Bedankt maatquote:Op zondag 19 mei 2019 11:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ha onlo, nog gefeliciteerd met je 10 jaar stoppen met roken.
Feest.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat
Zo even naar de gym om het te vieren.
O.a., 4 wedstrijden;quote:
Datzelfde gevoel had ik ook toen Feyenoord kampioen werd. Jaar na jaar stelt het geen reet voor, en na het eerste kampioenschap in 18 jaar moesten we dat clubje ineens serieus nemen.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel grappig dat we nu dat songfestival ineens serieus moeten nemen. Jaar na jaar stelt het geen reet voor, winnen de meest idiote acts, maar nu is het ineens 'muziek' dat wint volgens de 'Nederlander'
vifeyenoordverderdanpsv.jpgquote:Op zondag 19 mei 2019 12:31 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had ik ook toen Feyenoord kampioen werd. Jaar na jaar stelt het geen reet voor, en na het eerste kampioenschap in 18 jaar moesten we dat clubje ineens serieus nemen.
Het is wat meidquote:Op zondag 19 mei 2019 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel grappig dat we nu dat songfestival ineens serieus moeten nemen. Jaar na jaar stelt het geen reet voor, winnen de meest idiote acts, maar nu is het ineens 'muziek' dat wint volgens de 'Nederlander'
het was altijd corrupt dit dat maar dit jaar nietquote:Op zondag 19 mei 2019 12:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja preciesquote:Op zondag 19 mei 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was altijd corrupt dit dat maar dit jaar niet
Geef even door als dat lukt, dan weet ik dat vanavond niet op Discord moet komen.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:58 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga VD Meyde proberen te fixen voor op Discord vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |