Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:30 schreef Eightyone het volgende:
Fabiola Volkers wil heel erg graag.
Of de kijker ook graag naar een zingende/twerkende Fabiola Volkers wil kijken, is weer een ander verhaal.
https://www.shownieuws.nl(...)YdUZy6hYuptrvN6y-la8
Een DJ kan natuurlijk wel een vette track produceren dat dan door iemand wordt gezongen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:52 schreef PinkLow het volgende:
Jaa, want een dj sturen die dan moet doen alsof hij draait is echt een leuk idee!
Ik hoop dat Nederland een rapper stuurt ofzo, Maarja die kans acht ik vrij klein helaas.
Is zo'n reality-tv-figuur. Heeft zowel Holland's Next Top Model alsTemptation Island al geprobeerd.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel cool vinden. 51 jaar na dato.
Dat past op zich wel bij Nederland. En in tegenstelling tot Getty Kaspers geeft ze niet continu de indruk net een fles sherry achterover te hebben geslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen maakt ze tegenwoordig wel enórm zweverige liedjes.
Nou ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vond van wat ik bij Pauw zag Lenny een stuk sympathieker dan Gettynog best een mooie vrouw overigens! (Lenny)
Ja vreselijk, ergerde me doodquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik vond van wat ik bij Pauw zag Lenny een stuk sympathieker dan Gettynog best een mooie vrouw overigens! (Lenny)
Die Getty Kaspers is een mensch. Ze heeft het leven geleefd. Lenny lijkt me wat braver.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:00 schreef roos94 het volgende:
Altijd beter dan Lil of FamkeLouisequote:Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo ja, ik heb even wat beluisterd, maar die liedjes gaan echt nergens heen. Of eigenlijk overal heen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
En ook dat ze vanaf nu niet meer de laatste winnaar van Nederland is. Ze koketteerde altijd wel met “ik kom maar niet van dat label af”, maar nu het zover is, is toch ook wel echt afgelopen met de aandacht voor haar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:08 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij Getty speelt misschien ook mee dat NL niet helemaal haar moedertaal is
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als we een terugkerende artiest krijgen eigenlijk, Glennis of Og3ne
Glennis dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als we een terugkerende artiest krijgen eigenlijk, Glennis of Og3ne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |