Het moet wel in het geheel passen natuurlijk, zonde of niet.quote:
Dat dan welquote:
Je twin-sister zit in het andere topicquote:
Jaaaaaaaaaa, waar was je??quote:
Oooooohh sorry mein lieblingquote:Op maandag 3 juni 2019 21:15 schreef praadje het volgende:
Ja hier schatje maar ik moet nog wat werk afmaken dus ben aan het multitasken.
Vakantieman?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je twin-sister zit in het andere topic
Geniet zequote:Op maandag 3 juni 2019 21:29 schreef Ole het volgende:
Dat was snel!
Ik heb weekend !!! Tijd voor bier!
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
Wat doet die man heerlijk truttig gay. 'Kijk wat leuk, oohh wat leuk zo'
Echt gek die luiquote:Op maandag 10 juni 2019 20:42 schreef praadje het volgende:
Levensgevaarlijk die stellage op die trap haha.
Geld speelt niet echt een rol neequote:Op maandag 10 juni 2019 20:57 schreef Rockefellow het volgende:
Heerlijk programma.
Deze mensen hebben wel aardig wat geld te verbranden gezien hun aanpak.
Nee en hij heeft natuurlijk wel gelijk. Wat een geit ook, zoveel ruimte en dan toch iets rakenquote:
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar hij had er ook om kunnen lachenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee en hij heeft natuurlijk wel gelijk. Wat een geit ook, zoveel ruimte en dan toch iets raken
Ik denk dat ik ook zo zou reageren, er is nl nog veel meer te doen.....en het gordijn debacle was ook nog versquote:Op maandag 10 juni 2019 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk, maar hij had er ook om kunnen lachen
Oké, ik ga me in een hoekje schamenquote:Op maandag 10 juni 2019 21:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo zou reageren, er is nl nog veel meer te doen.....en het gordijn debacle was ook nog vers
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag deze aflevering gewoon mee af kijken maar daarna meteen naar bedquote:
Met een steen om de nek de maas inquote:
Haha, okéquote:Op maandag 10 juni 2019 21:13 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet. Je mag deze aflevering gewoon mee af kijken maar daarna meteen naar bed
Ik niet, en ik ken er geen.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef praadje het volgende:
Iedereen moet toch een Martien in zijn leven hebben
Ik zou er bloednerveus van worden.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:26 schreef praadje het volgende:
Iedereen moet toch een Martien in zijn leven hebben
Ohh lijkt me heerlijk om zo iemand in je vriendenkring te hebben. Mijn kapper komt aardig in de buurt maar net te weinig drama.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Geef die hond een spuitje of een kogel
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:27 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ging kapot met dat vragen of de werkende man iets wou drinken...om vervolgens te gaan huppelen "wijn wijn wijn wijn"![]()
Ja dat was ook geniaalquote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja
Of toen die Franse oud-eigenaar was van 'Mais c'est illegale...' en hij komt met 'Nee hoor, nee. Echt niet'.
Nog 8quote:Op maandag 17 juni 2019 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
nog 20 minuten en dan gaan we weer beginnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |