Gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel waterijsjes achter elkaar geven wel een lekker mondgevoel vindt ik.
quote:
Koekje bij de koffie en af en toe pakken vind ik wel relax maar standaard zo'n heel pak is meer voor dikkerdsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, rotzooi voor oude mensen.
zin in een bak bokkenpootjes nuquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ik
Wat nou weerquote:
Vind het om te jankenquote:
Hoezo nu hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Een bak is wel erg rigoureusquote:
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of bankenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.
liggen allemaal in een plastic bakquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten niet in een bak maar in een pak.
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of banken
Sowquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |