Proost!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wie is er hier nog meer een alcoholist dan, behalve hosti?
Dronken seks beste seks?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vooral graag alcoholist met Hosti
Euh...quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen sex met Hostiquote:
Ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zou best wel eens aan de zuip willen met Hosti, als ik alle geruchten moet geloven.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vooral graag alcoholist met Hosti
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Zou best wel eens aan de zuip willen met Hosti, als ik alle geruchten moet geloven.
Kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het hem wel lukt, moet ik wel lelijker zijn
Van het praten en lachen jajaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachen
Mag ik dan bij jou crashen? Nimma is niet helemaal om de hoek.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachen
Ik lul je de oren van kop eik0lquote:
Vergeleken met hem ben je een hunk maar misschien is een frituur bezitten in Belgie wel een speciale statusquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het hem wel lukt, moet ik wel lelijker zijn
Ik gok dat waar jij woont dichter bij Nijmegen is dan Groningenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou crashen? Nimma is niet helemaal om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |