Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pics
Heb meestal iets met lage voorhoofden trouwens
Ik gun het je van hartequote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ook
Zal mijn best doen.quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
LichtzwaardenAllemaal gekke wezens en toestanden daar
Niet meer mangosap?quote:
Hoezo :squote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
Oh okéquote:
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detailquote:
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdjequote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
GoT is lekker geloofwaardig jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
Ja weet niet hoe dat wicht heet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdje
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, wat weet jij daar nou van
In die wereld is het best netjes neergezet, beetje zoals Lotr ook geloofwaardig is neergezet.quote:
Amarantha leeft wel op het randje van uitschakeling hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder haha
Oh laat samz maar zitten dan hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik niet Neanderthaler-achtig of zo, val op slim en snugger hoor.
Haha oke, we gaan het meemakenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha leeft wel op het randje van uitschakeling hoor haha
Watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |