Nou, Mani. Je bent een bijzondere user. Mijn waardering voor jou slaat steeds meer om in een soort.. adoratie. Ik kijk enorm op naar hoe jij tegenwoordig in het leven staat. Jij bent mijn held.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Daar verdient hij toch niets mee? Of Danny moet iets met hem hebben afgesproken over de opbrengsten van die kutbanners hier. Plus je moet wel een enorme nerd zijn als je het prettig vindt de teksten op een scherm te lezen. In boek- of e-reader vorm leest prettiger weg, zeker op de camping in Frankrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een bundeling is natuurlijk al hier te vinden, dus het is een kwestie van dit topic in het oog houden en openen als je ergens in de buurt bent van genoemde plaatsen: GIR / Rellende_Rotscholier's pareltjes
Dat zijn wel erg grote woorden!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder was het wel weer een grote bak terminale aids.
Ik maak af en toe graag een statement.quote:
Nou, zeg dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder was het wel weer een grote bak terminale aids.
Vooralsnog ben ik dat niet van plan. Mijn motivatie om de politiek te volgen is tot een nulpunt gedaald.quote:
Ik overweeg ook voor het eerst om niet te stemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik dat niet van plan. Mijn motivatie om de politiek te volgen is tot een nulpunt gedaald.
Dat zeg ik niet, ik ben geen verrader.quote:
Doe maar niet.quote:
Ik noteer PVDA.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik ben geen verrader.
Nee, daar heb ik nog nooit van m'n leven op gestemd.quote:
Mja, het antwoord kun je al raden natuurlijk, wat dat betreft is het niet heel spannendquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
Eurosport durft in ieder geval aan Jumbo-Visma te vragen of ze zichzelf niet eens achter de oren hebben gekrabt vanwege Primoz' progressie. Dat zouden ze bij de staatsomroep nooit durven
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog nooit van m'n leven op gestemd.
Dat is die scherpe kritische journalistieke toon die je als stagair bij EenVandaag leert. MarkGod.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
Eurosport durft in ieder geval aan Jumbo-Visma te vragen of ze zichzelf niet eens achter de oren hebben gekrabt vanwege Primoz' progressie. Dat zouden ze bij de staatsomroep nooit durven
Heb je de nieuwe Spinvis in samenwerking met Aafke Romeijn gehoord?quote:
Nee die heb ik niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Spinvis in samenwerking met Aafke Romeijn gehoord?
Ik heb niet geen spotify.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ameland, a song by Aafke Romeijn, Spinvis on Spotify
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:56 schreef Doevelaer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |