Maar toch gaat iedereen weg bij je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Dat noemen ze ook wel het stockholmsyndroom, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het duurt al naar gelang je eigen karakter jaren voordat je een beetje aan me went en daarna wil je me alleen nog maar knuffelen, plagerig bijten, liefkozen, vasthouden en van me houden.
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.quote:
Logisch toch, ik geef ze geen ongelijk, na zeven jaar dansen, lol trappen, liefkozen en genieten daalt alles naar een normaal niveau en dan blijft er ook maar een Jimmy over.quote:
Nou dankjewel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hoi Amarantha, ik hoop dat je lekker in je vel zit en dat er veel goede dingen op je pad komen.
Gr
Hier ga ik over nadenken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel het stockholmsyndroom, geloof ik.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:00 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hahahaha, het is: “Zout eens op en niet zout is op.”
Hahaha, lol, what, grappig!!!!1einz!!
Heb bronchitis opa.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer echt gaan sporten oma
Haha te laat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:14 schreef Catkiller het volgende:
KLB / Collega dik genoemd nadat zij mij meerdere malen duntje noemde
Kom kliekje lach deze topickopierende eikel uit
Weet niet?!quote:Op woensdag 22 mei 2019 02:32 schreef Catkiller het volgende:
Waarom noemen we een huisarts nog een huisarts als die onderhand nog niet langs komt als iemand ligt te sterven Ama?
Ja gewoonquote:
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:02 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nee, dit is niet een gewone vraag. Beken kleur, ouwe schuinsmarcheerder.
Jij bent iig eerlijk. Dat is ook veel waard.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.
Het stikt van de lelijke vrouwen dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 04:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben veel te lelijk om vreemd te gaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |