- en - is + toch🤣quote:Op zondag 19 mei 2019 01:31 schreef marcodej het volgende:
Dus zowel de vakjury als publiek niet gewonnen...
quote:
Bent u blij?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:28 schreef blackswangreen het volgende:
Noorwegen zal zich nu wel dik genaaid voelen omdat het beeld op zwart ging tijdens hun juryfinale.
Plies plies plies laat Ilse blijven in het teamquote:Op zondag 19 mei 2019 01:35 schreef Henno het volgende:
Hoe Ilse deLange daar in de green room zat toen de belabberde televote punten voor Zweden bekend werdenLaat haar voortaan maar gewoon de artiest uitkiezen.
Ja mee eens.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Plies plies plies laat Ilse blijven in het team
Mooi moment. Ik gun het haar ook, nadat ze in 2014 verloren van Conchita.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:35 schreef Henno het volgende:
Hoe Ilse deLange daar in de green room zat toen de belabberde televote punten voor Zweden bekend werdenLaat haar voortaan maar gewoon de artiest uitkiezen.
Genoeg tenalady's in huis?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:36 schreef GeorgeM het volgende:
Ik loop helemaal leeg![]()
Moet eigenlijk slapen maar ik wil niet![]()
Nu krijg ik honger en ik heb al tanden gepoetst
WOEHOEEEEEEEE JIHAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:34 schreef Studiotje het volgende:
Ik ga het moment van winnen vaak terugkijken
twitter:SalSobralMusic twitterde op zondag 19-05-2019 om 01:10:49@Eurovision @dunclaurence Congratulations @dunclaurence #EUROVISION2019 reageer retweet
Wist ik al. Toen we na Italië nog bovenaan stonden wist ik dat we hadden gewonnen. Zweden deed het veel minder qua streams etc.quote:
Limburg is een van de rijkste provincies van Nederland. In 2014 een eigen vermogen van 1,4 miljard. Kan wel een feestje vanaf.quote:
Tig pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |