TLC blijkbaar wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor de overeenkomst tussen Arcade en SNA echt niet.
Top 50 Wereld/Globalquote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef Em31 het volgende:
Hoe heet die Spotify lijst precies waar hij vandaag eventueel hoog in kan komen te staan? Want volgens mij heb ik niet de goede.
Dezequote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef Em31 het volgende:
Hoe heet die Spotify lijst precies waar hij vandaag eventueel hoog in kan komen te staan? Want volgens mij heb ik niet de goede.
Ik heb dat toch echt niet gehoord hoor, Arcade welquote:
Oordeel zelfquote:Op maandag 20 mei 2019 12:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt niet gehoord hoor, Arcade wel
quote:
Thanksquote:Op maandag 20 mei 2019 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze
Your daily update of the most played tracks right now.
Super voor hem!quote:Op maandag 20 mei 2019 12:27 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)and-uitverkocht.html
niets natuurlijk. Die beker en een hoop aandacht, die 5 miljoen krijgt het land voor de organisatie voor volgend jaar.quote:
Je hebt gelijkquote:
Vooral de reactie van Matt was zo mooi! Moet eerlijk zeggen dat ik hem niet heel enthousiast vond tijdens de livestreams maar op het moment van de bekendmaking was het echt overduidelijk dat hij heel erg graag wilde dat we wonnen, hij ging half dood in zn stoeltje.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:37 schreef iBenny het volgende:
Vanochtend de reactie van Matt (en de rest in het perscentrum) op de winst gekeken. Best tof!
Dan is dat vast het punt dat iemand bij mij in de appgroep begon te mekkeren met 'WAAROM DOEN WE NOG MEE' Omdat het leuk isquote:Op maandag 20 mei 2019 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu de puntentelling terug te kijken (daarna eindelijk Matt, nog steeds niet gedaan), maar halverwege gaan we wel écht door een heel lange dry spell heen hoor, poe. Niet gek dat we de hoop al helemaal hadden opgegeven (tenminste, ik zowat wel).
Ik heb minimaal acht levens verspeeld toen....quote:Op maandag 20 mei 2019 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu de puntentelling terug te kijken (daarna eindelijk Matt, nog steeds niet gedaan), maar halverwege gaan we wel écht door een heel lange dry spell heen hoor, poe. Niet gek dat we de hoop al helemaal hadden opgegeven (tenminste, ik zowat wel).
Halverwege stond ik op het punt om mijn tas te pakken en naar huis te rijden, ik zag het echt niet meer goedkomen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Nou op dat punt werd ik juist weer rustiger omdat ik toch dacht dat het gedaan wasquote:Op maandag 20 mei 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb minimaal acht levens verspeeld toen....
Ik wilde geen seconde de moed opgevenquote:Op maandag 20 mei 2019 13:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou op dat punt werd ik juist weer rustiger omdat ik toch dacht dat het gedaan was
Ik ging pas weer echt echt sterven met de televoting.
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wilde geen seconde de moed opgeven
Ik was er aardig van overtuigd dat Italië meer televote punten dan ons zou krijgen. Toen zij inderdaad meer dan 200 kregen ging ik daarna echt helemaal dood tijdens het wachten op die van ons.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Halverwege stond ik op het punt om mijn tas te pakken en naar huis te rijden, ik zag het echt niet meer goedkomen.Top 5 leek er niet eens in te zitten want jury zouden we knallen en dan mochten we bij televoting wel wat lager eindigen om toch nog te winnen. Na jury was er amper marge. Geen enkel vezel in mn lijf had er nog vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |