld en doe dat ook zonder moeite.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Prima, als je dat zo wil afspreken heb ik daar niets op tegen in te brengen natuurlijk. Het is hoe jullie het zelf willen verdelen.
Ik weet niet hoe jullie het op papier hebben geregeld. Naar rato? En het hoeft niet te betekenen dat hij 'teveel' betaalt. Hij kan ook gewoon naar draagkracht betalen, zonder dat jij een 'grotere share' afdraagt. Want als jij het nu kan opbrengen hoef je geen 'grotere share' af te dragen. Snap je?
Het is dus niet zo dat hij per definitie teveel betaalt. Hij kan nu al naar draagkracht betalen, of zelfs minder verhoudingsgewijs gezien.
Ik denk dat Black-Solder de vriend van TS is, die nu ff afreageert.quote:
Ah oké. Dat procentueel verhaal is eigenlijk het best en vind ik niet gek dat je dat hebt voorgesteld. Maar aangezien hij zzp'er is en dus onregelmatig inkomen heeft, kan je het op 50/50 houden. Maar ik vind (mijn mening) het toch wel een beetje makkelijk om het op 50/50 te houden. Wat nou als hij paar maanden slecht verdient? Praktisch betaal jij die maanden dan gewoon ruim boven de 50%.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We raken wel een beetje offtopic zo natuurlijk, maar mijn voorstel was berekenen wat de totale lasten procentueel gezien zijn van mijn inkomen en zijn inkomen. Maar hij kan kiezen wat hij zichzelf uitkeert (zzp) en heeft daarnaast tot nu toe deze lasten zelf gedragen. Ik heb wel loondienst inkomen en dus vast, maar hij wil het graag op 50/50 houden. Ik betaal wel makkelijker/vaker een etentje bijvoorbeeld en doe dat ook zonder moeite.
50/50 is huur (all inclusieve bedrag), voorschot boodschappen en schoonmaakster. Rest betalen we zelf, al vermoed ik dat we uiteindelijk ook een inleg gaan doen voor etentjes enzoquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ah oké. Dat procentueel verhaal is eigenlijk het best en vind ik niet gek dat je dat hebt voorgesteld. Maar aangezien hij zzp'er is en dus onregelmatig inkomen heeft, kan je het op 50/50 houden. Maar ik vind (mijn mening) het toch wel een beetje makkelijk om het op 50/50 te houden. Wat nou als hij paar maanden slecht verdient? Praktisch betaal jij die maanden dan gewoon ruim boven de 50%.
Was bijvoorbeeld, gelet op zijn inkomsten per maand, geen optie dat hij dan naar rato betaalt gelet op zijn inkomen? Als hij minder verdient, betaalt hij over dat bedrag bijvoorbeeld gewoon 40% bijvoorbeeld. Zo blijft het in evenwicht. Dus: stel hij verdient 100 euro, betaalt hij gewoon 40 euro. Verdient hij maar 10 euro, dan ook gewoon 4 euro. Jij betaalt dan verhoudingsgewijs iets meer.
Nu is het 50/50. Betaal jij 50 en hij ook 50. Maar dat betekent niet per definitie dat hij dan 'meer' bijdraagt. Want als hij alleen de 50% betaalt voor hypotheek en rente, maar voor de rest geen bijdrage financieel kan leveren aan boodschappen, vakanties, etentjes etc. Dan betaal jij verhoudingsgewijs gewoon stukken meer. Daarnaast kan het zijn dat die 50% maar 5 euro is. Dan moet je de overige kosten zelf bijlappen. Maar ik snap het...zzp'ers hebben het niet gemakkelijk. Zelfs geen pensioenopbouw.
Als ik haar vriend was had ik haar meteen in een huurhuis gestopt in een achterstandswijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat Black-Solder de vriend van TS is, die nu ff afreageert.
Yep, je beseft je het wel iig. Laat liefde je niet verblinden. Zorg dat je dat goed hebt geregeld.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
50/50 is huur (all inclusieve bedrag), voorschot boodschappen en schoonmaakster. Rest betalen we zelf, al vermoed ik dat we uiteindelijk ook een inleg gaan doen voor etentjes enzoen inderdaad vakantie wel.samen voor sparen. Ik wil vooral open en eerlijk blijven over geld want weet hoeveel gezeik het kan opleveren, dus wie weet herzien we dit ook gewoon over een tijdje. Nu eerst maar eens een paar maanden samenwonen
.
Nou datquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Yep, je beseft je het wel iig. Laat liefde je niet verblinden. Zorg dat je dat goed hebt geregeld.
Je wil geen veredelde suggar mommy zijn. Samen leven op basis van gelijkheid en eerlijkheid
Exact.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou datik werk ook gewoon hard voor mijn geld en daar moeten we beide op de juiste manier van profiteren. Niets voor lief nemen en altijd met respect. Mooie les wel voor TS.
Reacties oké, maar ook zoveel serieuze reacties.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:29 schreef roos94 het volgende:
Zo'n slecht troll en nog steeds zoveel reacties
Nou nou nouquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact.
Ik vraag me af of TS iets met jullie moeite doet. Maar dat geeft niet. Hopelijk hebben andere mensen die meelezen wel iets aan!
TS verdient het gewoon niet om gelukkig te zijn na deze vieze strekenMisschien na een gedwongen opname in een GGZ.
Jeetje mensen, ga dan lekker in WGR posten over het gewenste financiele plaatje en vergeet ook niet te janken over trashy reality in TV. Beetje ons vermaak bekritiseren, tsskquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Reacties oké, maar ook zoveel serieuze reacties.
Jij vooralquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Reacties oké, maar ook zoveel serieuze reacties.
Sorry mevrouwquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jeetje mensen, ga dan lekker in WGR posten over het gewenste financiele plaatje en vergeet ook niet te janken over trashy reality in TV. Beetje ons vermaak bekritiseren, tssk
Niet zomaar weg laten jagenquote:
Je zou kunnen zeggen: een beetje scary!quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:38 schreef black-soldier het volgende:
BTW: @:Scary_Mary is wel een harde tante zeg
Dat is helemaal niet logisch, dat is verdomme kinderachtig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat er wat frustratie zit richting TS is logisch, maar probeer wel enigszins op het taalgebruik te letten hier, oke?
Ik kan het niet opbrengen om erover te praten of te schrijven. Het lukt niet, het is te confronterend. Ik ga wel stappen zetten. Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan ergens aan werken? Als je ergens aan werkt voel je je doorgaans ook beter.
[..]
De kinderhulpverlening verschilt denk ik wel iets van die voor volwassenen. Zeker als je je bedenkt dat er al weer wat jaartjes verstreken zijn, met alle ontwikkelingen van dien.
Er niet over kunnen praten zou je misschien kunnen omzeilen door het dan op te schrijven. Of het eens in een andere hoek te zoeken. Een haptonoom zou je meer in contact kunnen laten komen met bepaalde gevoelens en hoe die zich uiten. Een hypnotherapeut kan je onderbewuste aanspreken, waardoor je zonder een directe confrontatie misschien wel iets zou kunnen veranderen.
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt dat jij hem voor lief neemt ja. Waarom zou sporten ook een innerlijke connectie versterken, als jullie er verder niet aan werken? Daarom moet je ook kappen met wel te investeren in gesprekjes met andere boys, kwestie van je prioriteiten op orde hebben en ook consisten zijn in wat je doet t.o.v. wat je beweert.
Als jij wel echt van je vriend houdt, dan moet je meer doen dan het alleen noemen. Zet eens op een rijtje wat jij uit liefde voor hem doet en meer zou kunnen doen om nader tot elkaar te komen. En als je toch bezig bent, maak ook een rijtje wat je aan hem als mens waardeert. In dit topic is daar echt een schrijnend tekort aan namelijk, net zoals aan het woord wij.
[..]
Eens met scrup, dit is geen echte uitleg. Net zoals dit topic ook geen goede basis geeft om aan de vermeende sleur van je relatie te kunnen werken, omdat je nogal selectieve informatie geeft. Dat geeft te denken aan je eigenlijke intentie, wat an sich niet raar is als je in de war bent. Maar je bent geen pubermeisje meer, dus als volwassen vrouw zul je wel meer verantwoording moeten nemen als je het echt meent dat je er aan wil werken. Dan moet je ook b zeggen en dat concreter kunnen maken.
[..]
Wat is jezelf zijn dan? Dat je ontevreden en ongelukkig bent, je heil buiten je relatie zoekt en als hij aangeeft dat jij ergens aan moet werken, jij niet thuis kan geven? Waarom heb je geen andere mensen om op terug te vallen? Is dat niet ook iets om aan te werken en op de to do lijst moet? Best wel een dingetje als die vriendin weet dat je buiten de pot hebt gepist, terwijl je niet op haar terug zou kunnen vallen..
Waarom wil je niet alleen zijn? Ben je dat überhaupt weleens geweest als volwassene en zo ja, hoe lang? Ben je zonder innerlijke connectie met je vriend, waar je als enige op terug zegt te kunnen vallen, niet stiekem al alleen? Of op z'n minst eenzaam? Als je het niet (h)erkent, kun je er ook moeilijk aan werken en mee om leren gaan hè..
Dit is een tegenstelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:09 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik wil niks herbeleven. Niks oprakelen. Ik wil het een plek geven. Meer niet.
Dat begrijp ik maar ik kan het nog niet. Ik ga het wel proberen. Morgen ga ik een afspraak bij de dokter maken en dan licht ik dat ook wel toe.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:18 schreef dop het volgende:
[..]
Dit is een tegenstelling.
Om iets echt te verwerken zul je er over moeten praten.
Een plek geven is niet iets wegstoppen en er niet meer aan denken.
Dat lijkt mij erg lastig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:34 schreef Struikelen het volgende:
Dankje. Ben nu bij een vriendin maar voel me zo leeg. Heb echt nergens zin in. Ik denk dat mijn relatie over is. Als ik zie wat voor berichten hij stuurt en de constante verwijten erbij in combi met mij niet willen zien. Word daar zo onzeker van.
Eens met dop, maar ik zou zeggen bespreek dit goed met je huisarts.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:09 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik kan het niet opbrengen om erover te praten of te schrijven. Het lukt niet, het is te confronterend. Ik ga wel stappen zetten. Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts.
Ik moet goed uitzoeken wat alles is en wat voor mij gaat werken. Ik wil niks herbeleven. Niks oprakelen. Ik wil het een plek geven. Meer niet.
Geef jezelf wel een kans en zeg niet dat het bij voorbaat niet lukt, probeer het meerdere keren. Zie het als een spier die je moet trainen. Start anders gewoon eerst eens met je dag beschrijven. Doe dat eens een maandje of twee, dat is een degelijke periode om een nieuwe gewoonte aan te leren. Je zou desnoods heel sec kunnen starten met iedere dag vijf dingen op te schrijven waar je blij en/of dankbaar voor bent. Zo breng je ook beter in kaart de dingen die wel goed gaan en heb je op moeilijkere momenten ook iets opbeurends om terug te lezen.quote:Zit nu in de trein en wat je zegt is een goede tip. Ik ga daar morgen ook voor zitten. Misschien ook schrijven over vroeger maar denk dat het niet lukt. Ik waardeer hem niet genoeg, ben heel manipulerend probeer de schuld in zijn schoenen te schuiven. Daar ben ik mij niet van bewust maar hij benoemde het vandaag en toen zag ik het ook in.
Zeg je dan niet eigenlijk dat oneerlijk zijn wel bij jou hoort?quote:Ik kan wel mezelf zijn bij hem maar eerlijk zijn nee dat niet.
Jij hebt je afgereageerd door met anderen te gaan appen, wat ook echt respectloos is. Denk dat je in je handjes mag knijpen dat hij het bij alleen bewoordingen houdt en niet net als jij met een ander het bed induikt of het uitmaakt. Geef hem de tijd en ruimte om zijn emoties te uiten, net als bij jou is dat gewoon nodig om een en ander te (leren) verwerken. Echter moet het geen gewoonte worden en daar is je eigen gedrag natuurlijk ook instrumenteel in. Zowel wat manipuleren (en uitlokken) betreft als in grenzen trekken tot hier en niet verder. Wees je daar dan ook bewust voor je met je vinger naar hem wijst, anders gaan jullie die kloof niet leren overbruggen.quote:Mijn vriend heeft gezegd dat hij vanavond alleen wil zijn en dat ik mijn spullen kan pakken om ergens anders te overnachten, hij wilt nadenken. Is boos om de berichten. Ik voel me nu zo alleen en niet gesteund. Ik Wil liever bij hem zijn. Hij is zo respectloos nu in zijn bewoordingen naar mij toe. Maar ik weet ook dat we hieruit moeten komen en hij dat ook wilt.
Nou, dat wordt 5x8 uur werkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:04 schreef Struikelen het volgende:
Hij wil vanavond praten en heeft niks meer van zich laten horen vandaag behalve: vanavond praten we want na 4 jaar wil ik dit goed uitpraten en dat hij bijna 30 is en verder wil met zijn leven.
Ik denk dat hij mij niet meer wil in zijn leven.
Verder heeft hij me alleen maar verwijten naar Mn kop geslingerd. Ik ken hem niet terug. Heeft opeens kritiek op zelfs mijn Instagram account, verwijt mij de gekste dingen. Ik had beter niks kunnen zeggen en in stilte aan mezelf gaan werken want hij is alleen maar pissig. Mijn eerlijkheid heeft niks gebracht behalve frustratie.
Ik ken hem niet terug. Zo denigrerend zoals hij mij en mijn leven beschrijft.
En misschien is het dom maar ik had juist gedacht dat hij begrip zou tonen omdat hij weet wat ik heb meegemaakt. Ik zie een haat naar mij toe in zijn berichten of ervaar ik dat verkeerd en is het normaal? Hij heeft nog nooit zo’n toon aangeslagen en het lijkt alsof er veel opgekropte woede zit bij hem.
https://www.mupload.nl/img/hqlwn3a.jpeg (ik haal het weer weg).
Aangezien jij hem al een jaar verwijt dat hij gezoend heeft met een andere vrouw kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:04 schreef Struikelen het volgende:
Hij wil vanavond praten en heeft niks meer van zich laten horen vandaag behalve: vanavond praten we want na 4 jaar wil ik dit goed uitpraten en dat hij bijna 30 is en verder wil met zijn leven.
Verder heeft hij me alleen maar verwijten naar Mn kop geslingerd. Ik ken hem niet terug. Heeft opeens kritiek op zelfs mijn Instagram account, verwijt mij de gekste dingen. Ik had beter niks kunnen zeggen en in stilte aan mezelf gaan werken want hij is alleen maar pissig. Mijn eerlijkheid heeft niks gebracht behalve frustratie.
En misschien is het dom maar ik had juist gedacht dat hij begrip zou tonen omdat hij weet wat ik heb meegemaakt. Ik zie een haat naar mij toe in zijn berichten of ervaar ik dat verkeerd en is het normaal? Hij heeft nog nooit zo’n toon aangeslagen en het lijkt alsof er veel opgekropte woede zit bij hem.
haha, verdiende loon.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:04 schreef Struikelen het volgende:
Haha TS.quote:
Lijkt alsof je helemaal niet begrijpt waarom hij nou zo boos is?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:04 schreef Struikelen het volgende:
Dit maakt het pijnlijker voor TSquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je helemaal niet begrijpt waarom hij nou zo boos is?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Doet me denken aan die user die voorstelde om een beetje andere mannen te ballen en raar opkeek dat hij daar niet mee akkoord ging.
Nee niet helemaal. Snap dat hij het niet leuk vindt dat ik praatte met een ex over liefde seks enz. Maar de verwijten naar mij toe snap ik niet. Vanwaar de woede over mij als persoon? Hij is de stabiliteit zelf bij wijze van. Heb hem nog nooit zo aanvallend gezien. Dan kwetst het me des te meer omdat ik weet dat hij alles wat hij zegt meent.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je helemaal niet begrijpt waarom hij nou zo boos is?
Eigen schuld. Dat zal je leren hopelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:59 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Snap dat hij het niet leuk vindt dat ik praatte met een ex over liefde seks enz. Maar de verwijten naar mij toe snap ik niet. Vanwaar de woede over mij als persoon? Hij is de stabiliteit zelf bij wijze van. Heb hem nog nooit zo aanvallend gezien. Dan kwetst het me des te meer omdat ik weet dat hij alles wat hij zegt meent.
Nu denk ik ook: hij kent me als iemand die ervan houdt om in de belangstelling te staan en nu is dat opeens fout in zijn ogen?
Dit topic doet me denken aan m'n exquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een topic![]()
maar was wel vermakelijk... fijn dat jullie de trolltopics ook open laten anders blijft er niks meer over behalve van die saaie depri verhaaltjes
Bedankt TSmocht dit TOCH geen troll zijn... dan damn RIP...
In de belangstelling staan is geen probleem, vervolgens wat met die belangstelling doen welquote:Nee niet helemaal. Snap dat hij het niet leuk vindt dat ik praatte met een ex over liefde seks enz. Maar de verwijten naar mij toe snap ik niet. Vanwaar de woede over mij als persoon? Hij is de stabiliteit zelf bij wijze van. Heb hem nog nooit zo aanvallend gezien. Dan kwetst het me des te meer omdat ik weet dat hij alles wat hij zegt meent.
Nu denk ik ook: hij kent me als iemand die ervan houdt om in de belangstelling te staan en nu is dat opeens fout in zijn ogen?
Als hij het vanavond uitmaakt, vertel ik het hem misschien. Als we toch alles eerlijk op tafel gooien. Misschien ook niet. Ik zie wel hoe ik er tijdens her gesprek over denk. Over is het toch al. Ik vind zijn reactie ook begrijpelijk maar ook weer niet. Nu zei ik al in de war te zijn en heb ik sowieso een aantal weken nodig om alles te laten bezinken, misschien denk ik er dan anders over.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aangezien jij hem al een jaar verwijt dat hij gezoend heeft met een andere vrouw kan ik me er iets bij voorstellen.
Wat hij (nog) niet weet is dat jij als een soort van wraak tot twee keer toe met iemand in bed bent gedoken, dus ik kan me voorstellen dat jij jouw boosheid het afgelopen jaar ook op andere manieren naar hem toe hebt geuit. Hij kon het nooit meer goed doen.
Om de een of andere reden verdroeg hij dat, maar is er nu iets geknapt. Waardoor zijn teleurstelling en boosheid op jou nu naar buiten komt. Vind ik best wel een gezonde reactie van hem, eigenlijk.
Het gaat mij niet om de reactie op hetgeen ik verkeerd heb gedaan maar om zijn reactie op mij als persoon. Dat hij mij ziekelijk enz noemt. Dat is heel hard als je vriend&geliefde, zoiets tegen je zegt. Komt heel hard aan en het kwetst mij. Hij heeft nog nooit zo’n toon aangeslagen of zoiets gezegd, is altijd de rust zelve en nooit boos.quote:
Man, man, man.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:21 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de reactie op hetgeen ik verkeerd heb gedaan maar om zijn reactie op mij als persoon. Dat hij mij ziekelijk enz noemt. Dat is heel hard als je vriend&geliefde, zoiets tegen je zegt. Komt heel hard aan en het kwetst mij. Hij heeft nog nooit zo’n toon aangeslagen of zoiets gezegd, is altijd de rust zelve en nooit boos.
Van wat jij eerder beschreef kreeg ik (en niet alleen ik) het idee dat hij een slappe lul is die jouw shit met de mantel der liefde bedekt om maar geen conflict te krijgen, want o wee, straks eindigt die ruzie in een breakup! Alles om maar bij elkaar te blijven (wat jij overigens ook hebt, dus je bent net zo zwak op dat punt).quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:59 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Snap dat hij het niet leuk vindt dat ik praatte met een ex over liefde seks enz. Maar de verwijten naar mij toe snap ik niet. Vanwaar de woede over mij als persoon? Hij is de stabiliteit zelf bij wijze van. Heb hem nog nooit zo aanvallend gezien. Dan kwetst het me des te meer omdat ik weet dat hij alles wat hij zegt meent.
Kan ze in zijn mooie koophuis blijven wonen en luilekker leven. Heel dit topic is het daar om te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat jij eerder beschreef kreeg ik (en niet alleen ik) het idee dat hij een slappe lul is die jouw shit met de mantel der liefde bedekt om maar geen conflict te krijgen, want o wee, straks eindigt die ruzie in een breakup! Alles om maar bij elkaar te blijven (wat jij overigens ook hebt, dus je bent net zo zwak op dat punt).
Het lijkt erop dat hij door wat voor reden dan ook nu besloten heeft toch maar een eind te maken aan de relatie en nu komt alles eruit wat hij natuurlijk al veel eerder had moeten zeggen.
Zo vreemd is dat toch ook weer niet?
Zo is hij niet. Geen slappe zak. Maar hij is simpelweg niet iemand die gaat schelden enz. Hij benoemt dingen meestal. Hij is verder heel open. Maakt niet snel een probleem en zoekt naar oplossingen, daarom ben ik nu verbaasd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van wat jij eerder beschreef kreeg ik (en niet alleen ik) het idee dat hij een slappe lul is die jouw shit met de mantel der liefde bedekt om maar geen conflict te krijgen, want o wee, straks eindigt die ruzie in een breakup! Alles om maar bij elkaar te blijven (wat jij overigens ook hebt, dus je bent net zo zwak op dat punt).
Het lijkt erop dat hij door wat voor reden dan ook nu besloten heeft toch maar een eind te maken aan de relatie en nu komt alles eruit wat hij natuurlijk al veel eerder had moeten zeggen.
Zo vreemd is dat toch ook weer niet?
Hij lijkt weinig op jou dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:02 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Zo is hij niet. Geen slappe zak. Maar hij is simpelweg niet iemand die gaat schelden enz. Hij benoemt dingen meestal. Hij is verder heel open. Maakt niet snel een probleem en zoekt naar oplossingen, daarom ben ik nu verbaasd.
Ik denk dat hij nier verser wil, ik merk het straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |