Nu maak ik me echt zorgen om je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef Bestuiver het volgende:
[..]Sociale skills hebben niks met seks te maken vriend. Dat is gewoon je innerlijke beest loslaten.
Als jij niet op een zelfverzekerde manier kunt pijlen of je chick nog ok is en door dit stukje wetgeving echt bang bent dat je seks te kort gaat komen dan heb je toch echt problemen die het gros van de mensen niet heeft hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:48 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Ben ik ook niet op tegen, maar als een vrouw geen nee zegt is het vaak niet te zien of ze het wilt of niet. Seks met een vreemde is vaak awkward/vreemd in het begin en ook enthousiasme kan ontbreken, schaamte die aanwezig is, etc.
Als je dan als man ook gaat twijfelen is dat vaak een enorme afknapper voor vrouwen, omdat je niet zelfverzekerd overkomt. Per ongeluk een vrouw verkrachten kan dus zomaar gebeuren.
Maar de weg er naar toe wel.. En tijdens is ook best handig..quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef Bestuiver het volgende:
[..]Sociale skills hebben niks met seks te maken vriend. Dat is gewoon je innerlijke beest loslaten.
We hebben het hier over een persoon die beweert dat je per ongeluk een vrouw kan verkrachten hequote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Als jij niet op een zelfverzekerde manier kunt pijlen of je chick nog ok is en door dit stukje wetgeving echt bang bent dat je seks te kort gaat komen dan heb je toch echt problemen die het gros van de mensen niet heeft hoor
Tuurlijk, maar ik ga als man niet aan mijzelf twijfelen als ik aan het flirten ben en mij steeds afvragen of ze het wel leuk vindt, etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar de weg er naar toe wel.. En tijdens is ook best handig..
Het gros van de mannen kan niet eens/amper seks regelen buiten een relatie om. En de keren dat het wel gebeurd is met dronken meiden bij het stappen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Als jij niet op een zelfverzekerde manier kunt pijlen of je chick nog ok is en door dit stukje wetgeving echt bang bent dat je seks te kort gaat komen dan heb je toch echt problemen die het gros van de mensen niet heeft hoor
Nu de hamvraag, heb je ook wel eens seks gehad met iemand die dat niet wilde?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:00 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Het gros van de mannen kan niet eens/amper seks regelen buiten een relatie om. En de keren dat het wel gebeurd is met dronken meiden bij het stappen.
Ik ben vaak genoeg in mijn gezicht geklapt toen ik een vrouw op de bek pakte die dit niet wilde, en ook vaak genoeg dat de vrouw mee doet. Ook al eens meegemaakt dat een vrouw die mij eerst afwees een uur later alsnog wel wildeOok al eens meegemaakt dat een vrouw waar ik eerst nog orale seks mee had een uur later door vrienden naar huis gebracht moet worden omdat ze niet meer kan staan door de alcohol.
Hoort er gewoon allemaal bij.
maat... misschien moet je geen vrouwen op hun ben pakken die dat niet willenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:00 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Het gros van de mannen kan niet eens/amper seks regelen buiten een relatie om. En de keren dat het wel gebeurd is met dronken meiden bij het stappen.
Ik ben vaak genoeg in mijn gezicht geklapt toen ik een vrouw op de bek pakte die dit niet wilde, en ook vaak genoeg dat de vrouw mee doet. Ook al eens meegemaakt dat een vrouw die mij eerst afwees een uur later alsnog wel wildeOok al eens meegemaakt dat een vrouw waar ik eerst nog orale seks mee had een uur later door vrienden naar huis gebracht moet worden omdat ze niet meer kan staan door de alcohol.
Hoort er gewoon allemaal bij.
Pas dan maar opquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:51 schreef Bestuiver het volgende:
[..]![]()
Dan kun je mij wel levenslang vastzetten en nee ik zou geen vrouw doen die bijna out is, maar wel stomdronken.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nu de hamvraag, heb je ook wel eens seks gehad met iemand die dat niet wilde?
Dat moet wel heerlijk zijn hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:07 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Nee.
Wel dat ze er zelf eigenlijk geen zin in had, maar mij wel een plezier wilde doen omdat ik erop aandrong.
Mensen die daadwerkelijk de kamerbrief hebben gelezen niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:05 schreef theunderdog het volgende:
Zien mensen nu oprecht niet in wat voor juridisch mijnenveld dit gaat worden?
Nee, bij de bedreiging met geweld is het ook verkrachting dus als iemand verstijfd van angst is zal de dader niet vrijuit gaan. Als je het je maar stilliggend laat overkomen is het geen verkrachting, dat ligt ook al min of meer opgesloten in het begrip verkrachting. Het staat in die zin ook wel op zichzelf te midden van de seksuele delicten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee niet gedrogeerd maar alleen een nee is in Nederland niet altijd genoeg. (Dacht ik, maar ben geen jurist)
En een 'ik zei geen nee want dat ging niet want ik was verstijfd van angst en lag maar wat in stilte te janken' is juridisch nu dus geen verkrachting
Het is natuurlijk wel zo dat het rechtsstelsel faalt als een onschuldige wordt veroordeeld en niet faalt als een schuldige vrijuit gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij maakt je druk om die paar valse aangiftes, terwijl er dus maar zo’n duizend zaken behaald werden voor verkrachting en aanranding.
Als, stel, 20% van de vrouwen in hun leven hier mee te maken krijgen en er hier 8,5 mln vrouwen wonen. Dat zou op een gemiddelde leeftijd van 80 jaar dit aantal zo’n factor 20 hoger moeten liggen. En dan is mijn stelling van 20% nog laag.
Nogmaals, waarom is voor jou de veiligheid van de man hierin zo relevant!?
Mijn leven draait ook om meer dan dat, maar dit maakt een avond stappen wel leuker. Zoals ik al zei, ik heb ook wel eens gehad dat een vrouw mij op de bek pakte waar ik geen zin in had. Wooooh big deal, dan duw je haar rustig van je af en ga je verder met je leven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:04 schreef Allures het volgende:
[..]
maat... misschien moet je geen vrouwen op hun ben pakken die dat niet willen
Dat hoort er echt niet allemaal bij
Het leven draait voor de meeste mensen ook wel om wat meer dan orale seks met vreemden op een wc of weet ik waar je dat dan deed
Ik heb liever een stuk minder seks en geen enkele klap in mijn gezicht
Maar dat ben ik
Dit is ook de opzet. De nieuwe delicten komen naast de bestaande (verkrachtings)-delicten te bestaan met inderdaad lagere straffen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er niet per se op tegen om ook ander seksueel wangedrag onder het bereik van het strafrecht te brengen, maar het lijkt me beter dat wel te blijven onderscheiden van het ernstigste delict.
fijn dat een ongewilde zoen het ergste is wat jou is overkomenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:13 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Mijn leven draait ook om meer dan dat, maar dit maakt een avond stappen wel leuker. Zoals ik al zei, ik heb ook wel eens gehad dat een vrouw mij op de bek pakte waar ik geen zin in had. Wooooh big deal, dan duw je haar rustig van je af en ga je verder met je leven.
Dit doe je ook niet bij wildvreemde meiden, je zoekt eerst oogcontact en gaat wat dansen samen, etc. Heel soms interpreteer je oogcontact verkeerd maar goed. Ik ben niet het type dat vreemde vrouwen die langslopen in de kont gaat knijpen of na gaat roepen ofsoDat is gewoon triest.
Meestal wijzen vrouwen je al af als je ze bij het dansen bij de heupen pakt.
we hoef toch geen bedreiging van geweld te zijn ook al wilde je niet en was je niet in staat om je nee kenbaar te makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, bij de bedreiging met geweld is het ook verkrachting dus als iemand verstijfd van angst is zal de dader niet vrijuit gaan. Als je het je maar stilliggend laat overkomen is het geen verkrachting, dat ligt ook al min of meer opgesloten in het begrip verkrachting. Het staat in die zin ook wel op zichzelf te midden van de seksuele delicten.
Ik ben er niet per se op tegen om ook ander seksueel wangedrag onder het bereik van het strafrecht te brengen, maar het lijkt me beter dat wel te blijven onderscheiden van het ernstigste delict.
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat het rechtsstelsel faalt als een onschuldige wordt veroordeeld en niet faalt als een schuldige vrijuit gaat.
Kansloze uitspraak, maar het is inderdaad wel uitkijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Pas dan maar op
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2015:1033
Seks in een toestand van hulpeloosheid is ook strafbaar. Dus wat voor situatie hebben we het eigenlijk over die niet strafbaar was maar het nu wel wordt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
[..]
we hoef toch geen bedreiging van geweld te zijn ook al wilde je niet en was je niet in staat om je nee kenbaar te maken
Iemand die nee zegt maar verder niet tegenstribbelt (uit angst of schrik).quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Seks in een toestand van hulpeloosheid is ook strafbaar. Dus wat voor situatie hebben we het eigenlijk over die niet strafbaar was maar het nu wel wordt?
En als de nu geplande wetgeving van kracht was dan had ze je aangeklaagd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:22 schreef Bestuiver het volgende:
[..]
Ja toch, aardig van haar. Heb haar ook een lekker onbijtje gemaakt de volgende ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |