Is vaker gebeurt. Lijkt me geen probleem. Vaak genoeg dat er concerten in Ziggo en AFAS zijn, naast een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, vanwege het voetbal (zowel de competitie als de voorbereidingen voor de EK Wedstrijden in de JC Arena) zullen, zelfs als je de ziggy 2 weken leeg kunt boeken, het een logistieke nachtmerrie worden.
Elke venue moet minimaal 6 weken beschikbaar zijn, dus die twee weken waar je het over hebt wordt het sowieso niet ben ik bang.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet alleen dat, vanwege het voetbal (zowel de competitie als de voorbereidingen voor de EK Wedstrijden in de JC Arena) zullen, zelfs als je de ziggy 2 weken leeg kunt boeken, het een logistieke nachtmerrie worden.
Dat klopt. Maar was om aan te geven dat qua mensenstroom handelen geen probleem zou moeten zijn. Zijn ook genoeg hotels, ed. in de buurtquote:Op zondag 19 mei 2019 12:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over individuele concerten, niet over een evenement dat 2 weken duurt
Ahoy heeft de agenda al leeg gemaakt,quote:Op zondag 19 mei 2019 12:03 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Elke venue moet minimaal 6 weken beschikbaar zijn, dus die twee weken waar je het over hebt wordt het sowieso niet ben ik bang.
Waarom doen Amsterdam en Rotterdam het anders niet samen?quote:Op zondag 19 mei 2019 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar was om aan te geven dat qua mensenstroom handelen geen probleem zou moeten zijn. Zijn ook genoeg hotels, ed. in de buurt
Te slecht geluidquote:Op zondag 19 mei 2019 13:20 schreef Moira. het volgende:
Ik vermoed de Amsterdam ArenA puur om de capaciteit.
Genoeg ruimte om er een super podium op te bouwen en genoeg ruimte voor tienduizenden mensen over te houden. Verder de toeristische trekpleister voor iedereen die vanuit Europa naar het ESF komt.
gewoon in r’dam dus.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom doen Amsterdam en Rotterdam het anders niet samen?
In Ahoy het concert en een zooi van die side evenementen in Amsterdam.
Met de metro en trein ben je in 50 minuten van Amsterdam CS naar Ahoy.
Deel je gelijk wat kosten en noem je het thema all together ofzo
Ik hoor die Amsterdammers alweer klagen, koningsdag, huldiging Ajax, formule 1, festivals.. En ze hebben al zoveel toeristen enzo, aldus de gemiddelde amsterdammer.
Oh daar heb ik geen weet van. Heeft dat te maken met de akoestiek waar je niks aan kunt fixen?quote:
Mjq aviv had maar ruimte voor 7000 man dus arena is wellicht wat groot dan. Dan kan ziggo dome weer wel alleen te weinig zalen mssquote:Op zondag 19 mei 2019 13:20 schreef Moira. het volgende:
Ik vermoed de Amsterdam ArenA puur om de capaciteit.
Genoeg ruimte om er een super podium op te bouwen en genoeg ruimte voor tienduizenden mensen over te houden. Verder de toeristische trekpleister voor iedereen die vanuit Europa naar het ESF komt.
Oh echt maar zo weinig?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mjq aviv had maar ruimte voor 7000 man dus arena is wellicht wat groot dan. Dan kan ziggo dome weer wel alleen te weinig zalen mss
Is dat niet veels te klein?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:28 schreef Paul het volgende:
Zal wel Ziggo Dome worden MITS die zolange tijd beschikbaar is
Ik zou Rotterdam leuker vinden. Ahoy is ook beter bereikbaar vanuit de rest van Europa.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen weet van. Heeft dat te maken met de akoestiek waar je niks aan kunt fixen?
Anders denk ik Ahoy, hoewel ik Amsterdam leuker zou vinden maar dan zou Ahoy geschikter zijn denk ik.
Hoezo eigenlijk? Schiphol is toch het centrale binnenkomst-punt van de meeste Europese ESF-volgers?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou Rotterdam leuker vinden. Ahoy is ook beter bereikbaar vanuit de rest van Europa.
+treinstation op loopafstandquote:Op zondag 19 mei 2019 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Schiphol is toch het centrale binnenkomst-punt van de meeste Europese ESF-volgers?
Met de trein een uur van Brussel, 2,5 uur van Parijs, 2 uur van Düsseldorf. Daarnaast eigen vliegveld en sowieso betere bereikbaarheid want logistiek knooppunt.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Schiphol is toch het centrale binnenkomst-punt van de meeste Europese ESF-volgers?
Schiphol heeft wel meer directe vluchten vanuit heel Europa waar Rotterdam-TheHague er maar een paar heeft. Ik denk niet dat je iedereen uit Brussel, Parijs en Düsseldorf moet verwachten. En met de boot zullen ze ook niet komen.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met de trein een uur van Brussel, 2,5 uur van Parijs, 2 uur van Düsseldorf. Daarnaast eigen vliegveld en sowieso betere bereikbaarheid want logistiek knooppunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |