die fifa gozertjes dien t wel aardig tochquote:Op maandag 20 mei 2019 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je gamet wordt je ook niet rijk.
Volledige wajong is 75%, dus 1100 ongeveer. Daarna zou je op 50% zitten. Dus je krijgt dan wss wel volledige wajong (i.e. 80% of meer arbeidsongeschikt)quote:Op maandag 20 mei 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tussen 800 en 1100 zit nog een kleine verschil. Maar het gaat meer richting het laatste hoor, verder Google je maar.
Shroud verdient een miljoen per maand denk ikquote:Op maandag 20 mei 2019 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je gamet wordt je ook niet rijk.
Geen idee, denk niet dat veel mensen rijk worden met gamen. Meeste mensen worden arm met gamen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die fifa gozertjes dien t wel aardig toch
Dit weet ik allemaal niet hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shroud verdient een miljoen per maand denk ik
denk dat ik hem wel kan hebben op battlefieldquote:Op maandag 20 mei 2019 00:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shroud verdient een miljoen per maand denk ik
Haha, in verhouding worden er niet veel mensen rijk van gamen. Maar de mensen die er rijk van worden verdienen ook echt bakken met geldquote:
Ik geloof jequote:Op maandag 20 mei 2019 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat ik hem wel kan hebben op battlefield
Er worden ook weinig mensen rijk van een dikke ass hebben maar Kim Kardashian doet het wel aardig.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, in verhouding worden er niet veel mensen rijk van gamen. Maar de mensen die er rijk van worden verdienen ook echt bakken met geld
Dat is waarquote:Op maandag 20 mei 2019 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er worden ook weinig mensen rijk van een dikke ass hebben maar Kim Kardashian doet het wel aardig.
ik ook danquote:Op maandag 20 mei 2019 00:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, veel te laat ben al oud
12 tochquote:Op maandag 20 mei 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
PewdieGod pakt gewoon 5 miljoen per jaar man. GOD
"Forbes named PewDiePie as the highest-earning YouTuber with his annual income reaching $15 million in 2016."quote:Op maandag 20 mei 2019 07:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
PewdieGod pakt gewoon 5 miljoen per jaar man. GOD
Nog beter. Wat een baas.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
"Forbes named PewDiePie as the highest-earning YouTuber with his annual income reaching $15 million in 2016."
als eerste antwoord op "pewdiepie annual income"
Nee, dankzij je zwakke gestel.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:16 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb griep dankzij mn leidinggevende.
Blijf dan ook godverdomme thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |