Azijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Tevens..over gras gesproken..
welk middel kan ik het milieuvriendelijkst gebruiken om mn tegels te ont-groenen?
Hogedrukreiniger.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
welk middel kan ik het milieuvriendelijkst gebruiken om mn tegels te ont-groenen?
Zoutzuurquote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Dank jequote:Op zondag 19 mei 2019 11:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk Jaarbeurs, Rai, Ahoy (lijkt me wat klein) of het MECC, of desnoods de Ijsselhallen.
En ik herken het ook hoor Whiskers! Ik voelde echt teleurstelling tijdens de juryvote, toen wat hoop omdat ze de volgorde van de punten bepaald hebben nadat ze die punten hadden (dus expres zo spannend mogelijk qua opbouw). Klopte ook, aan t eind kwam NL op.
Maar NL krijgt meestal niet zoveel punten van de Televote de laatste jaren, en nu dus wel
@:isabeau NL stond in de finale bij de bookies op tussen de 43 en 51% winstkans, dus het was wel teleurstellend toen de voting net begon.
Hoge druk met zo’n terrasreiniger.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Dit, werkt perfect.quote:
En warm was het ook nietquote:
Hogedruk is K voor de tegels.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, werkt perfect.
Azijn is kut voor je planten.
Is ook net wat je als milieuvriendelijk ziet. Zuren er op gooien die in de bodem komen. Of water en stroom.quote:
quote:
Deze gebruikenquote:Op zondag 19 mei 2019 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hogedruk is K voor de tegels.
Groenezeep en een borstel als het milieu vriendelijk moet.
En azijn vernevelen met een platenspuit maakt dat je niet heel veel nodig hebt. Zelfs mijn rozen overleven dat.
bij de lidl of aldi verkopen ze van die bezems met een soort staalborstelquote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Jij hebt duidelijk geen terras. Die borstels zijn enkel voor de voegen.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij de lidl of aldi verkopen ze van die bezems met een soort staalborstel
6 a 10 euro
het is ff schrobben, maar dan ben je er grotendeels van af
beter doe je dat als het zonnig wordt, dan droogt het goed uit
Ik heb er zo eentje van de Lidl gekocht. Werkt ook fijnquote:Op zondag 19 mei 2019 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze gebruiken
[ afbeelding ]
Werkt perfect
nee maar ik had hier ook een stukje lekker groen laten worden, tegels, ik vind mos wel mooiquote:Op zondag 19 mei 2019 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen terras. Die borstels zijn enkel voor de voegen.
Ik bij de Aldiquote:Op zondag 19 mei 2019 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje van de Lidl gekocht. Werkt ook fijn
quote:Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Cees Holtkamp is een vakman
Deze meneer is een groot kunstenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |