Kennis van mij heeft het weglaten lazeren omdat het er niet mooier op werd, het vel ging hangen dus ook die tattoo werd er niet mooier op.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets van 36 jaar geleden een kleine tattoo op mijn rug laten zetten. Is nu steeds meer aan het vervagen maar wil deze niet meer laten herstellen. Vind mezelf er nu te oud voor geworden.
Blij dat het op mijn rug zit en niet gaat rimpelen. Is ook maar een kleintje hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft het weglaten lazeren omdat het er niet mooier op werd, het vel ging hangen dus ook die tattoo werd er niet mooier op.
Iedereen moet het ook zelf weten natuurlijk, alleen ik vind het niet mooi.
Ze heeft wel de ideale hoogte.quote:
Zwem ze,vergeet niet je bikini.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed, ik ga maar zwemmen. The stage is voor de mannen nu.
En dat is dan ook prive, dat ziet niet iedereenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blij dat het op mijn rug zit en niet gaat rimpelen. Is ook maar een kleintje hoor.
Dank je wel voor je zeer uitgebreid verslag, had er geen stukje van willen missen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:07 schreef DKUp het volgende:
Goedemorgen liever COS’ers en lurkertjes.
Keesje rent en rent naar haar huisje.
Myleentje maakt zich op.
Keesje spuit deodorant op.
Keesje doet gel in haar haar om het nog vetter te maken.
Keesje stopt nog meer gel in haar haar.
GENIETEN
Ik doe mijn best!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel voor je zeer uitgebreid verslag, had er geen stukje van willen missen.
Al die spannende dingen die in Utopia gebeuren
Tranny vette bek en Myleentje lijkwit met een paar rare dingen in haar gezicht door make-up.quote:
Is een quote van een bezoeker trouwens.quote:
maar waarom is dat vies?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny vette bek en Myleentje lijkwit met een paar rare dingen in haar gezicht door make-up.
En dan nog alle stront die er uit hen mond komtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny vette bek en Myleentje lijkwit met een paar rare dingen in haar gezicht door make-up.
Franny denkt echt dat ze relatie deskundige is,valt echt op.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Franny vraagt aan Myl of ze nog nagedacht heeft om met Ger te gaan praten.
Ze wil het niet geeft ze aan
Franny zegt dat je alles aan kan en je het altijd kan leren![]()
Waar bemoeit iedereen zich toch altijd mee
Die is goed in haar toneelstukje van lief, vrolijk meiske. Terwijl het een vies, achterbaks mormel is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny denkt echt dat ze relatie deskundige is,valt echt op.
En ze trappen er allemaal in.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is goed in haar toneelstukje van lief, vrolijk meiske. Terwijl het een vies, achterbaks mormel is.
Dat is toch veelal schuim met een IQtje down the drain...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is een quote van een bezoeker trouwens.![]()
Goedemorgen.
Ja net als Hiskequote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny denkt echt dat ze relatie deskundige is,valt echt op.
Wat Maza net ook post dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als Hiske
Franny is denk niet zo dom als ze zich voordoet.
Ze gedraagd zich als een jong dom onschuldig meisje maar volgens mij is ze dat verre van dat.
We zaten weer een keertje op een lijn Maz en ikquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zaten weer een keertje op een lijn Maz en ik
Gebeurd niet veel in deze ronde,quote:
Ongesteld toch? gisteren was ze bang dat ze ging lekken.quote:
Toch had Andrea wel een keer gelijk. Je kunt deze muziek niet mixen. Ze zou zelf deep house en afro house willen draaien maar beschikt niet over de muziek. Dat is in ieder geval 10x beter dan deze pauper troep.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maikel zou 90`s muziek gaan draaien,niet deze bagger.
The Dancing Jaw....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:33 schreef spapaars het volgende:
De enigste daar die echte spontaniteit uitstraalt.
Denk dat ze gelukkig is daar, buitengesloten van de harde genadeloze gemene pesterige wereld.
[ afbeelding ]
Ik wil haar graag een keer horen draaien,en ben zeer benieuwd naar haar muziekkeuze.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch had Andrea wel een keer gelijk. Je kunt deze muziek niet mixen. Ze zou zelf deep house en afro house willen draaien maar beschikt niet over de muziek. Dat is in ieder geval 10x beter dan deze pauper troep.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
Achterlijk batje denkt echt dat ze kan dansen. Ze had ingeënt moeten worden tegen debiliteit.
[ afbeelding ]
Snap ook niet dat ze beter naar hun doelgroep kijken. Die zitten niet te wachten op die nederrap en bubbling troep. Draai dan échte house en niet van die bontkraagjes zooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil haar graag een keer horen draaien,en ben zeer benieuwd naar haar muziekkeuze.
En dit is echt bagger wat Maikel nu draait.
Dat denk ik ook Spapaars maar het zal haar vies tegen vallen denk ik als ze weer buiten is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:33 schreef spapaars het volgende:
De enigste daar die echte spontaniteit uitstraalt.
Denk dat ze gelukkig is daar, buitengesloten van de harde genadeloze gemene pesterige wereld.
[ afbeelding ]
Haat tegen wie???quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Spapaars maar het zal haar vies tegen vallen denk ik als ze weer buiten is.
Vooral door de haat die er tegen tim heerst. Dat zal haar ook treffen
Kijken vooral, die faker die denkt danseres te zijn en die debiel die denkt dat hij een fantastische DJ is.quote:
Ze is aan het afbouwen met haar medicatie,dat moeten we niet vergeten.quote:
Dat is wel te zien, ze gedraagt zich niet heel stabiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is aan het afbouwen met haar medicatie,dat moeten we niet vergeten.
En ze is nog onder hypnose...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is wel te zien, ze gedraagt zich niet heel stabiel.
En een tijd geen piemel gehad,quote:
OMG wat moet dit voorstellenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
Achterlijk batje denkt echt dat ze kan dansen. Ze had ingeënt moeten worden tegen debiliteit.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze kramp heeft of een koliekje. Deze nietsnut heeft er ook last vanquote:
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooitquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:40 schreef spapaars het volgende:
Waren er maar meer mensen die het leven zo vrolijk zien.
[ afbeelding ]
Die passen goed bij elkaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kramp heeft of een koliekje. Deze nietsnut heeft er ook last van
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die ervan vrolijk worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit
Dat zijn de mensen die in haar toneelstukje trappen. Ik word nooit vrolijk van hypocriete, schijnheilige, achterbakse, vieze, onopgevoede, stokerige lellebellenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ervan vrolijk worden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die in haar toneelstukje trappen. Ik word nooit vrolijk van hypocriete, schijnheilige, achterbakse, vieze, onopgevoede, stokerige lellebellen
Die is echt niet goed hoor.Ik voorspel een nervous breakdown.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kramp heeft of een koliekje. Deze nietsnut heeft er ook last van
[ afbeelding ]
Die mensen ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die in haar toneelstukje trappen. Ik word nooit vrolijk van hypocriete, schijnheilige, achterbakse, vieze, onopgevoede, stokerige lellebellen
De mensen die erin trappen? Oke... zo ver wou ik niet gaan aangezien die niet op de streams zijn.quote:
Zij wilt dat gewoon ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:53 schreef krabje het volgende:
mag shel zelf beslissen over de reiskosten?of doet ze nu weer iets wat overlegd moet worden?
Sjels wet is wilt dus prima toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:53 schreef krabje het volgende:
mag shel zelf beslissen over de reiskosten?of doet ze nu weer iets wat overlegd moet worden?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Godverrquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog midden in een zware depressie zitten en dan zo vrolijk het leven zien, knap hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:40 schreef spapaars het volgende:
Waren er maar meer mensen die het leven zo vrolijk zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef PTLe het volgende:
Geweldige kapper die geknipt heeft![]()
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een verhaal die 10x wordt uitvergroot door de productie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog midden in een zware depressie zitten en dan zo vrolijk het leven zien, knap he
Niet normaal hoor, Zij hoeft in de buitenwereld niet meer als kapster aan de slag want dit is geen reclamequote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Echt dat wijf is goed van het padje af , die is duidelijk haar Pilletje vergetenquote:
Ik kan ook echt niet begrijpen dat mensen in dat toneelstukje trappenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Echt dat wijf is goed van het padje af , die is duidelijk haar Pilletje vergeten
Ik dus echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet begrijpen dat mensen in dat toneelstukje trappen
Dan mogen ze wel alles op slot gaan doenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik lees net iets op FB,Hiske laat een nieuwe dakloze komen,iemand met een gokverslaving?
Wat een engnekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een 24of 28( ben dat f kwijt) jarige normale jongen zo zei Hiske), die had gemaildquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik lees net iets op FB,Hiske laat een nieuwe dakloze komen,iemand met een gokverslaving?
Thanks.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een 24of 28( ben dat f kwijt) jarige normale jongen zo zei Hiske), die had gemaild
Doet ook iets in toneel, 1+1=2
sjakaai of zoietsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Onthulling van de laatste artiest
Je hoort geklap en geschreeuw maar het is niet in beeld
Oke, lekker duidelijkquote:
Pakhumquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel Frank van Etten dus.Wat een leugenaar tegen mij.
O echt, zal hem er over aanspreken,quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wel Frank van Etten dus.Wat een leugenaar tegen mij.
Ken jij hem dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zal hem er over aanspreken,niet echt een betrouwbare artiest dus
Wel leuk,ik vind hem een goede zanger.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, zal hem er over aanspreken,niet echt een betrouwbare artiest dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze gaat over zijn broertje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee, google welquote:
Mag, ik hou niet van dat soort muziekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel leuk,ik vind hem een goede zanger.
Alsof zij ooit een rol gaat krijgenquote:
dat dusquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Alsof zij ooit een rol gaat krijgen
Komt er een nieuw deel uit van It? Anders heeft ze er niks aan.quote:
Van meneer de uil uit de fabeltjeskrant....quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van meneer de uil uit de fabeltjeskrant....
Ja als lijk in de nieuwe Baantjerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Alsof zij ooit een rol gaat krijgen
Acteerles...quote:
valt weinig aan te verpestenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:29 schreef Soulraven het volgende:
Oh jahoor, ga ff lekker clouseau verpesten.
AH ik dacht dat het over de band Clouseau ging,want dat is regelrechte bagger , mijn excuusquote:
Die ligt de rest van de dag weer in bed met zakken chips.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Wat een energie heeft die frennie vandaag
Teringquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
En dit gedrag krijg je dus als je debieltjes gaat complimenteren terwijl ze zichzelf mateloos voor lul zetten.
[ afbeelding ]
Juist, die is volkomen in zichzelf aan het geloven de laatste tijd...bloedje irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
En dit gedrag krijg je dus als je debieltjes gaat complimenteren terwijl ze zichzelf mateloos voor lul zetten.
[ afbeelding ]
Zo is het wel weer genoeg.quote:
Ze wordt ook aan alle kanten de hemel in geprezen dat ze zo geweldig kan bewegen. Niemand zegt de waarheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist, die is volkomen in zichzelf aan het geloven de laatste tijd...bloedje irritant.
* FreshFruit72 oordopjes in doet.quote:
Bang dat haar gaatje uitrekt?..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:39 schreef mazaru het volgende:
Kees is ook lekker soepel in de heupjes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geef hem 'n ban, luisteren zal die
Mooie kans om nog een bolle krullekut-met-grote-bek erin te gooien voor leuk "actrice" Dramona uit 1quote:
Ik zie het meer als dat hij die tattoo vandaag moet laten zetten en niet moet helpen bij Jessie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
Adriaan geeft Brandon even een anale verwenning
Dat zou jij best wel eens goed kunnen zienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als dat hij die tattoo vandaag moet laten zetten en niet moet helpen bij Jessie.
Ramoontjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:42 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Mooie kans om nog een bolle krullekut-met-grote-bek erin te gooien voor leuk "actrice" Dramona uit 1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
Adriaan geeft Brandon even een anale verwenning
Superirritant voor een RLS. Zodra ze zag dat de camera op haar stond veranderde ze gelijk het gesprek.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ramoontje![]()
Dat was een mega drama queen
Een mooie 3 op een rijtje daar Dramo, Dre&Sjel zelfde krullen, gewicht, lengte kleur en smoelwerkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ramoontje![]()
Dat was een mega drama queen
Zo is hij wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als dat hij die tattoo vandaag moet laten zetten en niet moet helpen bij Jessie.
Wat een kul dit Adraan heeft waarschijnlijk een beetje spijt dat hij woorden heeft gehad met Brandon om de Lockdown. Brendon is morgen jarig hij is wat aan het proberen te regelen voor Brandon iets met voetbal en vervolgens heeft hij het gevoel dat hij Brandon zijn tattoo door zijn neus heeft gehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo is hij wel ja
Onder het mom van oprecht gemeend manipuleert Adje de boel daar ook
Waarvan akte....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
En ondertussen tussen al dat gelanterfant is er weer maar 1 aan het werk...
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk , droom lekker verderquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat een kul dit Adraan heeft waarschijnlijk een beetje spijt dat hij woorden heeft gehad met Brandon om de Lockdown. Brendon is morgen jarig hij is wat aan het proberen te regelen voor Brandon iets met voetbal en vervolgens heeft hij het gevoel dat hij Brandon zijn tattoo door zijn neus heeft gehaald.
En dat niet voor 1 nacht maar meerdere nachtenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:56 schreef puzziepie het volgende:
Ahh slaapplekken gedoe omdat His een zwerver in huis wil halen
Shelley wilde 5 minuten op het feest om alle bewoners in het zonnetje te zetten ..de top organisatoren Merel & Jessie zeiden gelijk NEE want dat valt het hele feest stil...lieve Jessie wilde nog wel meedenken over wanneer het wel kon maar zoiets hoort Shelley dan weer niet..later kwam Shelley met de vraag of zij dan 1 artiest mocht aankondigen ...weer een harde NEE van Merelquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:49 schreef puzziepie het volgende:
Jessie weet niet meer wat hij met Shell aanmoet , iets met een smerig bordje wat ze niet ff heeft schoongespoeld ....SL
En hij gaat voor langere tijd blijven ik vind het niet normaal .....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:58 schreef puzziepie het volgende:
His aan het rond slijmen voor de zwerver
Knettergek.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
En hij gaat voor langere tijd blijven ik vind het niet normaal .....
Hoe verrassend............Ben wel een keer klaar met die daklozen...........quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:59 schreef snetje het volgende:
Oh god ..dakloze wordt een tijdelijke inwoner...
Denk je echt dat dit van die rooie afkomt??? Dit is weer een moetje van de febo........quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef QuarterBack het volgende:
Godtering, His gaat een zwerver '"voor langere tijd" inhuren, een soort van 16e bewoner, wat een kutwijf
Achter dramt weer door, ze zullen en moeten "betrokken" worden en sociaal
En dan aan iedereen vragen wie ze slaap plek wil geven , ik denk dan stom wijf geef je eigen bed maarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef QuarterBack het volgende:
Godtering, His gaat een zwerver '"voor langere tijd" inhuren, een soort van 16e bewoner, wat een kutwijf
Ze kan gewoon oprotte roepen naar achteren, ze staan rood al de pieten, een 16 opvreter erbij is makkelijk af te ketsenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit van die rooie afkomt??? Dit is weer een moetje van de febo........
Langer dan een maandquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
En hij gaat voor langere tijd blijven ik vind het niet normaal .....
Echt niet normaal ditquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Langer dan een maand dus.....................
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze kan gewoon oprotte roepen naar achteren, ze staan rood al de pieten, een 16 opvreter erbij is makkelijk af te ketsen
Ger schrikt er van , liever niet aan zijn gezicht te zien .quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Langer dan een maand dus.....................
Ach we weten inmiddels hoe het gaat aflopen..als ze eenmaal gesetteld zijn worden ze vreselijk irritant...gaan zich overal mee bemoeien en worden inhalig..dan krijgen weer het punt dat ze niet weten hoe snel ze er weer vanaf moeten komen..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef QuarterBack het volgende:
Dat is ook wel wenselijk anders heeft het geen effect. En het is ook wel leuk voor het programma. Het is nog lang tot aan de stemmingen en ik zie niet zo snel iemand vrijwillig vertrekken dus er moet iets gebeuren!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:59 schreef snetje het volgende:
Oh god ..dakloze wordt een tijdelijke inwoner...
Laat die zwervers lekker optyfen....Ze kiezen er zelf voor....Laat hij lekker Rienk zijn kontje vast aan houden in Groningen....quote:
Als het hem niet bevalt dondert hij zelf maar weer op, is er plek zat...quote:
Natuurlijk niet, dit wordt door zijn strot gedauwd....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ger schrikt er van , liever niet aan zijn gezicht te zien .
Dit komt niet van die kut af...........quote:
Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:06 schreef snetje het volgende:
Gerrit lekker gezellig bij Jessie in de boot ...heeft Andrea een nieuw kamergenootje...
Verrassing van de Feboquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie weet niet eens dat het langer dan een maand is, want dat vertelde ze er even niet bij
Lekker man. TV!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hopelijk is het een nog grotere daas dan die Robert.
Ze kan ook weigerenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit komt niet van die kut af...........
Dat "langer dan een maand anders kom ik niet" is al van een arrogantie die zijn weerga niet kentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hopelijk is het een nog grotere daas dan die Robert.
Die rot shelly ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
Jessie heeft advies nodig, hij heeft altijd problemen met sjellie.
dit keer had ze een te vies bord in de vaatwasser gezet
matrasje in het sanitair hokquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat heb jij te bieden? Wat een kutvraag.
Los het lekker zelf op rooie trut.
O dacht dat hij alleen een verhaaltje kwam vertellen, maar hij blijft een paar dagen .quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
En dat niet voor 1 nacht maar meerdere nachten
Je mag rustig rooie Kut zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat heb jij te bieden? Wat een kutvraag.
Los het lekker zelf op rooie trut.
WE is Febo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rooie verlult zich steeds..........Ze haalt steeds aan WE denken dat hij voor langere tijd blijft........Vooral dat WE......
Dit is dus een duidelijk teken dat de mensen die er nu in zitten een zware miscast zijn en te dom en te lui zijn om tv te maken.quote:
Langer zelfs!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij alleen een verhaaltje kwam vertellen, maar hij blijft een paar dagen .
Goh ze hebben gisteren net dat lockdown tentje afgebroken, had hij mooi kunnen slapen
Het blijft een terug kerend iets he die dakloze/zwerversquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe verrassend............Ben wel een keer klaar met die daklozen...........
Ja dat bedoelde ik dus stuk zeil en klaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij alleen een verhaaltje kwam vertellen, maar hij blijft een paar dagen .
Goh ze hebben gisteren net dat lockdown tentje afgebroken, had hij mooi kunnen slapen
Iedereen die ze spreekt kijkt als naar haar brandend water, verbluft over zoveel verplichtingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rooie verlult zich steeds..........Ze haalt steeds aan WE denken dat hij voor langere tijd blijft........Vooral dat WE......
Dat snapt zelfs mijn papegaai nog die hier op stok zit....quote:
Ja raar he.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Gister kwam hij nog even zijn verhaal vertellen vandaag, en nu blijft hij langer als een maand
Niets mis mee met moslims trouwens....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef QuarterBack het volgende:
Ikbal? een moslimnaam, een pracht gimmick
Of dat er juist niemand vrijwillig gaat de eerste tijd. En dit een manier is ze weer eens een moeilijk type in de maag te splitsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Misschien een opzetje van de Febo. Die weten misschien dat er een vrijwillige exit gaat komen, en die sorteren alvast voor met een dakloze die zodoende kan blijven.
niet met allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets mis mee met moslims trouwens....
Nee , met zwervers ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets mis mee met moslims trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |