Slecht gemaaktquote:Op zondag 19 mei 2019 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
Hij staat op de webshop hoor
[ afbeelding ]
Achja Andrea & Sjellie hebben zich weer een uurtje vermaakt zullen we maar zeggen.quote:
Waarom?quote:
nou, je ziet bv precies waar zijn hoofd erop geplakt is.quote:
Ik bedoel meer wat is de reden ervoorquote:Op zondag 19 mei 2019 21:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
nou, je ziet bv precies waar zijn hoofd erop geplakt is.
Ja maar ???? Waaromquote:
Ik vind het nogal watquote:
Ok En dan dit doen?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
Volgens mij is het idee erachter dat hij bij een bepaalt aantal kaarten een tattoo op zijn bil krijgt van trouble in paradise
Het is not done. Redelijk naarquote:Op zondag 19 mei 2019 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk dat maikel gaat flippen (hoop ik) lijkt me een met een kort lontje
Het is laag en ik snap het niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
vraag mij opzich ook wel af hoe andrea het zou vinden als zij nu zo op de webshop gezet word.
jupquote:Op zondag 19 mei 2019 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een bespottelijk idee. Wie heeft dat verzonnen? Andrea?
Shelly heeft ook een vinger erin. Ik dacht dat ze wel ok om ging met Maikelquote:
Een straatje leggen was een beter planquote:Op zondag 19 mei 2019 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hadden beter aan de lockdown mee kunnen doen. Ze vervelen zich.
Inderdaad, zou dat hoofd wel willen zien.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:43 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Shelly niet in de 500 komt dat misselijke nare kut wijf
Tsja als je niets anders kan bedenken.quote:
Ja en Mylene welquote:Op zondag 19 mei 2019 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, zou dat hoofd wel willen zien.
Ik hoop wel dat hij woest wordt. Het is in ieder geval niet om je voor te schamen, dat dan weer wel.quote:
Daar gaat niet omquote:Op zondag 19 mei 2019 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij woest wordt. Het is in ieder geval niet om je voor te schamen, dat dan weer wel.
Zou die willen.quote:
oke thanksquote:Op zondag 19 mei 2019 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Er zit een witte te broeden geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |