abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2019 @ 15:45:43 #26
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_187025326
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef wegwerpje123456 het volgende:
We hadden al 7 jaar en stonden op het punt samen te gaan wonen.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_187027842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:45 schreef Elpis het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ik ben 25 zij 24.
pi_187027884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:32 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

das wel ruk zeg.

kun je die spullen van haar niet bij vrienden/familie van haar afgeven hier in NL, zodat je haar niet meer hoeft te zien?
Ik wil haar nog wel één keer zien. Ook om te vertellen wat dit met mij doet. Die kans heb ik namelijk nog niet gehad. En voor mijn gevoel is dat ook nodig om het af te sluiten.

Dringt wel steeds meer door dat als ik dit besluit niet had genomen we dan over een jaar weer in dezelfde ellende terecht zouden zijn gekomen. Het is een patroon.

Structureel leugenachtige mensen, bah.
  woensdag 22 mei 2019 @ 18:08:30 #29
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187028161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:12 schreef Elpis het volgende:
Ik zou onder je alternatieve account voorstellen met haar te skypen.
Kan je haar zowel in de ogen kijken en zien hoe ze schrikt en je centen in je zak houden.
En dan blijkt het online profiel van je meisje zelf een catfish te zijn, die foto’s van je chick heeft gebruikt :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187034678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef wegwerpje123456 het volgende:
Afspraak van exclusiviteit bestond wel degelijk. De bedoeling was dat ik binnen een aantal maanden ook die kant op zou gaan. En dan daar samen verder. Ik stond dus op het punt mijn leven overhoop te gooien en dit is hoe zij mij klaarblijkelijk bedankt. Ik kook echt van binnen. Des te meer ik er over nadenk des te meer het voor mij een uitgemaakte zaak is. Zelfs als het toch niet waar blijkt te zijn. Het vertrouwen is nu echt volledig weg.

Rest alleen nog de vraag hoe nu in de aankomende dagen verder. Ik heb er behoefte aan om dit face to face te bespreken. Alleen daarheen vliegen dan en dan een extra ticket terug kost me een hoop geld dat ik niet kan missen. En ik ga er niet één week mee wachten en er dan op de laatste dag samen over beginnen.
Brada, block haar en laat niks meer horen. Je verdiend beter. Dit weekend gewoon halve liters klappen met @jigggy , samen uithuilen en weer doorgaan!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_187034723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 08:12 schreef Elpis het volgende:
Ik zou onder je alternatieve account voorstellen met haar te skypen.
Kan je haar zowel in de ogen kijken en zien hoe ze schrikt en je centen in je zak houden.
Terwijl hij een andere chick keihard doggystyle neemt!
pi_187034725
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Brada, block haar en laat niks meer horen. Je verdiend beter. Dit weekend gewoon halve liters klappen met @:jigggy , samen uithuilen en weer doorgaan!
Halve liters gaan er nu wel in, haha.
pi_187039301
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef wegwerpje123456 het volgende:
Heb mij niet in kunnen houden en haar vanochtend gefacetimed. Na doorvragen gaf ze alles toe. En toen kwamen de excuses. " Ik kan niet zonder jou ". En nog meer van dat soort dingen.

Ben er echt kapot van. We hadden al 7 jaar en stonden op het punt samen te gaan wonen. Achteraf had ik dat sowieso niet moeten doen want het voelde al niet lekker. Maar ik dacht dat ik het op die manier allemaal zou kunnen redden.

Godverdomme heb me echt zelden zo klote gevoeld als nu. Maar bedankt voor de reacties. Mijn stoeltje in het vliegtuig is nu voor een ander.

Er ligt nog een hoop van haar bij mij dus we zullen elkaar sowieso nog wel een keer moeten zien. Dan kan ik het ook goed afsluiten. Hoop alleen dat ik dan niet weer allemaal smeekbedes krijg of ga twijfelen aan mijn besluit.
Ik zou die shit gewoon opsturen. En als je wraak wil verkoop je de shit op Marktplaats. Wel kinderachtig maar kan helpen met het verwerken. En sluit het gewoon verder af met een mail. Klaar.

Haar nog een keer spreken sluit niet af, maar doet weer teveel gevoelens naar boven halen en dan zwicht je toch voor haar gesmeek.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187039393
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 07:30 schreef wegwerpje123456 het volgende:
Ik heb er behoefte aan om dit face to face te bespreken.
IDat zou ik eerst een nachtje (of twee) laten bezinken en kijken of dat nog steeds zo is.

Edit: spuit elf.
Somebody that I used to know
  donderdag 23 mei 2019 @ 02:51:36 #35
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187040496
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:39 schreef DerekB het volgende:

[..]

Spreken mensen dit af dan?
Ik heb dat nog nooit gedaan namelijk....
Schijnen sommigen te doen. Kan wel handig zijn als je dat wilt en de relatie nog vaag is: wanneer ben je een setje en kun je ervan opaan dat de ander niet doorgaat met daten? Vroeger was dat meer iets als "wil je verkering met me?" maar zoiets schrikt tegenwoordig af, dat is veel te serieus en YOLO.

Zie je nu ook weer dat het allemaal niks voorstelt. TS is een hork die zich totaal niet kan verplaatsen in dat meisje, totaal geen begrip voor haar kant van het verhaal. Gelijk gedoe en confronteren in plaats van dingen uit te spreken of in elk geval haar serieus de kans te geven haar kant toe te lichten: daar zit geen liefde in. Wat een kinderachtig gedoe. Met zo'n houding zal een relatie nooit goed lopen.
pi_187041928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zie je nu ook weer dat het allemaal niks voorstelt. TS is een hork die zich totaal niet kan verplaatsen in dat meisje, totaal geen begrip voor haar kant van het verhaal. Gelijk gedoe en confronteren in plaats van dingen uit te spreken of in elk geval haar serieus de kans te geven haar kant toe te lichten: daar zit geen liefde in. Wat een kinderachtig gedoe. Met zo'n houding zal een relatie nooit goed lopen.
WTF zeg, ze gaat vreemd en hij moet maar begrip hebben :D
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:05:14 #37
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187042140
quote:

[..]

Schijnen sommigen te doen. Kan wel handig zijn als je dat wilt en de relatie nog vaag is: wanneer ben je een setje en kun je ervan opaan dat de ander niet doorgaat met daten? Vroeger was dat meer iets als "wil je verkering met me?" maar zoiets schrikt tegenwoordig af, dat is veel te serieus en YOLO.

Meh, ik kan nou niet zeggen dat ik zelf de grootste aanhanger van het monogame ideaal ben en ook ik kijk weleens kritisch naar mensen die exclusiviteit aannemen, zonder het te benoemen. Echter was die afspraak er volgens TS wel degelijk en is er bij een eerdere botsing al duidelijk naar boven gekomen hoe TS erin stond en hoe zij beweerde erin te staan (namelijk een exclusieve relatie). Dan zit zij gewoon fout. Kan je jezelf wel in bochten gaan wringen om er met zijn tweetjes uit te komen, maar dat is precies hoe mensen 20 jaar later terugkijken op hun leven en concluderen dat ze compleet ongelukkig zijn.
pi_187045329
Ik ben niet het type die perse wraak o.i.d. wil nemen. Wil het wel netjes afhandelen. Ze komt dit weekend terug om haar spullen op te halen en dan is het klaar.

En over begrip: het is niet de eerste keer, ik heb al een keer begrip gehad, nu is het klaar. Er bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde.
pi_187045939
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:40 schreef wegwerpje123456 het volgende:

[..]

Zo is het ook niet begonnen.
A niffo waar komt ze vandaan¿
pi_187046072
Zolang jij het niet wist, en zij er niet zwanger van werd, wat maakt het uit.

Ik kom steeds meer tot de conclusie dat deze zogenaamde exclusiviteit niet meer dan een kinderlijke behoefte is om maar alles voor jezelf te hebben en houden, een vorm van bezit, vooral gevoed door egoisme, onzekerheid en afgunst. Hetzelfde gedrag zie je terug bij materiële bezittingen. Eigenlijk best een walgelijk principe.
pi_187046492
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:26 schreef Cockwhale het volgende:

Ik kom steeds meer tot de conclusie dat deze zogenaamde exclusiviteit niet meer dan een kinderlijke behoefte is om maar alles voor jezelf te hebben en houden, een vorm van bezit, vooral gevoed door egoisme, onzekerheid en afgunst. Hetzelfde gedrag zie je terug bij materiële bezittingen. Eigenlijk best een walgelijk principe.
Cuckwhale.

Trouw is iets wat alleen mensen met zelfbeheersing kunnen opbrengen. Jij bent duidelijk nog niet zo ver geevolueerd.
Ditto.
pi_187047018
Lang verhaal kort: Het vertrouwen is weg. Je kunt haar nooit meer volledig vertrouwen. Snel stopzetten; je pijnigt alleen jezelf maar.

Sowieso, eens vreemdgaan, altijd potentieel vreemdgaan. Dat kun je of dat kun je niet mentaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_187047070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef Knipoogje het volgende:
Lang verhaal kort: Het vertrouwen is weg. Je kunt haar nooit meer volledig vertrouwen. Snel stopzetten; je pijnigt alleen jezelf maar.

Sowieso, eens vreemdgaan, altijd potentieel vreemdgaan. Dat kun je of dat kun je niet mentaal.
Lang verhaal kort : het is al over.
Somebody that I used to know
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:41:20 #44
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_187047157
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef wegwerpje123456 het volgende:
Ik ben niet het type die perse wraak o.i.d. wil nemen. Wil het wel netjes afhandelen. Ze komt dit weekend terug om haar spullen op te halen en dan is het klaar.

En over begrip: het is niet de eerste keer, ik heb al een keer begrip gehad, nu is het klaar. Er bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde.
Goed zo, knopen door gehakt _O_ hou aub je hier aan en laat je niet met traantjes anders doen laten denken. Denk dan aan elke keer dat je weer met je twijfels zat. Succes man!

Wel grappig dat zij nu lekker een ticket mag kopen etc. alleen om haar spullen te halen :D

quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 13:26 schreef Cockwhale het volgende:

Cuckjes :D damn
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_187047159
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:03 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Wat moet je met iemand die zo ver weg zit? Hier niks kunnen krijgen?
want van hier is beter of zo :D
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:50:47 #46
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187047280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:41 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

want van hier is beter of zo :D
Ze woonde eerst hier.
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:52:03 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187047293
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 06:25 schreef DittoAsPikachu het volgende:

[..]

Bullshit. Vreemdgaan is de ultieme vorm van verraad en dat jij een cuck bent is niet zijn probleem.
Er was geen bewijs van echt vreemdgaan, als in seks met een ander. Nog steeds niet trouwens.
pi_187047296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ze woonde eerst hier.
ja weet ik.
  donderdag 23 mei 2019 @ 14:53:39 #49
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187047309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 08:44 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

WTF zeg, ze gaat vreemd en hij moet maar begrip hebben :D
Er is geen bewijs voor. En zelfs al had ze seks met een ander, dan zijn er minder kinderachtige manieren om daarop te reageren. TS is 12 of zo.
pi_187047373
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 14:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er was geen bewijs van echt vreemdgaan, als in seks met een ander. Nog steeds niet trouwens.
Ze was er wel bewust naar op zoek.
Ditto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')