nog
dag(en)
uur
minuten
seconden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 23 mei 2019 @ 16:46:24 #151
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187048955
registreer om deze reclame te verbergen
Doe maar een petitie voor Vinchenzo als er toch al een petitie moet komen.
Koel en donker bewaren
pi_187049061
Jaa, want een dj sturen die dan moet doen alsof hij draait is echt een leuk idee!

Ik hoop dat Nederland een rapper stuurt ofzo, Maarja die kans acht ik vrij klein helaas.
Waarom ook niet!
pi_187049570
Ladies of Soul
pi_187049586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:30 schreef Eightyone het volgende:
Fabiola Volkers wil heel erg graag.

Of de kijker ook graag naar een zingende/twerkende Fabiola Volkers wil kijken, is weer een ander verhaal.

https://www.shownieuws.nl(...)YdUZy6hYuptrvN6y-la8
Nog nooit van gehoord
pi_187049610
Lenny Kuhr heeft zich aangeboden :P
Somebody that I used to know
pi_187049771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 16:52 schreef PinkLow het volgende:
Jaa, want een dj sturen die dan moet doen alsof hij draait is echt een leuk idee!

Ik hoop dat Nederland een rapper stuurt ofzo, Maarja die kans acht ik vrij klein helaas.
Een DJ kan natuurlijk wel een vette track produceren dat dan door iemand wordt gezongen. _O_
pi_187049862
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:25 schreef Unites het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord
Is zo'n reality-tv-figuur. Heeft zowel Holland's Next Top Model alsTemptation Island al geprobeerd.
pi_187050287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:26 schreef Postbus100 het volgende:
Lenny Kuhr heeft zich aangeboden :P
Dat zou ik eigenlijk wel cool vinden. 51 jaar na dato.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 18:25:31 #159
163650 crew  Greys
Nee.
pi_187050321
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat zou ik eigenlijk wel cool vinden. 51 jaar na dato.
Ik ook.
Alleen maakt ze tegenwoordig wel enórm zweverige liedjes. :@
Koutist in opleiding.
pi_187050431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook.
Dat past op zich wel bij Nederland. En in tegenstelling tot Getty Kaspers geeft ze niet continu de indruk net een fles sherry achterover te hebben geslagen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187050966
Ik vond van wat ik bij Pauw zag Lenny een stuk sympathieker dan Getty :@ nog best een mooie vrouw overigens! (Lenny)
pi_187051039
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vond van wat ik bij Pauw zag Lenny een stuk sympathieker dan Getty :@ nog best een mooie vrouw overigens! (Lenny)
Nou ik ook.
Getty zat teveel over haarzelf te praten...langdradig was ze.
pi_187051080
quote:
Ja vreselijk, ergerde me dood :@
pi_187051101
quote:
Die Getty Kaspers is een mensch. Ze heeft het leven geleefd. Lenny lijkt me wat braver.
pi_187051129
Bij Getty speelt misschien ook mee dat NL niet helemaal haar moedertaal is
pi_187051156
quote:

[..]

Ik ook.
Altijd beter dan Lil of FamkeLouise
pi_187051208
Of zijn het meer van die Telemovéis achtige nummers?
pi_187051344
quote:

[..]

Ik ook.
Zo ja, ik heb even wat beluisterd, maar die liedjes gaan echt nergens heen. Of eigenlijk overal heen.
pi_187054438
Het zou me ook niks verbazen als we een terugkerende artiest krijgen eigenlijk, Glennis of Og3ne :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187054583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:08 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij Getty speelt misschien ook mee dat NL niet helemaal haar moedertaal is
En ook dat ze vanaf nu niet meer de laatste winnaar van Nederland is. Ze koketteerde altijd wel met “ik kom maar niet van dat label af”, maar nu het zover is, is toch ook wel echt afgelopen met de aandacht voor haar.
pi_187054635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als we een terugkerende artiest krijgen eigenlijk, Glennis of Og3ne :')
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_187054668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Glennis dacht ik ook al ja
pi_187054741
Als Glennis Krijs meedoet sla ik een jaartje over :W
pi_187054757
Net zoals zo ongeveer elke stad nu ineens het Festival in huis wil halen, roeptoetert ook half Nederland dat ooit wel eens een liedje heeft gezongen dat ze wel willen meedoen volgend jaar. Dat neigt dan wel weer erg naar de jaren dat B en C artiesten dachten dat ze via het Songfestival wel carrière konden maken. Daar gaan we toch niet meer naar terug, mag ik hopen.
Ik ga ervanuit dat AvroTros al die wannabees links laat liggen en alleen voor het echte talent gaat, en daarbij het lied als selectiemiddel gebruiken.
Artiesten die al eens ooit hebben meegedaan, mogen hopen op een plekje ergens in een van pauze momenten, maar laten we vooral jong en vernieuwend blijven. Dat is me met Duncan heel goed bevallen.
pi_187055161
Ik hoop net als dit jaar dat de focus ligt op een goed lied. Laat ze zoeken naar talentvolle jonge artiesten. Hierbij zou de AVROTROS hulp kunnen vragen aan bijv. een Ilse, Waylon, Anouk, 3FM etc. Jonge artiesten die op het punt staan door te breken willen zichzelf zo goed mogelijk op de kaart zetten. Die zullen dan ook niet met een slap lied aankomen. Je wil als beginnende artiest dat je eerste single een groot succes wordt lijkt me(en na Arcade ligt de lat hoog, ik hoop dat talenten zich uitgedaagd voelen). Goed ook voor het imago van het ESF in NL. Het is dan veel meer een springplank voor jong talent en het maakt het wat cooler. Dus wat mij betreft sturen we ook volgend jaar en de jaren erna, geen grote namen. Ik zou het ook geen slimme keuze vinden, want ik denk dat veel jonge artiesten juist nu bereid zijn om NL te vertegenwoordigen. Als je ziet wat het Duncan tot nu toe opbrengt (NL tour en Europese tour, een hit), wie wil dat niet? Door volgend jaar een A-artiest te sturen, ontmoedig je ze juist (jammer, toch weer een bekende naam, laat ook maar). Niet met een jaar uitstellen dus, ook voor volgend jaar fris talent sturen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')