Nou doei hequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste serieuze antwoord krijg je dit, ik begin Prof te snappen.
Het zit wel diep bij jullie, echt cutequote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Maar wel elke dag dus en dat doet me goedquote:
Zat jij maar een keer diep gvdquote:
Excel sheet met mogelijke polemische pareerslagen erbij.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Prof is nu zorgvuldig zn volgende stap aan het uitdenken: wel reageren, niet reageren, haha echt lastig
Goed zoquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel elke dag dus en dat doet me goed
Maar vertel, hoe ging het? Details aub.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 6 maanden wen je wel aan de nieuwe situatie hoor
Nee hoor, je hoeft geen stappen te zetten als je geen richting kiestquote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excel sheet met mogelijke polemische pareerslagen erbij.
Waarom zou je willen dat hij diep in de penarie zou zittenquote:
Ik merk dat niet zo bij jullie hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na 6 maanden wen je wel aan de nieuwe situatie hoor
weet niet waar hij anders diep in kan zitten, heeft maar 7cm toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dar hij diep in de penarie zou zitten
Dit antwoord kan van alles betekenen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft geen stappen te zetten als je geen richting kiest
Denk eerder dat hij uiteindelijk zo'n enorme lus uit zn broek laat rollen hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet niet waar hij anders diep in kan zitten, heeft maar 7cm toch?
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snelquote:
Noem je haar nu speciaal?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snel
Heb jij het al opgegeven?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit antwoord kan van alles betekenen.
zal mijn camera gereed houden danquote:Op maandag 20 mei 2019 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij uiteindelijk zo'n enorme lus uit zn broek laat rollen hoor
Ik ben nog steeds zijn nr 1 hoorquote:
Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook omdat er geen vergelijkbare foksters zijn, en als je allebei maar blijft posten dan krijg je dat gevoel al snel
Party pooperquote:
Namenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat vergelijkbare foksters hoor.
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzoquote:
Heb geen bosjes voor mn huis, wel waterquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ik zie wat ik wil zien maatquote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook je ogen open doen en proberen te begrijpen wat ik bedoel
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je in de bosjes voor zijn huis ofzo
Ff Google Maps erbij pakken hoorquote:
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee voor die van jou, daar gaat het gebeuren toch?
Heerlijkquote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het wel, zosk slaapt met 1 kussen en de deur open, zou daar echt niet kunnen ontspannen
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschienquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou hij jou ook geen eigen kussen geven dan?
Waar moet ik in hemelsnaam hooi vandaan halenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een juten zak die ik mag vullen met hooi misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |