Ikea moet helemaal niets Myrrquote:Op zondag 19 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Dit is zo kaulo lekker he. Ikea moet dat echt verkopen.
quote:
Als je niet een of andere creep bent kan ik zeer zeker een paar zakken / een doosje meenemen mits je voor de chips dokt. Kom toch met de auto. Zal wss bij de kust rondhangen maar dat kunnen we wel oplossen op de een of andere manier.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Dit is zo kaulo lekker he. Ikea moet dat echt verkopen.
Dat is ze dus welquote:Op zondag 19 mei 2019 00:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Als je niet een of andere creep bent kan ik zeer zeker een paar zakken / een doosje meenemen mits je voor de chips dokt. Kom toch met de auto. Zal wss bij de kust rondhangen maar dat kunnen we wel oplossen op de een of andere manier.
Nou ben gewoon een mens en ik vind het even kut om jou te ontmoeten als jij mij maar ik ben ook wel sociaal genoeg dat als ik je gezellig vind en toch al naar de kust ga we ook wel kunnen haringhappen. Ben eerder bang dat jij een creep bent dan ik.ahahaha.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Als je niet een of andere creep bent kan ik zeer zeker een paar zakken / een doosje meenemen mits je voor de chips dokt. Kom toch met de auto. Zal wss bij de kust rondhangen maar dat kunnen we wel oplossen op de een of andere manier.
Neem nog wat coke.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben gewoon een mens en ik vind het even kut om jou te ontmoeten als jij mij maar ik ben ook wel sociaal genoeg dat als ik je gezellig vind en toch al naar de kust ga we ook wel kunnen haringhappen. Ben eerder bang dat jij een creep bent dan ik.ahahaha.
Meid pls stop je wanhoops vibo zo diep in je strot dat je pas ma volledig ontslag van de psychiatrische intensieve zorg kan terugkeren grapje het is nog saaier zonder jou maar hou je bek love youquote:
Die van mij is echt slecht. Heb al drie keer gedacht van zal ik het aan de buren geven die hebben een feestje.quote:
Ligt er een beetje aan, het oudste topic in mijn actieve topics is dit: KLB / waarom moet sperma zoo stinken?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben gewoon een mens en ik vind het even kut om jou te ontmoeten als jij mij maar ik ben ook wel sociaal genoeg dat als ik je gezellig vind en toch al naar de kust ga we ook wel kunnen haringhappen. Ben eerder bang dat jij een creep bent dan ik.ahahaha.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Fashquote:Op zondag 19 mei 2019 00:19 schreef Myrr het volgende:
Ik ben soms een beetje awkward maar verder gewoon normale fash meid die dagelijks onder de mensen komt en gezin heeft enzo. Veel normaler dan de meeste mensen in deze sc iig dat is zeker.
Niet op je link geklikt maar wwet wel dat ze in Zweden vooruit lopen qua mode. Bedoelde gewoon dat ik niet zo'n hobbezakken mens met plaatjes op zn shirt ben. No offence als jullie dat wel zijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, het oudste topic in mijn actieve topics is dit: KLB / waarom moet sperma zoo stinken?
Nee maar srsly ben ik een "normale" gozer, vriendin, baan, alles. M'n vriendin is wel wss mee in NL trouwens, en die is Zweeds.
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Fash
Op die link stond er dat het een verkorting was op "Facist"quote:Op zondag 19 mei 2019 00:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet op je link geklikt maar wwet wel dat ze in Zweden vooruit lopen qua mode. Bedoelde gewoon dat ik niet zo'n hobbezakken mens met plaatjes op zn shirt ben. No offence als jullie dat wel zijn.
Ik ben gewoon normaal. Ik wil gewoon OLW cheez doodles en kaaspopcorn.
Of geef aan mijquote:Op zondag 19 mei 2019 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die van mij is echt slecht. Heb al drie keer gedacht van zal ik het aan de buren geven die hebben een feestje.
Myrr kutje, je laat je zo heerlijk opfokken.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meid pls stop je wanhoops vibo zo diep in je strot dat je pas ma volledig ontslag van de psychiatrische intensieve zorg kan terugkeren grapje het is nog saaier zonder jou maar hou je bek love you
Heb laatst al mn (goeie) sos gegeven aan degene die m in de wc liet vallen waardoor de helft nat was en ik ga echt geen wc sos snuiven.quote:
Ja jij danquote:Op zondag 19 mei 2019 00:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Myrr kutje, je laat je zo heerlijk opfokken.
Eyo ik peer m weer ff van FOK!, ik hang hier maar ongeveer 1x per maand rond ofzo maar stuur ff in een PM als je srsly een doosje snacks wil, kom eind juli, begin augustus naar NL toe zoals het er nu uit ziet. En dan probeer ik hier even wat vaker te kijken de komende tijdquote:Op zondag 19 mei 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
Zullen we x uit gaan maar dan mag je me niet aanranden
Ja of we doen het via dm buiten fok om want ik ben echt serieus en ik vertrouw via FOK dan niet op serieus een doos sneks krijgen (kopen) als je er zo weinig bent.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Eyo ik peer m weer ff van FOK!, ik hang hier maar ongeveer 1x per maand rond ofzo maar stuur ff in een PM als je srsly een doosje snacks wil, kom eind juli, begin augustus naar NL toe zoals het er nu uit ziet. En dan probeer ik hier even wat vaker te kijken de komende tijd
Dat werkt ook, hier in Zweden doen ze geen whatsapp though, heb je Kik of Discord, of snapchat ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2019 00:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja of we doen het via dm buiten fok om want ik ben echt serieus en ik vertrouw via FOK dan niet op serieus een doos sneks krijgen (kopen) als je er zo weinig bent.
Oh. Insta? Zit nooit op snap of die andere si ben die je noemt.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat werkt ook, hier in Zweden doen ze geen whatsapp though, heb je Kik of Discord, of snapchat ofzo?
Daar staat mijn naam opquote:Op zondag 19 mei 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Insta? Zit nooit op snap of die andere si ben die je noemt.
Hier gebruik ik het voor bier drinken, maar dat verhaal vertel ik je een andere keer welquote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef Myrr het volgende:
Kik is voor seks tochdat doen die webcammeisjes ahaaha
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daar staat mijn naam opmaar ja dat of snapchat kan wel
Nouja stuur je insta in een DM dan en dan zal ik even gluren, lijk je eng hoor je niets meer van me gr grquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.
Nou tot snel dan kuskusquote:Op zondag 19 mei 2019 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nouja stuur je insta in een DM dan en dan zal ik even gluren, lijk je eng hoor je niets meer van me gr gr
Instaquote:Op zondag 19 mei 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geeft niet, mijne ook. Heb 4 andere fokkers op insta die hier komen en we doen allemaal incognito.
Ja? Oke ik ook dan maar alleen omdat dit slecht is en je elke paar minuten nieuwe nodig hebt. Kan beter pep gaan pakken voor iets can effect.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:02 schreef Solotovski het volgende:
Jaaaa Duncan omg jaaa daar neem ik een nak op
Oeh heb k ook nog jaqqquote:Op zondag 19 mei 2019 01:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja? Oke ik ook dan maar alleen omdat dit slecht is en je elke paar minuten nieuwe nodig hebt. Kan beter pep gaan pakken voor iets can effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |