Emily Ratajkowskiquote:Op zondag 19 mei 2019 01:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en emrata zegt me helemaal niets
Over een half uurtje staat hier Zweeds met Angolees vermengdquote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Emily Ratajkowski
@:emrata
Die lekkere van Blurred Lines hare geleden die clip met drie tietenwijven van ik geloof Robin Thicke
Ah zijquote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Emily Ratajkowski
@:emrata
Die lekkere van Blurred Lines hare geleden die clip met drie tietenwijven van ik geloof Robin Thicke
Heb vingersquote:
Die moeten ze verbieden op tvquote:Op zondag 19 mei 2019 01:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met Paul de Leeuw daar hadden we m ook gepakt
Emma is gewoon wacko afquote:Op zondag 19 mei 2019 01:24 schreef Myrr het volgende:
Maar nu dus heel awkward insta heeft ze. Alleen dr lichaam en verder niets. Emma heeft nog iets tofs in dr karakter.
Oh please no. Gewoon wat jongere mensenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij het mag presenteren volgend jaar
Of Albert Verlinde haha
Ik typ jaren. En telefoon maakt er hare van.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een half uurtje staat hier Zweeds met Angolees vermengd
Was Jantje Smit nu aan het janken?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij het mag presenteren volgend jaar
Of Albert Verlinde haha
Wel leuk lichaam hoor. Je bent wel echt een kanjer qua uiterlijk als alleen maar je navel wat minder is.quote:
Die zit daar al 20 jaar voor joker commentaar te doen dus zeker wel, die had even een momentje voor zichzelf nodigquote:
That word moeilijk searchen here in The Neederlands.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon wat lekkers en iemand die in ieder geval fatsoenlijk engels kan
Doe dan Louis van Gaal maar, die maakt er wel een lekker showtje van hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 01:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
That word moeilijk searchen here in The Neederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |