Succes ermee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:21 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ja dat is het helaas wel. Ik vind het juist wel fijn dat ik hier eerlijk kan zijn en kan schrijven wat ik echt denk en voel. Tuurlijk schaam ik me wel en ik zie ook in dat het niet eerlijk is, maar ik kies ook voor mezelf nu.
Ik snap wat je zegt, maar ik bouw liever nu mijn leven in vrijheid om en dat ik dan genoeg verdien om zelf leuk te wonen en daarnaast leuke dingen te doen. Dan dat ik nu wegga en eindig in een klote kamertje van 3 bij 3 op Mn 26e in een asociale buurt terwijl ik net mijn dagelijkse dingen kan betalen en er geen ruimte is voor de leuke dingen. Snap je de overweging dan een beetje? Hoe dom ook, daarom probeer ik het dragelijk te maken, dat het eventueel echt weer goed komt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Tuurlijk kost het wat als jullie uit elkaar zouden gaan, maar bedenk ook eens wat het jullie kan brengen als je eerlijk bent en/ of de relatie verbreekt. Is het een tijd klote, maar daarna?
We hebben een golddigger gespot dames en heren!quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik bouw liever nu mijn leven in vrijheid om en dat ik dan genoeg verdien om zelf leuk te wonen en daarnaast leuke dingen te doen. Dan dat ik nu wegga en eindig in een klote kamertje van 3 bij 3 op Mn 26e in een asociale buurt terwijl ik net mijn dagelijkse dingen kan betalen en er geen ruimte is voor de leuke dingen. Snap je de overweging dan een beetje? Hoe dom ook, daarom probeer ik het dragelijk te maken, dat het eventueel echt weer goed komt.
Dus dat is de enige reden dat je het nu niet uitmaakt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik bouw liever nu mijn leven in vrijheid om en dat ik dan genoeg verdien om zelf leuk te wonen en daarnaast leuke dingen te doen. Dan dat ik nu wegga en eindig in een klote kamertje van 3 bij 3 op Mn 26e in een asociale buurt terwijl ik net mijn dagelijkse dingen kan betalen en er geen ruimte is voor de leuke dingen. Snap je de overweging dan een beetje? Hoe dom ook, daarom probeer ik het dragelijk te maken, dat het eventueel echt weer goed komt.
Als je wil dat het weer goed komt, moet je daar voor werken. En hard ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Als dit echt is ben je echt een ontzettend triest en harteloos figuur.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Het is geen emotionele vrijheid tenzij ik eraan werk misschienquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dit is geen vrijheid, je stopt jezelf in een mentale gevangenis en sleurt je vriend mee.
Nee, je hebt hem helemaal niet vergeven, want anders hield dit je niet meer bezig. Daarnaast gebruik je zijn vreemdgaan als excuus om je eigen vreemdgaan recht te praten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik heb hem vergeven en mijn eigen ding probeer ik ook te vergeten. Dat heeft ook geen zin om het erover te hebben maar ik wil slechts aangeven wat voor effect t allemaal heeft gehad.
Ik heb de keuze gemaakt om verder met hem te gaan. Maar dr is sprake van een sleur en merk dat ik m minder leuk en aantrekkelijk vind. Daar wil ik graag aan werken maar hoe??
Dit, he said it.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt hem helemaal niet vergeven, want anders hield dit je niet meer bezig. Daarnaast gebruik je zijn vreemdgaan als excuus om je eigen vreemdgaan recht te praten.
De reden dat je bij hem blijft is gewoon koud berekenend. Hij is de stabiele factor, die jou veel voordeel oplevert, dáárom blijf je bij hem.
Behalve dan dat jullie nu niet echt vrij zijn om op te bouwen. Ik zou liever op driehoog zitten, dan in zo'n relatie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik ga dat wel proberen. Stoppen met de berichtjes enz. Ik zet me ook in trouwens naar hem toe maar ik heb ook het gevoel dat hij mij voor lief neemt dus dat hij het allemaal wel oké vindt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wil dat het weer goed komt, moet je daar voor werken. En hard ook.
Je stopt met andere mannen. Met alles, met flirten, met vreemdgaan, met aandacht geven. Je focust je op je vriend.
Je gaat je best doen om hem (weer) te waarderen, met al zijn gebreken.
Je gaat je weer inzetten in de relatie, daadwerkelijk moeite doen om naar elkaar toe te groeien.
Maar dat gaat niet gebeuren, want daar zit jij allemaal niet op te wachten.
Proberen kun je tot in de eeuwigheid. En al die tijd dat je gewoon wel nog berichtjes krijgt en stuurt kun je roepen 'ik probeer het echt!' en niemand die tegen je kan zeggen dat dat niet waar is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ik ga dat wel proberen. Stoppen met de berichtjes enz. Ik zet me ook in trouwens naar hem toe maar ik heb ook het gevoel dat hij mij voor lief neemt dus dat hij het allemaal wel oké vindt.
Vind je het ook nog fijn nu je de reacties krijgt die je krijgt? Er is volgens mij niemand die met je meeleeft of je het soort advies geeft dat je zou willen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:21 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Ja dat is het helaas wel. Ik vind het juist wel fijn dat ik hier eerlijk kan zijn en kan schrijven wat ik echt denk en voel. Tuurlijk schaam ik me wel en ik zie ook in dat het niet eerlijk is, maar ik kies ook voor mezelf nu.
Eens. Maar zeker weet ik het (nog) niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je het ook nog fijn nu je de reacties krijgt die je krijgt? Er is volgens mij niemand die met je meeleeft of je het soort advies geeft dat je zou willen.
Mijn trolalarm gaat daarom af.
Relatie wordt niet opgebouwd in mijn gevoel dan nee. Jk zeg niet dat ik niet van hemquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Behalve dan dat jullie nu niet echt vrij zijn om op te bouwen. Ik zou liever op driehoog zitten, dan in zo'n relatie.
Hij weet alleen niet dat hij in een verstandsrelatie zit. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Relatie wordt niet opgebouwd in mijn gevoel dan nee. Jk zeg niet dat ik niet van hem
Houd maar het is vooral op aantrekkingsgebied vanaf mijn kant niet goed meer. Maar ik zou dus echt heel verdrietig worden om zo te moeten leven. Ik vind het heel fijn dat ik geen zorgen heb en kan doen wat ik wil en daarnaast ruim kan leven.
En hoeveel mensen leven in een verstand relatie? Ik denk echt heel veel.
Joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je het ook nog fijn nu je de reacties krijgt die je krijgt? Er is volgens mij niemand die met je meeleeft of je het soort advies geeft dat je zou willen.
Trollquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:39 schreef Struikelen het volgende:
Maar jullie hebben ook groot gelijk en ik weet heel goed dat het oneerlijk is tegenover mijn vriend. Ik heb ook wel eerlijk proberen aan te geven dat ik vind dat hij wel wat aan zijn lichaam kan doen bijv maar hij neemt het niet serieus. Ik denk dat als hij echt goed aan de slag gaat met zijn lichaam ik die aantrekkingskracht wel weer terug kan krijgen en dat is ook al een begin denk ik.
Als dit een troll is is het allemaal fake he.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er maar weinig die zo smerig zijn als deze ts.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er maar weinig die zo smerig zijn als deze ts.
Aha, dus HIJ moet iets gaan verbeteren om te voorkomen dat jij je door anderen uit elkaar laat trekken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:39 schreef Struikelen het volgende:
Maar jullie hebben ook groot gelijk en ik weet heel goed dat het oneerlijk is tegenover mijn vriend. Ik heb ook wel eerlijk proberen aan te geven dat ik vind dat hij wel wat aan zijn lichaam kan doen bijv maar hij neemt het niet serieus. Ik denk dat als hij echt goed aan de slag gaat met zijn lichaam ik die aantrekkingskracht wel weer terug kan krijgen en dat is ook al een begin denk ik.
Ja daarom denk ik dat het een troll is.. Kan mij niet voorstellen dat je echt zo bent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als dit een troll is is het allemaal fake he.
Blijkbaar vond dat wijffie in de kroeg dat je vriend er prima uit zag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:39 schreef Struikelen het volgende:
Dat klopt, ik wil ooit wel kinderen maar eerlijk gezegd denk ik daar nog niet echt over na.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Sumppi het volgende:
Jullie gaan al richting de dertig. Willen jullie bijvoorbeeld kinderen? Het klopt gewoon wat Zargon zegt: je steelt als het ware kostbare tijd. Tijd waarin jullie alletwee iets moois op zouden kunnen bouwen. Nu wacht je waarschijnlijk tot je financieel zo zit dat je ineens op kunt stappen. Dan moet je alletwee weer opnieuw beginnen en voor alles op de rit is ben je weer een poos verder.
Lijkt mij niet, dat heb je al verkloot.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Struikelen het volgende:
ik wil graag verder met hem. Dat zou verholpen kunnen worden toch?
Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Aha, dus HIJ moet iets gaan verbeteren om te voorkomen dat jij je door anderen uit elkaar laat trekken?![]()
In een normale relatie zou je daarover praten...quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef Struikelen het volgende:
Ik zet me ook in trouwens naar hem toe maar ik heb ook het gevoel dat hij mij voor lief neemt dus dat hij het allemaal wel oké vindt.
Is toch niet belangrijk als hij maar een baan heeft en een huis waar je kan wonen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef Struikelen het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad dom en ik moet simpel: stoppen met de berichten enz. Ga ik ook echt doen. Los daarvan: ik vind wel dat hij ook zijn best kan doen om er goed uit te zien en momenteel doet hij dat niet.
Nee maar wat ik wel jammer vind, is dat ik ook hier niet open kan zijn over mijn eigen gevoelens en het wordt afgedaan als onjuist. Ik zie zelf ook hoe vals het is en daar zit ik mee. Maar ik doe wat voor mij hebt beste is. En het is niet het geval dat de liefde weg is of dat ik in een relatie zit met iemand waar ik geen relatie mee wil.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |