is geen ex van Harry.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze,...maar daar ga ik nu dus aan twijfelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yasmine is echt echt echt prachtig ook zonder al die plastisch chirurgie en dat ze zich door alleman laat palen moet ze ook zelf weten maar die gigantische bek die ze heeft en dat compleet gestoorde engwijf karakter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:59 schreef MaJo het volgende:
Yay een topic!![]()
Het meest absurd vind ik dat iedereen zo vol van zichzelf is, alsof iedereen wel iets met ze zou willenZoals die Roy en Esmee hoe die over elkaar praten, allebei ervan uitgaande dat de ander hen wel zou willen neuken. Wat een arrogantie
Die Lisa kan ik echt nauwelijks naar luisteren, de domheid druipt er vanafde tweeling is ook dom maar heeft nog wat geinigs. En die Yasmine is wel mooi maar die laat zich echt door iedereen neuken
Dat heb ik gemist was dat op het laatste dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:55 schreef StretchingKoala het volgende:
uhmmm....die belgische Yasmine...die gaat dronken naar bed en die kwast die al sliep trekt haar op zich en 1 min duwt ie zijn pielemuis erin.
Maar goed dat die nieuwe wet er nog niet doorheen is voor hem
Tegen het einde van de aflevering. Ze wordt het bed in getrokken door Wayne die al in dat bed lag, waarna je ze ziet zoenen en neuken.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist was dat op het laatste dan?
Echt niet normaal, maar dit programma is altijd al heel extreem geweest qua geweld en seks. Ze hebben nu de meest extreme mensen uitgenodigd en dan weet je wel wat ervan komt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:33 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Of er bewust uitgelaten want het is niet echt goede reclame dat ze het toestaan dat iemand het ziekenhuis in wordt gemept.
Ik vind haar met plastische chirurgie niet meer zo prachtig. Je kunt aan haar zien dat ze echt veel heeft meegemaakt in dr jeugd ofzo. Niemand wordt zomaar zo intens gestoord.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Yasmine is echt echt echt prachtig ook zonder al die plastisch chirurgie en dat ze zich door alleman laat palen moet ze ook zelf weten maar die gigantische bek die ze heeft en dat compleet gestoorde engwijf karakter.Borderline koekoek.
Echt iemand waar je helemaal niets mee te maken wil hebben.
Zal vast wel meevallen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik vind dat vechten wel beetje grappig, maar maximaal een beetje haren trekken, platte hand slaan, duwen en trekken.
Maar ziekenhuis inslaan en dan ook nog 3 vs 1. Tering wat een mongolen zijn het. En ik vind dat ook geen leuke tv meer....
Ik hoop dat die stoere dames allemaal stoer bij de rechter mogen uitleggen waarom ze zo dom zijn
Zou ze in het echt ook zo gestoord zijn dan? Ik vind haar in interviews vaak nog wel vrij normaal overkomen. Alleen ze heeft altijd zoveel makeup op dat het lijkt alsof haar huid groen isquote:Op zondag 26 mei 2019 11:24 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik vind haar met plastische chirurgie niet meer zo prachtig. Je kunt aan haar zien dat ze echt veel heeft meegemaakt in dr jeugd ofzo. Niemand wordt zomaar zo intens gestoord.
Misschien is ze geadopteerd? Kan geen andere verklaring bedenken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:10 schreef MaJo het volgende:
Het verbaasde me ook dat Yasmine zei Marokkaans te zijn, wat zou haar familie van haar denken
Zou goed kunnen, want ze komt niet over alsof ze uit een normaal gezin komtquote:Op zondag 26 mei 2019 17:37 schreef Myrr het volgende:
Of Nederlandse moeder en dat ze bastaardskindje is zonder vader en Marokkaanse familie.
Beetje triest eigenlijk. Ze zijn ook zo jong en denken echt niet na.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, want ze komt niet over alsof ze uit een normaal gezin komt
Je zag het ook bij al die ouders van het vorige seizoen. De appel valt nooit ver van de boom.
Ja, Yasmine schijnt 21/22 te zijn, maar ze ziet er uit als iemand van 28 en gedraagt zich als iemand van 16quote:Op zondag 26 mei 2019 17:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Beetje triest eigenlijk. Ze zijn ook zo jong en denken echt niet na.
16? Nou op mijn zestiende had ik niet heel veel seks hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 17:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja, Yasmine schijnt 21/22 te zijn, maar ze ziet er uit als iemand van 28 en gedraagt zich als iemand van 16
Niet?quote:Op zondag 26 mei 2019 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
16? Nou op mijn zestiende had ik niet heel veel seks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |