Hahahah het gaat nog gebeuren ookquote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef Myrr het volgende:
Dus loving you is a losing game.
Klinkt herkenbaar ahahaha. Mn ex en zijn vriendin en haar kind worden mn nieuwe buren trouwens.
Helemaal niet awkward.
Is gewoon mooi nummerquote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef Myrr het volgende:
Dus loving you is a losing game.
Klinkt herkenbaar ahahaha. Mn ex en zijn vriendin en haar kind worden mn nieuwe buren trouwens.
Helemaal niet awkward.
Ja. Je kunt beter gewoon sosa doen en wijn drinken zonder esf. Dan sosa doen en wijn drinken met esf.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gevalletje drugs maar meer goed dan kut voor je is.
Hij groeit vast wel naar haar toe ja hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon mooi nummer
Ah leuk, wat een gezelligheid. Misschien kan je weer wat naar elkaar toegroeien
Ik volg haar niet en emrata zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 19 mei 2019 01:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een aandachthoertje. Maar volg je emrata ook. Echt zonde hoe die zich neerzet.
Ach helaas hadden we die nodig blijkbaarquote:Op zondag 19 mei 2019 01:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aandachtshoer en zo'n halve jongen ook
Je penis wint het dan toch hequote:Op zondag 19 mei 2019 01:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik snap dat best, het blijft toch een mooie verschijning
En dit is dan nog stilstaand beeldquote:Op zondag 19 mei 2019 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh nee hekel aan dit soort hamsters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |