Doe een voorspelling, doe een dansje.quote:
Vrijdag 10 mei
18.30 NEC-RKC Waalwijk
20.45 SC Cambuur-Almere City FC
Dinsdag 14 mei
18.30 RKC Waalwijk-NEC
20.45 Almere City FC-SC Cambuur
Zondag 19 mei
12.15 Go Ahead Eagles-FC Den Bosch
14.30 RKC/NEC-nr. 16 Eredivisie
16.45 TOP Oss-Sparta Rotterdam
20.00 Cambuur/Almere-nr. 17 Eredivisie
Woensdag 22 mei
18.30 nr. 16 Eredivisie-NEC/RKC
18.30 FC Den Bosch-Go Ahead Eagles
20.45 Sparta Rotterdam-TOP Oss
20.45 nr. 17 Eredivisie-Cambuur/Almere
Finales
Zaterdag 25 mei
18.30 Sparta/TOP Oss-nr. 17/Cambuur/Almere
20.45 FC Den Bosch/Go Ahead-nr. 16/RKC/NEC
Dinsdag 28 mei
18.30 nr. 17/Cambuur/Almere-Sparta/TOP Oss
20.45 nr. 16/RKC/NEC-FC Den Bosch/Go Ahead
Echt hoor. Saaie club. Jammer dat De Graafschap en Sparta niet kan volgens het schema (wellicht ga ik nu ontzettend af).quote:
De Graafschap en Sparta moeten dan de volgende ronde tegen elkaar dan.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hoor. Saaie club. Jammer dat De Graafschap en Sparta niet kan volgens het schema (wellicht ga ik nu ontzettend af).
Sparta is ook saai.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hoor. Saaie club. Jammer dat De Graafschap en Sparta niet kan volgens het schema (wellicht ga ik nu ontzettend af).
Vanmiddag geweest. Ongekend hard gelachen om tokkies.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Graafschap en Sparta moeten dan de volgende ronde tegen elkaar dan.
Dan maar GAE of Den Bosch door ipv RKC of Excelsior, vooral die eerste leeft wel en heeft een leuk stadion.
RKC gaat hun kunstgras eruit flikkeren komende zomer dankzij de Frenkie-miljoenen, dus dat spreekt al voor ze.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Maar goed, zoals ik al zei: zolang het maar gras is.
quote:Op zondag 19 mei 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TOP Oss in de Eredivisie moet je ook niet willen.
Die hebben een school achter het doel.
Die heeft een prachtige selectie met Sparta maar bakt er alsnog geen moer vanquote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom is alles met Henk Fraser aids. Laffe hond.
Henk Beton.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Sommigen wilden hem de hoofdtrainer van Feyenoord maken.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:
THIS. IS. NACOMPETITIEquote:Op zondag 19 mei 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Mous heeft al zo vaak in actie moeten komen. Zie momenteel niet echt hoe De Graafschap woensdag zou moeten degraderen.
Gae en de Graafschap hoop ik.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Vaak meer op de hand van de KKD-club, maar ik hoop dat De Graafschap uit deze sectie wel lijfsbehoud veiligstelt.
Ik heb alleen de wedstrijden van 16u45 en 20u00 kunnen zien, helaas. Begreep dat GAE veel pech had.quote:
Deze man is de enige reden dat we nog meedoen..quote:
Als hij zo blijft keepen, dan speelt hij volgend seizoen vanzelf wel Eredivisie.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop maar dat Lukkien een cheque bij zich heeft zodat hij Mous mee terug kan nemen naar het Emmense.
Ik hoop mee, maar vraag me enorm af wie die goal moet gaan maken en of SCC nog iets kan forceren als Schilder weer centraal achterin word gezet.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als hij zo blijft keepen, dan speelt hij volgend seizoen vanzelf wel Eredivisie.
Ik hoop dan wel dat er een Cambuurgoal gaat vallen in Doetinchem.
Belachelijk.twitter:SCCambuurLwd twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 09:55:47Tot onze grote teleurstelling geen Emmanuel Mbende morgenavond bij #GraCam. De verdediger heeft strafvermindering gekregen, maar blijft voor 1(+1) wedstrijd geschorst. https://t.co/rK9gc20Q82 reageer retweet
Twijfel bijna of dit is omdat de KNVB z'n scheids niet wil laten vallen, of omdat de heren iets zien dat voor mij onzichtbaar is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Belachelijk.twitter:SCCambuurLwd twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 09:55:47Tot onze grote teleurstelling geen Emmanuel Mbende morgenavond bij #GraCam. De verdediger heeft strafvermindering gekregen, maar blijft voor 1(+1) wedstrijd geschorst. https://t.co/rK9gc20Q82 reageer retweet
Ik denk dat eerste. Waarom zou je ook 1 wedstrijd geven voor 'naschoppen'?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:13 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Twijfel bijna of dit is omdat de KNVB z'n scheids niet wil laten vallen, of omdat de heren iets zien dat voor mij onzichtbaar is.
Welke zot gaat er ook natrappen op dat moment van de wedstrijd, sowieso zie ik eerder Steenvoorden zoiets doms doen dan Mbende.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste. Waarom zou je ook 1 wedstrijd geven voor 'naschoppen'?
Als er zoveel tientallen miljoenen verdampen, is betaald voetbal dan nog wel levensvatbaar. Driekwart van de Eerste Divisieclubs stevenen richting afgrond.quote:...............
Frits Schrouff stak sinds zijn overname in november 2015 al een kleine twintig miljoen euro in de club. Alleen over het seizoen 2017/18, waarin Roda uit de Eredivisie degradeerde, was de handelaar in oosterse producten 6,7 miljoen euro kwijt aan het aanvullen van alle tekorten........................
Ai.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:06 schreef Idisrom het volgende:
Roda JC in heel diepe shit.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ement-mogelijk-nabij
Welke clubs zitten nog meer in ernstige nood?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:06 schreef Idisrom het volgende:
Roda JC in heel diepe shit.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ement-mogelijk-nabij
[..]
Als er zoveel tientallen miljoenen verdampen, is betaald voetbal dan nog wel levensvatbaar. Driekwart van de Eerste Divisieclubs stevenen richting afgrond.
De accountantsvereniging sloeg hier gisteren alarm over af.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke clubs zitten nog meer in ernstige nood?
Waarschijnlijk geen club dit gaat omvallen. Twente leeft ook nog steeds. Je moet het wel echt bizar hard verneuken wil je omvallen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke clubs zitten nog meer in ernstige nood?
Zou mooi zijn als er eindelijk eens wat, bij voorkeur Brabantse, clubs omvallen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De accountantsvereniging sloeg hier gisteren alarm over af.
https://www.ad.nl/nederla(...)p-omvallen~ad2cac38/
Daarom ben ik ook wel voor een gelijke verdeling van de tv-gelden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De accountantsvereniging sloeg hier gisteren alarm over af.
https://www.ad.nl/nederla(...)p-omvallen~ad2cac38/
Edit: ik lees nu dat het om twee-derde van de KKD-clubs gaat.
RBC?quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er eindelijk eens wat, bij voorkeur Brabantse, clubs omvallen.
Ja maar bij Twente komt nog publiek, maar clubs als TOP Oss of Helmond Sport waar geen hond komt kunnen zo omvallen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen club dit gaat omvallen. Twente leeft ook nog steeds. Je moet het wel echt bizar hard verneuken wil je omvallen.
Wel mee eens hoor maar het is gewoon geen goed beleid meestal, dat ga je met wat meer geld ook krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel voor een gelijke verdeling van de tv-gelden.
Voor Ajax gaat die drie miljoen extra het verschil niet maken.
Nog steeds jammer dat Veendam om is gevallenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar bij Twente komt nog publiek, maar clubs als TOP Oss of Helmond Sport waar geen hond komt kunnen zo omvallen natuurlijk.
Helmond Sport? Of heb je warme gevoelens bij De Braak?quote:
Ja dat vind ik ook. De verhouding 1 op 4.8 is veel te scheef.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel voor een gelijke verdeling van de tv-gelden.
Voor Ajax gaat die drie miljoen extra het verschil niet maken.
Waarschijnlijk wel, maar dat zal je dan altijd wel houden. Hoe meer geld je binnen krijgt, hoe meer geld er weer in spelers gestoken moet worden en maken clubs alsnog schulden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor maar het is gewoon geen goed beleid meestal, dat ga je met wat meer geld ook krijgen.
Vur welleke club bende gai, Vur welleke club bende gai.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Helmond Sport? Of heb je warme gevoelens bij De Braak?
Maar daar kwam toch ook gewoon niemand meer? Blijkbaar ook niet voldoende steun gevonden om te blijven bestaan. Dan is het ook gewoon klaar ja, helaas niet op sportieve gronden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat Veendam om is gevallenEn in mindere mate Haarlem.
Die fietscombi voor PSV naar De Braak moet er ooit komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef Caland het volgende:
Vur welleke club bende gai, Vur welleke club bende gai.
ik ben vur helmond sport, ik ben vur helmond sport.
Vur welleke club bende gai, Vur welleke club bende gai,
Tuurlik vur helmond sport.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
Altijd leuk om clubs te zien degraderen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt de Fietsenstalling Derby?
Excelsor v RKC is ook ernstig kut.quote:
Kan niet anders dat het een SPEKTAKEL wordt in de tweede helftquote:
Ik zet het ook maar op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Altijd leuk om clubs te zien degraderen.
Die zal wel aan de toog hangen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:06 schreef Caland het volgende:
Zou @:tong80 achter het doel zitten vandaag?
Ik snap hemquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Dit gaat Excelsior natuurlijk niet meer goed maken (als ik het zeg gaat het dus wel gebeurne hahahahahaha xP).
Hij kwam laatst sympathiek over bij De Tafel Van Kees.quote:
Hij zal Larsson niet uit de basis spelen dus ik verwacht dat hij niet doorbreekt bij Feyenoord helaas.quote:
Wanneer breekt Larsson eigenlijk eens door?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zal Larsson niet uit de basis spelen dus ik verwacht dat hij niet doorbreekt bij Feyenoord helaas.
Maar gaan wel op natuurgras spelen!1!1111!!!1!11quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Rkc promoveren is natuurlijk ook kut.
Als er een echte rechtsbuiten op rechts komt te staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer breekt Larsson eigenlijk eens door?
Moniz wilde echt heel graag alvast een contract voor volgend seizoen. Jammer Ricardo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
Wel zin in de reactie van Moniz na afloop waarbij het absoluut niet aan Moniz zal hebben gelegen.
RKC moet niet promoveren nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Rkc promoveren is natuurlijk ook kut. Hup gae goden.
Nog liever kunstgras van Den Bosch dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar gaan wel op natuurgras spelen!1!1111!!!1!11
Jij bent geen fan van Moniz krijg ik het gevoel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
Wel zin in de reactie van Moniz na afloop waarbij het absoluut niet aan Moniz zal hebben gelegen.
Ach, met Den Bosch weet je ook niet wat je krijgt zolang Kakhi geen groen licht krijgt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog liever kunstgras van Den Bosch dan.
In ieder geval wat fans. Vermakelijke gekkiesquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, met Den Bosch weet je ook niet wat je krijgt zolang Kakhi geen groen licht krijgt.
Wel jammer dat Cambuur er vanavond uitgaat. Dat was genieten zondag met die pillenkoppen en incesthoofden achter het doel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In ieder geval wat fans. Vermakelijke gekkies
Zo dan!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel jammer dat Cambuur er vanavond uitgaat. Dat was genieten zondag met die pillenkoppen en incesthoofden achter het doel.
Ik was daar live bij (niet op Noord) Genot ja, tokkie galore daar altijd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel jammer dat Cambuur er vanavond uitgaat. Dat was genieten zondag met die pillenkoppen en incesthoofden achter het doel.
Toevallig dat je dit net meldt nadat ik je mention.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me al geruime tijd af waarom ik nooit meldingen krijg wanneer types als @:ggmm me mentionen op twitter
Blijkt dat ik mentions uit heb staan wanneer ik iemand niet volg
Ja ik lees wel eens de reacties van de tweets van Stijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig dat je dit net meldt nadat ik je mention.
Ben je daadwerkelijk fan of niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was daar live bij (niet op Noord) Genot ja, tokkie galore daar altijd.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik lees wel eens de reacties van de tweets van Stijn
Daarna ben ik maar eens op onderzoek uit gegaan
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die zijn jaren als dertiger slijt met snuiven en zuipen. #woest
Wow, gelijk zo mad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sow.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je eens volwassen wordt. (of gewoon doet waar je zin in hebt, daar kan ik ook prima mee levenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Caland het volgende:
Overigens deed ik dat ook als twintiger dus ik snap niet zo waar je op doelt.
Ik zou daar niet rouwig om zijn, maar haten doe ik ze ook weer niet. De enige Excelsior-fan die ik ken zit op Twitter en kan niet goed tegen kritiek op Excelsior (LOL).quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:29 schreef GGMM het volgende:
@:el-stinho hoop jij ook zo dat Excelsior degradeert?
Heerlijke pot ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoooooquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je een abo nemen!quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik druk steeds op die walgelijke esso reclame
@:danny
Dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha manman dit niveau
En ik dacht dat Willem II slecht was.
Dat is verboden, dus dat mag niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betalen voor Fok
Gewoon adblocker maat
TR geplaatstquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betalen voor Fok
Gewoon adblocker maat
Hahahhaaquote:
Gewoon beide kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
Ik ben weer eens de verkeerde wedstrijd aan het kijken.
Ik heb alleen FOX1 dus ik kan helaas alleen de kutwedstrijd zien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
Ik ben weer eens de verkeerde wedstrijd aan het kijken.
Huh?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen FOX1 dus ik kan helaas alleen de kutwedstrijd zien.
Woedend ben ik.
De andere wedstrijd is gratis op het open kanaal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woedend ben ik.
Maar exc-rkc is op het open net.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woedend ben ik.
Oh echt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
De andere wedstrijd is gratis op het open kanaal.
Heb je geen open kanaalquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woedend ben ik.
Ik was het bestaan van dat kanaal helemaal vergeten joh.quote:
Die vraagt alleen nog steeds wel een klein bedrag er voorquote:
Verdwijnt binnenkort bij KPN.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het bestaan van dat kanaal helemaal vergeten joh.
Het open kanaal van FOX is net mijn anus. Leuk dat hij er is, maar ik kijk er eigenlijk nooit naar!(lol)
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vraagt alleen nog steeds wel een klein bedrag er voor
Dat schakelprogramma is nog best wel geinig. Komt daar ook op toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het bestaan van dat kanaal helemaal vergeten joh.
Het open kanaal van FOX is net mijn anus. Leuk dat hij er is, maar ik kijk er eigenlijk nooit naar!(lol)
Dat schakelkanaal op vrijdagavond met Hansie is puur genot.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat schakelprogramma is nog best wel geinig. Komt daar ook op toch?
Even anderhalf uur alleen maar goals.
Gewoon doen waar je zin in hebt!!!quote:
Alleen als de keeper een helm draagt.quote:
Ik hoop voor Caland dat Den Bosch-Eagles een doelpuntrijke wedstrijd is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Coco. het volgende:
Caland mist nu rellen.
Want hij wil niet schakelen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
Excelsior bereikt alleen wat met provocaties en overtredingen, hahaha.
Het balletje rolt.quote:
Enkel proleten gaan met het OVquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe ga jij volgende week om met de OV staking?
Het lulletje lampenkatoen.quote:
Denk dat ik oversla. Dinsdag zou ik om 08:45 moeten beginnen hahahahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe ga jij volgende week om met de OV staking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |