Bjorn Vleminx erbij, niks mis meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij blijft topscoorder van de nummer 11 competitie ter wereld, met een beetje training op niveau en wat meer weerstand is daar best een goede tweede spits van te maken in een topcompetitie
Voor anderhalf miljoen gekocht, voor miljoen verkocht.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 07:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor hoeveel wordt hij verkocht dan?
Je kunt wel hardnekkig blijven doen alsof het belachelijk is, maar je zet jezelf alleen maar meer voor aap als het gewoon waar blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Heracles pakte ook 4 punten tegen Ajax, wel benieuwd wie ze daar van gaan halen
dat risico neem ik voorlopig nog maar even en mocht hij niet gaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt wel hardnekkig blijven doen alsof het belachelijk is, maar je zet jezelf alleen maar meer voor aap als het gewoon waar blijkt te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)eld-bij-real-madrid/
PSV Insidequote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt wel hardnekkig blijven doen alsof het belachelijk is, maar je zet jezelf alleen maar meer voor aap als het gewoon waar blijkt te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)eld-bij-real-madrid/
?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat risico neem ik voorlopig nog maar even en mocht hij niet gaan?
Hier op FOK! ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV Inside![]()
Op hun twitteraccount zitten ook totale debielen.
omdat het lachwekkend is, heeft niets met zuur te maken maar met realisme.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Wie heeft het over daadwerkelijk naar Real gaan?
Hij staat schijnbaar op een lijstje met nog 3 andere kandidaten.
Ik vind dat best geloofwaardig.
Jij doet er lacherig over.
Je komt een beetje zuur over, that’s it.
Makkelijk baantje scout van real madrid zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Real Madrid dat door Ajax werd vernederd.
Heb je nog in het geheugen hoe belangrijk Luuk de Jong was in de thuiswedstrijd tegen Ajax afgelopen seizoen?
Voor 15 mil breng ik hem op de fietsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:20 schreef Ciscus het volgende:
Denken jullie dat Lammers echt naar Sampdoria gaat? Ik zou er echt pissig om worden.
Toch wel een grote misser dit. Alle grote aankopen de laatste jaren blijken niet uit de verf te komen. Ajax kan dit hebben maar dit beleid zal PSV financieel op gaan breken als er deze zomer niet goed verkocht wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:48 schreef Kopstoot het volgende:
Romero dus de verhuur in. Benieuwd of die dan zijn gewenste niveau nog kan vinden en hij daarna kan aansluiten bij PSV..
Ik vrees dat het definitief een miskoop gaat zijn.
Classicus en schrijver Ilja Leonard Pfeijffer, voormalig Libris Literatuurprijs-winnaar met het boek La Superba, is ooit vanuit Leiden naar Genoa gefietst om er vervolgens te blijven wonen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Voor 15 mil breng ik hem op de fiets
Ik heb lang gedacht dat Ilja een typetje van Frank Lammers was, maar ook dit terzijde.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Classicus en schrijver Ilja Leonard Pfeijffer, voormalig Libris Literatuurprijs-winnaar met het boek La Superba, is ooit vanuit Leiden naar Genoa gefietst om er vervolgens te blijven wonen.
Lees trouwens ook eens Oeroeg van Hella Haasse.
Maar dit even terzijde.
Zelfs Engelse media komen ermee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat het lachwekkend is, heeft niets met zuur te maken maar met realisme.
prima speler voor NL, een stapje hoger zou nog kunnen maar Real Madrid is een paar stappen te hoog zelfs als pinchhitter
Omdat ie niet bij ajax speeltquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelfs Engelse media komen ermee.
Jij kunt het lachwekkend vinden, maar waarom zou het niet kunnen kloppen?
1 Van de beste koppers op de Europese velden.
https://www.google.nl/amp(...)-real-madrid-target/
Eens, maar toch: deze zag niemand aankomen. Zul je zien dat hij het daar beter doet dan Huntelaar destijds.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk ,die kan er niks van.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:44 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens, maar toch: deze zag niemand aankomen. Zul je zien dat hij het daar beter doet dan Huntelaar destijds.
Alleen jammer dat 'ie ook af en toe ballen in de voet krijgt. En da's toch al snel een stuk minder. Maar eens over zijn 'kopstatus' hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder geval een prima voorbeeld van hoe je het niet aan moet pakken gedurende je carrière.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV SPELER MOHAMED IHATTAREN OVER WATERPUT BOUWEN IN MAROKKO, DEBUUT OP 16-JARIGE LEEFTIJD & AFELLAY
Leuke gast. Verstandige jongen die ver gaat komenMet Ibi als mentor.
De fuck.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
VI: Berghuis als vervanger voor Bergwijn.
Is Bergwijn al weg dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
VI: Berghuis als vervanger voor Bergwijn.
Want? Keuze naar Barcelona was wellicht raar; akkoord. Maar verder? Vooral pech met blessures volgens mij.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:15 schreef fathank het volgende:
[..]
In ieder geval een prima voorbeeld van hoe je het niet aan moet pakken gedurende je carrière.
Wel de beste optie, los van een eventuele tropische verrassing. Die Berghuis kan wel ballen hoor. Letterlijk de enige speler van Feyenoord die überhaupt het aankijken waard is. Overigens kan Bergwijn wel weggaan, maar echt niet naar Ajax hoor. Niet omdat ze het het niet kunnen betalen, maar die gaan ons echt niet 40/50 miljoen euro rijker maken, no way. Voor dat geld trekken ze weer een blikje Argentijnen open.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is Bergwijn al weg dan?
Verder; nee, bedankt
Lijkt me ook, ze halen daar liever nog een colombiaan of argentijn voor 15 miljoen. Goed voor het Nederlands voetbal, al die aankopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? Keuze naar Barcelona was wellicht raar; akkoord. Maar verder? Vooral pech met blessures volgens mij.
[..]
Wel de beste optie, los van een eventuele tropische verrassing. Die Berghuis kan wel ballen hoor. Letterlijk de enige speler van Feyenoord die überhaupt het aankijken waard is. Overigens kan Bergwijn wel weggaan, maar echt niet naar Ajax hoor. Niet omdat ze het het niet kunnen betalen, maar die gaan ons echt niet 40/50 miljoen euro rijker maken, no way. Voor dat geld trekken ze weer een blikje Argentijnen open.
Ligt eraan wat hij komt brengen, toch? Als het Jaap Stam of Jan Wouters was geweest, dan primaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me niet dat je als PSV lekker 12 miljoen voor een speler van 27 moet uitgeven ook.
Het zou idd van exceptioneel niveau moeten zijn om zo'n transfersom te rechtvaardigen op die leeftijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij komt brengen, toch? Als het Jaap Stam of Jan Wouters was geweest, dan prima
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 11:24:17Sam Lammers wordt vanavond in Genua verwacht. Transfer naar @sampdoria volgens insiders in afrondende fase. reageer retweet
Hoeveel?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:16 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 11:24:17Sam Lammers wordt vanavond in Genua verwacht. Transfer naar @:sampdoria volgens insiders in afrondende fase. reageer retweet
Hij was best wel goed op weg om spits te worden bij PSV1 toch? Vraag me af waarom hij deze stap dan maakt en PSV akkoord gaatquote:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 13:08:42De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal wordt verplaatst van zondag 28 juli naar zaterdag 27 juli. PSV heeft hierdoor meer tijd in voorbereiding op de tweede voorronde van de Champions League: https://t.co/gA3wPdkF1o #knvb reageer retweet
Competitievervalsingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 13:08:42De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal wordt verplaatst van zondag 28 juli naar zaterdag 27 juli. PSV heeft hierdoor meer tijd in voorbereiding op de tweede voorronde van de Champions League: https://t.co/gA3wPdkF1o #knvb reageer retweet
ik verwacht een kritisch bericht van Toon Gerbrands hieroverquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:
Hij ziet zichzelf liever geen tweede Locadia worden. Lekker worst voorhouden en 5 jaar als invaller worden gebruikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij was best wel goed op weg om spits te worden bij PSV1 toch? Vraag me af waarom hij deze stap dan maakt en PSV akkoord gaat
tja, voor de competitie begint worden ze al bevoordeeldquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verwacht een kritisch bericht van Toon Gerbrands hierover
Klopt. Binnen NL wel ja. Maar het is geen speler die je vooruit gaat helpen. Zeker niet voor zo'n bedrag natuurlijk. Is wel iets leukers voor te halen, lijkt mij.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Wel de beste optie, los van een eventuele tropische verrassing. Die Berghuis kan wel ballen hoor. Letterlijk de enige speler van Feyenoord die überhaupt het aankijken waard is. Overigens kan Bergwijn wel weggaan, maar echt niet naar Ajax hoor. Niet omdat ze het het niet kunnen betalen, maar die gaan ons echt niet 40/50 miljoen euro rijker maken, no way. Voor dat geld trekken ze weer een blikje Argentijnen open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |