Och, heeft het toch leuk gedaan. En Robben zit volgens mij nog veel dichter tegen zijn top aan dan Van Persie toen hij terugkeerde. Maar ja, die fysieke gesteldheid hè.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je Van Persie als voorbeeld neemt alle loftuitingen ten spijt je kan het toch niet echt een succes noemen zijn terugkeer maar ik zou het wel leuk vinden om Robben nog een seizoen in NL te zien.
zeker, de beste NL speler van deze eeuw maar een fitte Van Persie was ook een hele goeie en daar hebben we toch te weinig van gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen acht ik Robben wel nog een paar klasses hoger in. Zeker op het moment van -eventuele- terugkeer (buiten de blessure om dan).
"Hoi gasten, ga naar zandbak, zakken vullen lol!"quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt me sterk dat Robben in dit topic gaat posten. (lol)
ik had eigenlijk verwacht dat hij naar de VS zou gaan maar dat kan uiteraard nogquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Hoi gasten, ga naar zandbak, zakken vullen lol!"
denk dat hij voor dat geld niet komtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:31 schreef TehRocks het volgende:
Als we spelers als de Jong en Guardado met allerlei vage constructies 2 miljoen salaris geven dan mag Robben dat met een eenjarig contract ook echt wel.
Hij heeft in ieder geval gezegd dat VS, China, Japan, etc. geen opties (meer) zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat hij naar de VS zou gaan maar dat kan uiteraard nog
OK, dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval gezegd dat VS, China, Japan, etc. geen opties (meer) zijn.
Die heeft 10-12 jaar lang gewoon minstens 8 miljoen euro per jaar verdiend, die hoeft echt niet voor het geld te ballen.quote:
ja dat begrijp ik maar hij is wel een prof en die komt niet voor een fooi, dan zie ik hem nog eerder naar Groningen gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft 10-12 jaar lang gewoon minstens 8 miljoen euro per jaar verdiend, die hoeft echt niet voor het geld te ballen.
Ik ook hoor, het is meer de afweging sentiment versus niveau als hij zou moeten kiezen tussen Groningen en PSV.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik maar hij is wel een prof en die komt niet voor een fooi, dan zie ik hem nog eerder naar Groningen gaan
Nee, maar dat hoeven er wel meer niet die toch in eoa godsgruwelijk land dan toch nog even tig miljoen in 2 jaar bij elkaar gaan harken. Japan en de VS lijken me dan nog wel leuk om in te spelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft 10-12 jaar lang gewoon minstens 8 miljoen euro per jaar verdiend, die hoeft echt niet voor het geld te ballen.
Hij heeft ook al aangegeven zichzelf niet bij een club te zien spelen die in de middenmoot speelt. Hij wil om het kampioenschap spelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:37 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het is meer de afweging sentiment versus niveau als hij zou moeten kiezen tussen Groningen en PSV.
Ja verdomme LBM ik vind PSV nieuws lezen nog een beetje pijnlijk oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft ook al aangegeven zichzelf niet bij een club te zien spelen die in de middenmoot speelt. Hij wil om het kampioenschap spelen.
Wel het nieuws een beetje bijhouden he jongens..
die zandbak lijkt me ook niks maar een jaar of 2 VS goedbetaald genieten is geen straf. Ik kan me maar 1 echte goeie comeback herinneren van een speler en dat was Rijkaard al denkt Dirk daar misschien anders overquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:04 schreef PicoMMP het volgende:
Robben is een Groninger, die is veel te nuchter om in de zandbak of in de VS te gaan cashen.
Cocu?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zandbak lijkt me ook niks maar een jaar of 2 VS goedbetaald genieten is geen straf. Ik kan me maar 1 echte goeie comeback herinneren van een speler en dat was Rijkaard al denkt Dirk daar misschien anders over
In de VS moet je wel nog presteren, is nog wat met zijn fysiekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zandbak lijkt me ook niks maar een jaar of 2 VS goedbetaald genieten is geen straf. Ik kan me maar 1 echte goeie comeback herinneren van een speler en dat was Rijkaard al denkt Dirk daar misschien anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |