Dat werkt ook, hier in Zweden doen ze geen whatsapp though, heb je Kik of Discord, of snapchat ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja of we doen het via dm buiten fok om want ik ben echt serieus en ik vertrouw via FOK dan niet op serieus een doos sneks krijgen (kopen) als je er zo weinig bent.
Oh. Insta? Zit nooit op snap of die andere si ben die je noemt.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat werkt ook, hier in Zweden doen ze geen whatsapp though, heb je Kik of Discord, of snapchat ofzo?
Daar staat mijn naam opquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Insta? Zit nooit op snap of die andere si ben die je noemt.
Hier gebruik ik het voor bier drinken, maar dat verhaal vertel ik je een andere keer welquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Myrr het volgende:
Kik is voor seks tochdat doen die webcammeisjes ahaaha
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daar staat mijn naam opmaar ja dat of snapchat kan wel
Nouja stuur je insta in een DM dan en dan zal ik even gluren, lijk je eng hoor je niets meer van me gr grquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.
Nou tot snel dan kuskusquote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nouja stuur je insta in een DM dan en dan zal ik even gluren, lijk je eng hoor je niets meer van me gr gr
Instaquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.
Ja? Oke ik ook dan maar alleen omdat dit slecht is en je elke paar minuten nieuwe nodig hebt. Kan beter pep gaan pakken voor iets can effect.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:02 schreef Solotovski het volgende:
Jaaaa Duncan omg jaaa daar neem ik een nak op
Oeh heb k ook nog jaqqquote:Op zondag 19 mei 2019 01:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja? Oke ik ook dan maar alleen omdat dit slecht is en je elke paar minuten nieuwe nodig hebt. Kan beter pep gaan pakken voor iets can effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |