Laatste vier zijn anderhalf uur halloquote:Op maandag 20 mei 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet alles in zes kutafleveringen proppen
75 minutenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatste vier zijn anderhalf uur hallo
Over troep gesproken manmanquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Nu kunnen we weer verder met echte topseries zoals The 100
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grotquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Haha ik snap 'm want dat is een kutseriequote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef HPLC het volgende:
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal dit afscheid bijzonder treurig vinden om de verkeerde redenen
Bijzonder vreemd als je het mij vraagtquote:Op maandag 20 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Ben gelukkig omdat ik nieuwe staafmixerset heb gekocht, waarom ben ik zo geworden
Heb gewoon een megavibrator daarvoor hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat jij waarschijnlijk je dildo er op zet en dan dat ding als een malle laat draaien in je grot
Ongetwijfeld vriendquote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet, moet het nog allemaal gaan beleven misschien vinden we strakjes een gaatje om het er samen over te hebben
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.quote:
Oh nee laat maar dan.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij haat Star Wars en metal en dan ga je nu zijn mening serieus nemen
Ken je samz alquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Rare shit..quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt van rare shit als star wars dus jij kan een poging wagen
Rihanna?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ene meisje met haar grote voorhoofd wil ik wel in mijn bed, heb sowieso iets met te hoge voorhoofden.
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel andersquote:
Dat is echt bijzonder fijnquote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt een pannenkoekenpan, dat is niet heel anders
Picsquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowquote:
En wat is voor jou dan wel genoegquote:Op maandag 20 mei 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk omdat er een paar lekkere wijven meespelen, dat is voor mij niet genoeg
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ookquote:
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pics
Heb meestal iets met lage voorhoofden trouwens
Ik gun het je van hartequote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn nieuwe staafmixer hopelijk ook
Zal mijn best doen.quote:
Moet kunnenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
LichtzwaardenAllemaal gekke wezens en toestanden daar
Niet meer mangosap?quote:
Hoezo :squote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
Oh okéquote:
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detailquote:
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdjequote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er zo dom uit een laag voorhoofd.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
GoT is lekker geloofwaardig jaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ambiance, goed acteerwerk en een geloofwaardig neergezet verhaal waar ik in gezogen wordt en dat op een lekker toneel met oog voor detail
Ja weet niet hoe dat wicht heet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kom nou met een voorbeeld picca van een in jouw ogen lekker voorhoofdje
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, wat weet jij daar nou van
In die wereld is het best netjes neergezet, beetje zoals Lotr ook geloofwaardig is neergezet.quote:
Amarantha leeft wel op het randje van uitschakeling hoor hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk ik gewoon, vrouwen worden sowieso ouder haha
Oh laat samz maar zitten dan hahaquote:Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik niet Neanderthaler-achtig of zo, val op slim en snugger hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |