En dan gooit er een cartoonfiguur een piano of aambeeld naar beneden?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:04 schreef Harlekien het volgende:
En dan bedoel ik dat ik droom dat ik terug bij haar ben of zoals vannacht; dat ik zeg dat ik van haar hou.
Eerder dat daarna de droom eindigt en ik in een plas vol zweet wakker wordt. En dan de hele dag erover ga malen.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
En dan gooit er een cartoonfiguur een piano of aambeeld naar beneden?
Waarom ontliep je haar en wie maakte het uit?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:10 schreef Harlekien het volgende:
Het is ontstaan toen ik haar laatst op iemand z'n instagram verhaal zag en haar sinds de break-up weer zag. De break-up is al een hele poos geleden. Toch kwam toen ik haar zag op die foto weer alles naar boven. Ik ben met opzet bezig geweest om haar te ontlopen zodat ik niet meer geconfronteerd met haar word.
Nu zag ik haar dus weer en sindsdien droom ik over haar.
Echt vervelend.
We hebben het gezamenlijk uitgemaakt. Gewoon met ruzie. Normaliter kwamen we weer bij elkaar na zo'n grote ruzie en nadat we uit elkaar zijn gegaan. Ik heb alleen dit keer er voor gezorgd dat ik niet meer terug bij haar kwam door haar te ontlopen en niet in te gaan op haar appjes.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom ontliep je haar en wie maakte het uit?
Zou het kunnen dat je nog iets voor die ex voelt?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:17 schreef Harlekien het volgende:
Ik voel me ook verschrikkelijk tegenover mijn huidige partner. Ergens voelt het als haar voor de gek houden en bedriegen..
Ik denk dat ik altijd iets voor haar zal voelen maar we hebben al jaren bewezen dat we elkaar een slechter mens waren.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je nog iets voor die ex voelt?
Ah, ben je er zo een. Je denkt ik stop mijn gevoelens weg en thats it?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:10 schreef Harlekien het volgende:
Het is ontstaan toen ik haar laatst op iemand z'n instagram verhaal zag en haar sinds de break-up weer zag. De break-up is al een hele poos geleden. Toch kwam toen ik haar zag op die foto weer alles naar boven. Ik ben met opzet bezig geweest om haar te ontlopen zodat ik niet meer geconfronteerd met haar word.
Nu zag ik haar dus weer en sindsdien droom ik over haar.
Echt vervelend.
Ik vind het serieus lastig om nu naast mijn huidige vriendin te slapen in de angst dat ik mijn ex haar naam in mijn slaap uitspreek. Ik spreek namelijk ook wel eens in mijn slaap. Mijn vriendin merkt dat er iets is maar weet zeker dat als ik het vertel dat ik haar daarmee afstoot.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:22 schreef maily het volgende:
En dan maar hopen dat je de goede naam uitspreekt als je zegt dat je van haar houdt.
Hoe deal ik met ze?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo een. Je denkt ik stop mijn gevoelens weg en thats it?
Nee. Gevoelens komen altijd terug, so deal with them.
Pfoeh, miss niet handig om te zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het heel normaal. Ik droom dat ook heel vaak. En dan de kater als je wakker wordt. Vreselijk.
Je kan t beter willen bespreken, misschien verlicht je daarmee je hart?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik vind het serieus lastig om nu naast mijn huidige vriendin te slapen in de angst dat ik mijn ex haar naam in mijn slaap uitspreek. Ik spreek namelijk ook wel eens in mijn slaap. Mijn vriendin merkt dat er iets is maar weet zeker dat als ik het vertel dat ik haar daarmee afstoot.
Zo voelt mijn huidige relatie niet..quote:Op zondag 19 mei 2019 21:20 schreef Elpis het volgende:
Klinkt als het niet verwerkt hebben van je vorige relatie en gelijk in een rebound gestapt zijn.
Niks zeggen is ook een optie. Maar vandaag of morgen verraad je jezelf (in je slaap) en dan zijn de rapen gaar .....quote:Op zondag 19 mei 2019 21:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik vind het serieus lastig om nu naast mijn huidige vriendin te slapen in de angst dat ik mijn ex haar naam in mijn slaap uitspreek. Ik spreek namelijk ook wel eens in mijn slaap. Mijn vriendin merkt dat er iets is maar weet zeker dat als ik het vertel dat ik haar daarmee afstoot.
Ken je die UI van @longinus?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk. Wat voelde je toen je je ex zag?
Tsjah, een schrik moment. Onderbuikgevoel. Ik schrok er echt van.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk. Wat voelde je toen je je ex zag?
Misschien gaan de dromen wel weg en maak ik slapende honden wakkerquote:Op zondag 19 mei 2019 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Niks zeggen is ook een optie. Maar vandaag of morgen verraad je jezelf (in je slaap) en dan zijn de rapen gaar .....
En verder? Gemis, onrust, schuld iets?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:30 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Tsjah, een schrik moment. Onderbuikgevoel. Ik schrok er echt van.
Combi van die drie.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
En verder? Gemis, onrust, schuld iets?
Vertel mij wat. Ik moet me weerhouden om haar te bellen daarna. Het is vreselijk.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:26 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Pfoeh, miss niet handig om te zeggen.
Maar de eenzaamheid op zulke momenten... damn.
Hoelang is t uit?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:36 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Combi van die drie.
Kijk, ik zal altijd iets voelen voor mijn ex. Waarschijnlijk altijd van haar houden. Maar ze was te fucked up en het is gewoon beter dat het klaar is tussen ons.
Ergens mis ik haar wel, maar het is niet zo dat mijn huidige partner haar plek inneemt. Het ligt anders.
Het zal ongeloofwaardig klinken maar ik ben echt verliefd op mijn vriendin.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat is toch veels te snel na een moeilijke relatie... je hebt niets kunnen verwerken
Ja, ik geloof je. En ik zeg niet dat je nog van je ex houdt. Ik zeg je wel dat je de erge dingen met je ex nog niet verwerkt lijkt te hebben op basis van je paar posts.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het zal ongeloofwaardig klinken maar ik ben echt verliefd op mijn vriendin.
Het is allemaal snel en misschien moet ik nog wat dingen verwerken maar zou niet weten hoe. Ben heel slecht met gevoelens..
Ik zweer het je, als ik over 20 jaar nog wakker schrik door een wijf die grotendeels mijn leven geruïneerd heeft dan zou ik gek wordenquote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ter info: bij mij 20 jaar. En het gaat niet weg.
Fuck man, met zo'n instelling is het niet zo raar dat je er s' nachts nog wakker van wordt.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Omdat het zo is. Er zijn vrouwen die je de ervaring van je leven geven.quote:
Ja ik zou er idd gewoon met je huidige vriendin over praten. Wel lastig misschien, maar zoals je het hier gewoon uit legt denk ik dat je het wel duidelijk kan maken hoe het zit en hoe je je er bij voelt.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je. En ik zeg niet dat je nog van je ex houdt. Ik zeg je wel dat je de erge dingen met je ex nog niet verwerkt lijkt te hebben op basis van je paar posts.
Praat er gewoon met je vriendin over.
Ik het exact hetzelfde. Ook 20 jaar nu. Ik ben dus niet de enige. Sterkte man.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, zelfs seks, alles. En dan word je wakker. Ik denk dat dat nooit meer weg gaat.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:32 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ik het exact hetzelfde. Ook 20 jaar nu. Ik ben dus niet de enige. Sterkte man.
Kan aan mij liggen, en en bedoel het gewoon goed, maar wanneer ik mensen dit soort uitspraken hoor doen (zal altijd van haar blijven houden en mis haar) is het voor mij vrij duidelijk dat je nog niet over haar heen bent. De meeste mensen houden niet meer van hun exen zeg maar. Als je als vrienden uit elkaar gaat, of gewoon op een positieve note kan het best zijn dat je altijd om die persoon zal geven (zoals bij andere vrienden ed), maar bij houden van zitten er vaak nog wel onverwerkte gevoelens.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:36 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kijk, ik zal altijd iets voelen voor mijn ex. Waarschijnlijk altijd van haar houden. Maar ze was te fucked up en het is gewoon beter dat het klaar is tussen ons.
Ergens mis ik haar wel, maar het is niet zo dat mijn huidige partner haar plek inneemt. Het ligt anders.
Nee ik denk het ook niet inderdaad. Verlangen om soms te bellen of contact te willen maken is soms heel sterk, echt op het idiote af.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, zelfs seks, alles. En dan word je wakker. Ik denk dat dat nooit meer weg gaat.
Heb je wel een goed gesprek gehad?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:23 schreef Harlekien het volgende:
Heb het met mijn huidige vriendin besproken. Ze wil graag weten wat erachter zit en ik zou het zelf niet weten. Heb verteld dat ik haar gezien heb en dat ik het sindsdien heb. Ze is bang dat ik niet over haar heen ben en ze denkt dat het misschien beter is als ik dit eerst verwerk.
Precies wat ik niet wou dus..
Mwah, ze was redelijk begripvol maar ook zei ze dat ze zich er onzeker door voelde.quote:
Haar onzekerheid speelt op.. comfort her. 😊quote:Op maandag 20 mei 2019 19:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mwah, ze was redelijk begripvol maar ook zei ze dat ze zich er onzeker door voelde.
Ze wil niet dat ik op een dag wakker word en haar terug wil.. wat ik al weet dat nooit gaat gebeuren.
Ja precies, geef er even wat meer aandacht aan. Een mooie kaart kopen en er wat voor haar in schrijven is al een mooi gebaar bv. Vind ik altijd anyways.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Haar onzekerheid speelt op.. comfort her. 😊
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |