Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg om mij geen pakketjes te sturen.
Ik wil ook een pakketje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.
Nou gewoon oprotten.
Geen idee, werkt dat zo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet ik je nu een nudie toezenden?
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig dat er dan een band ontstaat.
Ik ga dan aan de slag!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:47 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!11!1
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Welcome backquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben dus ook weer terug. Geen idee waarom ik 2 dagen langer moest wachten dan mijn goede vrienden @:jancees @:doublepain @:rensajacied en @:kingroland, maar ik ben er weer.
Ik zal haar een pakketje met klachten sturen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klachten over mijn vrijlating kunnen rechtstreeks naar @:charlotte3 trouwens. Zij heeft geregeld dat ik weer vrij mag posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |