Dat zou lachen zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:42 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nee joh, Verka is er ook
[ afbeelding ]
Hier gaat iets flink mis. Kom maar hier..quote:
Ik had genoeg bier en worst voor de hele avond, maar met mijn huidige tempo sta ik al droog voordat Duncan op moetquote:
Ik ben al begonnenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guac gemaakt, bier uit de koelkast.
Nu zorgen dat niet alles op is over een uurtje.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:42 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nee joh, Verka is er ook
[ afbeelding ]
Omg wat tof.quote:
Het lied is geschreven door de zanger van Zweden dit jaar. Die met z'n eigen lied heel hoog staat. Hij heeft dus twee nummers in de race vanavond.quote:
yep ze zijn nu op weg naarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Tengano het volgende:
Het begitn toch pas om 21:00 zeiden jullie??
En de bagger heeft hij aan de UK gegevenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lied is geschreven door de zanger van Zweden dit jaar. Die heel hoog staat. Hij heeft dus twee nummers in de race vanavond.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Tengano het volgende:
Die gast van Zweden heeft het geschreven, geld verdiend en een concurrent uitgeschakeldquote:
Ja maar NPO heeft altijd vooraf een programma waarin allemaal mensen een zegje doen over liedjes enz.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Tengano het volgende:
Het is dan ook nog niet begonnen. U heeft nog tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:44 schreef Tengano het volgende:
Eens met deze man.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat er haxball was.
Teleurgesteld.
Zit nog te etenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:45 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het is dan ook nog niet begonnen. U heeft nog tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |